جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
13 بازدید

آزمون تشخیص سگ: برای تشخیص سگ دوم فقط 5 ثانیه زمان دارید!

آزمون تشخیص سگ
خواندن 3 دقیقه
3.5
(59)

اگر می‌خواهید ضریب هوشی تان را محک بزنید، حتما آزمون تشخیص سگ را حل کنید. در این معمای چالش بر انگیز شما باید یک سگ را پیدا کنید. شاید فکر کنید سگ پشت پای زن ایستاده اما در واقع شما باید دنبال سگ دوم بگردید. در این تصویر 2 سگ وجود دارد که اولی پیدا و دومی پنهان است و شما برای یافتنش تنها 5 ثانیه زمان دارید.

آزمون تشخیص سگ

آزمون تشخیص سگ

مطمئنا شما هم عاشق به چالش کشیدن خودتان هستید. ما هم با توجه علاقه‌تان از شما می خواهیم نه تنها آزمون تشخیص سگ را حل کنید بلکه سری به صفحه تفریح و سرگرمی خبرنامه بزنید و انواع تست های هوش، بازی های فکری و تست های شخصیت شناسی را حل کنید. خوب حالا بیایید چالش امروز را حل کنیم. در آزمون تشخیص سگ تنها 5 ثانیه زمان دارید تا سگ را پیدا کنید.

بهتر است سریع تر شروع کنید تا زودتر سگ را پیدا کنید. حالا یک تایمر را روی 5 ثانیه تنظیم کنید و آزمون را حل کنید.

5 ثانیه شما از حالا شروع شد!

.

.

.

عجله کنید!

آزمون تشخیص سگ

.

.

.

سرنخ تصویر

اگر خوب به تصویر نگاه کنید دو زن را می‌بینید که در حال گفتگو با هم هستند، ظاهرا هر دو به دنبال چیدن قارچ به جنگل رفته اند، زیرا زنی که لباس بنفش به تن دارد، یک سبد قارچ به دست دارد و زن دومی که کمی چاق تر است کنار او ایستاده و در حال صحبت هستند. پشت سر آن ها سبز و درخت به چشم می خورد، یک سگ هم پشت سر خانم لباس بنفش سمت راست تصویر ایستاده است. اما سگ دومی کجا است؟

با دقت بیشتر به تصویر نگاه کنید!

.

.

.

جزئیات تصویر را از نظر بگذرانید!

.

.

زمان شما به پایان رسید!

پاسخ به آزمون تشخیص سگ

آیا موفق به یافتن سگ دوم شدید؟ اگر بله، به شما تبریگ می‌گوییم زیرا چشمان تیزبینی دارید. اما اگر هنوز به دنبال سگ می‌گردید بیایید با کمک هم پیدایش کنیم.

اگر به زن چاق سمت چپ نگاه بی اندازید، متوجه خواهید شد که سر سگ روی آرنج دست راست و دم او از پشت سرش از قسمت سمت چپ به چشم می‌خورد. برای این که بهتر مشاهده اش کنید، به تصویر زیر نگاه کنید.

آزمون تشخیص سگ

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از آزمون شناسایی پدر بی خیال لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می‌توانید به جدیدترین تست‌ها، پازل‌ها، سوالات و معماها دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل حتی می‌توانید این تست‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.5 / 5. تعداد آرا: 59

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان