آزمون تشخیص صاحب اسب: آیا می‌توانید تنها در 3 ثانیه صاحب اسب را شناسایی کنید؟

توسطسهراب شهریار

خرداد ۳, ۱۴۰۲ به روز رسانی : خرداد ۹, ۱۴۰۲ , , ,
آزمون تشخیص صاحب اسب

مطمئنا جواب شما به سوال تیتر آزمون تشخیص صاحب اسب مثبت است اما خوب بهتر است این قدر زود جواب ندهید، کمی فکر کنید و با دقت به سوال پاسخ کنید.

آزمون تشخیص صاحب اسب

آزمون تشخیص صاحب اسب

اگر به دنبال راهی برای محک زدن ضریب هوشی تان هستید پس آزمون تشخیص صاحب اسب را حل کنید. در این معمای چالش بر انگیز شما باید نظر به نشانه های موجود در تصویر صاحب اسب را تشخیص دهید. در تصویر شخیص وجود دارد که به یک اسب زیبا که روی دو پا ایستاده نگاه می‌کنند. اولین شخص که از قضا نزدیک به اسب ایستاده چندان وضعیت خوبی ندارد و کاملا معلوم است که زیاد با اسب ها دوست نیست. بعدی پسری است با یک پیرهن چهارخانه نارنجی قرمز و یک شلوارک قهوه‌ای که با جوراب سفید و کفش قرمز ست کرده است.

کناری او اما یک زن جذاب است که موهایش را دم اسبی بسته و نیم تنه چهارخانه شطرنجی به رنگ آبی و سرآبی به تن کرده است. شلوار او نیز آبی تیره است. اوه به چکمه هایش نگاه کنید، چکمه های قهوه ای تیره و زیبا. حالا شما حدس بزنید چه کسی از این سه نفر می‌تواند صاحب اسب باشد؟

آن خانم اولی که با اکراه به سگ نگاه می‌کند؟ یا آن مردی که به نظر می‌رسد هیجان زده است؟ خانم سوی اما به نظر کمی کلافه می‌آید و شاید چیزی باب میلش پیش نمی رود.

با این حال شما تنها 3 ثانیه فرصت دارید صاحب اسب را پیدا و شناسایی کنید. پس عجله کنید!

استفاده از مهارت جزئی گرایی در تست های هوش

جزئی ‌نگری یا جزئی گرایی یکی از مهارت های مهم است که می‌توانید با آن متوجه کوچک ترین اتفاقات و جزئیات اطرافتان شوید. این یعنی شما توانایی تمرکز روی جزئیات یک چیز هرچند کوچک را دارید. افراد دارای این مهارت می‌توانند بهتر از دیگران عمل کنند. جزئی گرایی به تقویت هوش نیز کمک می‌کند. به همین دلیل است که در اکثر تست های هوش باید حتما به قدرت جزئی گرایی تان تکیه کنید.

3 ثانیه شما از حالا شروع شد!

ما انسان‌ها عاشق معماها هستیم. دلایل متفاوت و اغلب ناشناخته ما را به سوی حل معماها و چالش هایی سوق می‌دهد که می‌توانند روزها ما را درگیر کنند. درست زمانی که پاسخ را می‌یابیم، احساس شادی وصف ناپذیری را احساس می‌کنیم. بازی های فکری و معماهایی مانند آزمون شناسایی صاحب اسب، تمرینی برای مغز شما است و به توسعه و ایجاد روش‌های متفاوت و انعطاف پذیرتر تفکر کمک می‌کنند. برخی از آن‌ها آسان هستند و برخی دیگر مانند آزمون شناسایی صاحب اسب هم می‌توانند آسان به نظر برسند و هم پیچیده و سخت! اما فراموش نکنید که نمی‌شود از آن‌ها به آسانی گذشت.

عجله کنید، زمان زیادی ندارید!

آزمون تشخیص صاحب اسب

.

.

.

غذای مغز

امروزه نه تنها جوانان بلکه افراد مسن نیز به دنبال تقویت مغز و حافظه شان هستند. به همین دلیل است که بیشتر از جوانان، این افراد بالای 40 سال است که بیشتر به بازی های فکری و تست های هوش علاقه دارند. در واقع آن‌ها این آزمون‌ها و تست‌ها را غذای مغز می‌دانند که همچنان مغز و حافظه آن‌ها را تقویت می‌کنند. با این حال اگر شما نیز جزء افراد مسن هستید، در کنار این گونه بازی‌ها سعی کنید به تغذیه خود نیز توجه کنید. غذاهایی وجود دارند که می‌توانند بر بهبود حافظه بعد از ۴۰ سالگی، عملکرد شناختی و سلامت کلی مغز شما موثر واقع شوند.

فایده حل معماها برای مغز

اگرچه وسوسه انگیز است که با تماشای تلویزیون یا مطالعه کتاب با تبلت کمی به خودتان استراحت بدهید اما موقع خواب شما باید هر وسیله الکترونیکی دور باشید تا بتوانید خواب با کیفیتی داشته باشید. پازل ها فرصت بسیار بهتری را برای استراحت فراهم می ‌کنند و به خوابیدن را برای شما آسان تر می‌کنند.

.

زمان شما به پایان رسید!

اگر طبق تشریح که از جزئیات تصویر داشتیم، با دقت به این تصویر زیبا نگاه کنید، خیلی زود موفق به شناسایی صاحب اسب می‌شوید.

مطمئنا تا کنون او را تشخیص داده اید، برای این که بدانید جواب آزمون تشخیص صاحب اسب را درست داده اید یا خیر، بهتر است به بخش پاسخ معما بروید و پاسخ خود را با پاسخ آزمون مقایسه کنید. برای آن‌هایی که درست حدس زده اند، پیشاپیش تبریک می‌گوییم. اما اگر پاسخ اشتباه بود یا تا کنون موفق به تشخیص صاحب اسب نشده اید نگران نباشید و به حل معماهای دیگر بپردازید.

پاسخ آزمون تشخیص صاحب اسب

آزمون تشخیص صاحب اسب

باید بگوییم که صاحب اسب همان خانم چکمه به پا است که ظاهرا از رفتار خانم اولی اصلا خوشش نیامده و دوس دارد اسبش را گرفته و از آن‌ها دور شود.

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از آزمون تشخیص صاحب اسب لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می‌توانید به جدیدترین تست‌ها، پازل‌ها، سوالات و معماها دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل حتی می‌توانید این تست‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

تست هوش چیست؟

تست هوش کمی شبیه یک بازی فکری است. از فردی که در آزمون شرکت می کند خواسته می شود تا با استفاده از سرنخ ها به جواب درست برسد. اشیاء گم شده را در تصاویر پیدا کند. سرگرم کننده به نظر می‌رسد، درسته؟ پس حتما به حل تست های هوش بپردازید.

 

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.5 / 5. تعداد آرا: 294

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *