جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
خواندن 3 دقیقه
3.7
(40)

سال‌هاست که بسیاری از مطالعات و روانشناسان به ارتباط دست خط و شخصیت پرداخته‌اند. واقعیت این است که دست خط تا حدی می‌تواند از شخصیت آدم‌ها پرده بردارد. البته نه تا حدی که بتوانید با دیدن دست خط آدم‌ها روی روابط‌تان با آنها تصمیم گیری کنید. در واقع غالب این مقالات تا حدی جنبه سرگرمی دارند. با این حال، اطلاع از این ارتباط حتی برای سرگرمی خالی از لطف نیست. پس با مطلب شخصیت شناسی از روی دست خط، با خبرنامه همراه باشید!

شخصیت شناسی از روی دست خط؛ بزرگ می‌نویسید یا کوچک؟

شخصیت شناسی از روی دست خط

اگر دست خط بزرگی دارید، یعنی فردی برونگرا هستید و اعتماد به نفس بالایی دارید. اما برعکس افراد خجالتی و درونگرا دست خط کوچک دارند. در این میان کسانی که دست خط متوسطی دارند، تمرکز بالایی دارند.

فاصله میان کلماتتان چقدر است؟

افرادی که هنگام نوشتن بین کلمات فاصله زیاد می‌گذارند، از آزادی و استقلال برخورداراند. اما کسانی که کلمات را خیلی نزدیک به هم می‌نویسند، بیشتر به دیگران متکی هستند. با این حال اگر جزء گروهی هستید که بین کلمات فاصله مناسب می‌گذارید، فردی مداخله گر هستید و دوست دارید در مورد هر موضوعی نظرتان را بازگو کنید.

چقدر به قلم تان فشار وارد می‌کنید؟

شخصیت شناسی از روی دست خط

در حالی که فشار خیلی زیاد روی خودکار می‌تواند نشان دهنده تنش و عصبانیت باشد، اما می‌تواند تعهد را نیز نشان بدهد. اگر هنگام نوشتن به خودکار فشار می‌آورید به این معنا است که فردی متعهد هستید. از طرفی اگر به آرامی خودکار را روی کاغذ حرکت می‌دهید، فردی همدل و حساس هستید. همچنین بر اساس یک مطالعه نه تنها از حس همدلی عمیقی برخوردار هستید، بلکه شادابی و طراوت بیشتری نیز دارید.

امضای شما چقدر خوانا است؟

امضای خوانا نشانه اعتماد به نفس و احساس آرامش درونی شما است، در حالی اگر امضای ناخوانایی دارید، فردی درونگرا به حساب می‌آید.

دوست دارید از کدام سمت دفتر شروع به نوشتن کنید؟

شخصیت شناسی از روی دست خط

آیا می‌دانستید که جهت نوشتن شما نیز می‌تواند از ویژگی شخصیتی‌تان بگویید؟ اگر همیشه از سمت راست برای نوشتن استفاده می‌کنید، فردی اجتماعی هستید که دوست دارد با افراد جدید ملاقات و کار کند. ولی اگر مایل به نوشتن از سمت چپ هستید، ترجیح می‌دهید، از افراد دوری کنید، در واقع این عادت شما نشان می‌دهد که شخصی محتاط و درونگرا هستید.

شخصیت شناسی از روی دست خط، سرعت نوشتن تان چقدر است؟

اگر هنگام نوشتن سرعت بالایی دارید، پس فردی بی حوصله هستید که از اتلاف وقت متنفر است. اما اگر وقت زیادی صرف نوشتن می‌کنید و سرعت پایین در نوشتن دارید، پس خود رای هستید و کاری را انجام می‌دهید که خودتان می‌خواهید. افرادی که هنگام نوشتن سرعت بالایی دارند، بهتر است پزشک شوند. حتما تا حالا متوجه دستخط وحشتناک پزشکان هنگام نوشتن نسخه شده اید.

چند وقت یک بار از علائم نگارشی استفاده می‌کنید؟

شخصیت شناسی از روی دست خط

نوشتن آن هم بدون علائم نگارشی مناسب خیلی گیج کننده است. اما آیا هنگام نوشتن خیلی از علائم نگارشی استفاده می‌کنید؟ اگر از علائم نگارشی مانند علامت تعجب یا نقطه بیش از حد استفاده می‌کنید، ممکن است فردی احساساتی باشید. استفاده بیش از حد از علائم نگارشی همچنین نشانه شخصیت وسواسی است.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.7 / 5. تعداد آرا: 40

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان