جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
52 بازدید

آزمون تشخیص آموزگار مرده: کدام معلم مرده زنده نیست؟

آزمون تشخیص آموزگار مرده
خواندن 3 دقیقه
3.1
(139)

آزمون تشخیص آموزگار مرده: آیا می توانید تشخیص دهید کدام آموزگار مرده است؟ به تصویر نگاه کرده و به این سوال پاسخ دهید! آزمون تشخیص آموزگار مرده یک بازی فکری تصویری برای محک زدن ضریب هوشی و میزان دقت و توجه شما است.

خبرنامه تلاش دارد هر روز با پازل ها و معماهای جدید ذهن مخاطبان خود را به چالش بکشد. این معماها و پازل ها، مغز را به فعالیت بیشتر وا می دارد. فعالیت مغز باعث می شود که قدرت تمرکز و دقت شما افزایش پیدا کند. جدای از این، مغز شما هم نیاز به ورزش دارد و ورزش مغز حل سوالات هوش، بازی های فکر و معماها  پازل ها است. اکنون آیا آماده اید آزمون تشخیص آموزگار مرده را حل کنید؟

بیایید بدون هدر دادن وقت بیشتر، شروع کنیم!

آزمون تشخیص آموزگار مرده در تصویر

در تصویر شما می توانید 3 آموزگار را در کلاس های مختلف ببینید. به هر حال، یکی از این آموزگاران مرده است، اما کدام یک؟ این چالشی است که شما باید آن را حل کنید. برای رسیدن به جواب باید از ذهن خلاق خود استفاده کنید، زیرا پاسخ دقیقا در مقابل چشمان شما قرار دارد.

اکنون  با دقت به تصویر زیر نگاه کنید تا سرنخی را از دست ندهید.

کدام آموزگار مرده است؟

به یاد داشته باشید پاسخ آزمون تشخیص آموزگار مرده در پایین صفحه قرار دارد، اما تقلب نکنید.

.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ بازی فکری

آیا توانستید آموزگار مرده را شناسایی کنید؟ کدام آموزگار مرده است؟ ادعا شده اگر بتوانید آزمون تشخیص آموزگار مرده را حل کنید می تواند نشانه ضریب هوشی عالی شما باشد. به هر حال برای دیدن جواب به تصویر زیر نگاه کنید:

پاسخ آزمون تشخیص معلم مرده

 

بله، آموزگار سمت راست، خانمی که موهای طلایی دارد مرده است. دقت کنید دست او خونی است و بدنش بی حرکت مانده است.

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از آزمون تشخیص آموزگار مرده لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می‌توانید به جدیدترین تست‌ها، پازل‌ها، سوالات و معماها دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل حتی می‌توانید این تست‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.1 / 5. تعداد آرا: 139

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان