جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
خواندن 5 دقیقه
3
(2)

شکوفایی بازارهای کار و توسعه صنایع، بهترین فرصت های شغلی را در سراسر جهان ایجاد کرده اند. فرصت‌ها و حوزه‌های شغلی در بعدهای مختلف راهی عالی برای کسب درآمد افراد هستند. از این رو ما در این مطلب به معرفی پردرآمد ترین شغل های جهان در سال 2023 پرداخته ایم. به خواندن این مطلب ادامه دهید.

پردرآمد ترین مشاغل جهان

مدیر عامل (مدیر ارشد اجرایی) با حقوق 310000 دلار در سال

مدیر عامل یکی از پردرآمدترین شغل های جهان در سال 2023 و بالاترین مقام اجرایی در یک شرکت است. این شغل مستلزم داشتن مهارت های رهبری قوی و ارتباطات خوب است. برای کسب چنین شغلی باید فردی خلاق باشید که مهارت‌های لازم برای تصمیم‌گیری، برقراری ارتباط، کار تیمی و سازمانی را داشته باشید. همچنین دانش عمیقی در تجارت مانند مالیات، حسابداری، بازاریابی، امور مالی و رفتار و ساختار سازمانی لازمه این شغل است.

مقیاس دستمزد مدیران ارشد شرکت‌های معروف تا 310000 دلار می‌رسد. در حالی که میانگین حقوق دیگر مدیر عاملان 106654 دلار است. اگر مدیر عاملی تجربه بالایی داشته باشد، می‌تواند از595,700 تا 1,015,900 دلار در سال حقوق دریافت کند.

متخصص بیهوشی با حقوق 326296 دلار در سال

متخصصان بیهوشی آموزش های ویژه‌ای در زمینه مراقبت های قبل از عمل دیده‌اند. یک متخصص بیهوشی می‌تواند بالاتر از مدیر عامل یک شرکت با حقوق 326296 دلار در سال کار کند. به همین دلیل متخصص بیهوشی جزء پردرآمدترین شغل های جهان در 2023 معرفی شده است.

با این حال وظیفه متخصص بیهوشی فقط به این که قبل از جراحی فرد را بیهوش کنید، خلاصه نمی‌شود، او باید مطمئن شود که قرار نیست بیمار زیر تیغ عمل به هوش بیاید. از طرفی متخصص بیهوشی مسئول کمک به بهبود بیمار با نظارت بر داروهای ضد درد او نیز خواهد بود.

اگر به چنین شغلی علاقه دارید، داشتن مهارت‌های لازم مانند مدیریت استرس، حل مسائل، کار تیمی، تمرکز و تفکر انتقادی لازمه آن است.

وکیل شرکت با حقوق 240000 دلار در سال

هرچند شغل وکالت یک حرفه خشک، بی روح و عاری از خلاقیت است، اما جزء پردرآمد ترین شغل های جهان در 2023 قرار دارد.

وکلای شرکت‌ها مشاوران تجاری حقوقی برای صنعت های مختلف و موسسات هستند. کار اصلی آن ها مشاوره دادن به مراجع در مورد حقوق و مسئولیت‌های قانونی آن ها است. این شغل با مدیریت مناسب قراردادها، مسئولیت، مالکیت، استخدام و سایر مسائل حقوقی سر و کار دارد. وکیل شرکت شدن مستلزم داشتن مهارت‌های مذاکره قوی، دانش کسب و کار، دانستن قوانین شرکت‌ها و غیره مهارت‌های ارتباط بین فردی است. پتانسیل حقوق برای یک وکیل شرکتی حدود 240000 دلار است. محدوده حقوق معمولی بین 94180 تا 117918 دلار با میانگین 105731 دلار است.

جراح با حقوق 216248 دلار در سال

جراحان در انجام عمل ها و جراحی های پیشرفته تخصص دارند. این متخصصان نه تنها مسئول انجام جراحی بیماران هستند، بلکه مسئول بررسی وضعیت آن ها پس از عمل نیز هستند. یک جراح ممکن است شیفت‌ها و ساعات طولانی در اتاق عمل یا بیمارستان داشته باشند. اگر در حال تحصیل هستید و قرار است جراح شوید، به مهارت های لازم آن مانند جزئی نگری، مدیریت استرس، زمان، ارتباط، کار تیمی و سازمانی توجه کنید.

تقاضای فزاینده ای برای امکانات بهداشتی بهتر و متخصصان واجد شرایط وجود دارد اما به دلیلی که رشد کافی در عرضه وجود ندارد منجر به افزایش حقوق متخصصان پزشکی شده است.

بانکدار سرمایه گذاری با حقوق 209000 در سال

اقتصاد پس از همه گیری، گواه توسعه در بخش بانکداری سرمایه گذاری است. این افراد مشاوران مالی دولت ها و شرکت ها هستند. یک بانکدار سرمایه گذاری به شرکت در جهت توسعه و بهبود، پول جمع آوری می‌کند. این افراد همچنین ممکن است اوراق قرضه نیز آماده کنند یا در مورد ادغام یا خرید یک شرکت رقیب مذاکره کنند.

یک بانکدار سرمایه گذاری باید در رشته تنظیم امور مالی، تامین مالی سهام، مذاکره در مورد ادغام و تملک مهارت داشته باشد. همچنین از مهارت بالایی در ایجاد شبکه و ارتباطات، مدیریت زمان برخوردار باشند.

حقوق متوسط ​​ یک بانکدار سرمایه گذاری 209000 دلار است.

دانشمند داده با حقوق 150000 دلار در سال

با توجه به افزایش مداوم تقاضا، عجیب نیست که علم داده در میان 100 شغل پردرآمد در جهان قرار دارد. پس از بررسی دقیق داده‌های موجود برای همه بخش‌ها و صنایع، مشاغل علم داده جزء بهترین و پردرآمدترین مشاغل سال 2023 است. قابل یادآوری است که هر سال تقاضا به این شغل تا 29 درصد افزایش پیدا می‌کند.

برای کسب این شغل باید رشته‌های علوم، ریاضیات، علوم کمپیوتر و مهندسی را بیاموزید. همچنین مهارت های لازم این شغل داشتن دانش تحلیل آماری، یادگیری ماشینی و برنامه نویسی، تفکر تحلیلی و انتقادی، کنجکاوری هستند. به همین دلیل این شغل پردرآمدترین شغل دنیاست و در آینده نزدیک نیز دستمزد آن از آنچه اکنون است، بالاتر خواهد رفت.

مدیر فناوری اطلاعات با حقوق 127000 دلار در سال

گسترش بخش فناوری اطلاعات و دنیای فناوری دلیل افزایش نیاز به مدیر فناوری اطلاعات است. با 42400 شغل خالی در سال، رشد مورد انتظار مدیران فناوری اطلاعات بین سال های 2020 تا 2030 ، 11 درصد افزایش یافته است.

مدیران فناوری اطلاعات نقش مهمی در محافظت از سیستم‌ها در برابر بدافزارها، هکرها و سایر نرم افزارهای ناخواسته دارند. مسئولیت آن‌ها همچنین شامل به روز رسانی سخت افزار از طریق ارتقاء به موقع و رفع هرگونه مشکل فنی است. همچنین این افراد به مهارت‌های بین فردی عالی و نگرش حل مسئله، دانش در مورد بودجه، امور مالی و امنیت اطلاعات، اطلاعات به روز در مورد ابزارهای فناوری نیاز دارند.

میانگین حقوق یک مدیر فناوری اطلاعات بین 87761 تا 127000 دلار است. علاوه بر این، پاداشی معادل 3800 دلار به افراد حرفه‌ای نیز تعلق می‌گیرد. با این حال، حقوق و پاداش ممکن است بر اساس مهارت، کارفرما و محل کار فرد متفاوت باشد.

مترجم با حقوق 166406 دلار در سال

شغل مترجمی نیز جزء مشاغل پردرآمد سال 2023 است. این افراد با توانایی صحبت به زبان های مختلف می‌توانند راهی برای درآمدشان پیدا کنند. مترجمان زبان خارجی هرچه بهتر بتوانند بخوانند، بنویسند و صحبت کنند، به همان میزان حرفه ای تر عمل کرده و می‌توانند از در شرکت های بین المللی نیز کار کنند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3 / 5. تعداد آرا: 2

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان