جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
31 بازدید

معمای شناخت والدین احمق: باهوش ها بگویند کار کدامیک احمقانه تر است؟

معمای شناخت والدین احمق
خواندن 3 دقیقه
3.8
(276)

معمای شناخت والدین احمق: آیا می توانید تشخیص دهید کار چه کسی احمقانه تر است؟ به تصویر نگاه کنید و به این سوال پاسخ دهید. هدف از این معما ارزیابی ضریب هوشی و مهارت های شناختی شما است.

بازی های فکری روشی آزمایش شده و مطمئن برای بهبود خلق و خو و ایجاد شادابی مورد نیاز به مغز شما هستند. مطالعات ثابت کرده است که حل معماها و بازی های فکری به طور منظم، تفکر جانبی و توانایی‌های حل مسئله را تا حد زیادی بهبود می بخشد. به هر حال، آیا آماده اید تا این معما را حل کنید؟

پس بیایید شروع کنیم!

معمای شناخت والدین احمق

کار کدامیک احمقانه تر است

در تصویر شما می توانید یک زن و شوهر بی توجه را ببینید که جلوی چشم دخترشان در حال انجام کارهای احمقانه هستند. اکنون ما از شما می پرسیم؛ کار کدام یک احمقانه تر است؟ به این سوال پاسخ دهید و مهارت های هوشی و استدلال منطقی خود را محک بزنید.

پاسخ معمای شناخت والدین احمق در پایین صفحه گذاشته شده است:

.

.

.

بازی های فکری

بازی فکری شکلی از پازل است که حل آن نیاز به فکر کردن و تجزیه و تحلیل دارد. برای حل آن ها اغلب باید از چارچوب فکری همیشگی تان فاصله بگیرید و سعی کنید به مسئله با دید متفاوتی نگاه کنید تا به جواب درست برسید.

.

.

.

.

.

پاسخ معما

پاسخ معمای شناخت والدین احمق: همانطور که در تصویر می بینید مرد در حال سیگار کشیدن است و زن نوشیدنی الکی می نوشد. اما اگر دقت کرده باشید، حتما متوجه شده اید که زن باردار است. مصرف نوشیدنی های الکی در زمان بارداری کاملا خطرناک است و سلامت نوزاد را به خطر می اندازد. همچنین نوشیدن در مقابل یک کودک کاری کاملا نادرست و احمقانه است. بنابراین کار زن احمقانه تر است!

پاسخ معمای والدین احمق

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از معمای شناخت والدین احمق لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می‌توانید به جدیدترین تست‌ها، پازل‌ها، سوالات و معماها دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل حتی می‌توانید این تست‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.8 / 5. تعداد آرا: 276

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان