جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
31 بازدید

آزمون تشخیص خروس: آیا می توانید در 11 ثانیه خروس را در میان مرغ ها پیدا کنید؟

آنچه که در این مطلب میخوانید
آزمون تشخیص خروس
خواندن 3 دقیقه
3.8
(30)

آزمون تشخیص خروس: فقط افراد تیزبین می توانند خروس پنهان شده در میان مرغ ها را در عرض 11 ثانیه تشخیص دهند. این تست بینایی را انجام دهید تا بدانید آیا فرد تیزبینی هستید یا خیر!

آزمون تشخیص خروس تمرین خوبی برای آزمایش قدرت بینایی شما است. همچنین این تست بینایی راه عالی برای سرگرم شدن و رفع خستگی است. در حین حل این تست، باید تصویر را با دقت بررسی کنید و با کمک مهارت های بینایی خود به پاسخ برسید. به هر حال، به یاد داشته باشید که جواب درست در مقابل چشمان شما قرار دارد، تنها کاری که باید انجام دهید این است که چشمان تان را خوب باز کنید.

آزمون تشخیص خروس

خروس در میان مرغ ها

تصویر فوق به عنوان یک پازل تصویری برای کودکان و بزرگسالان به اشتراک گذاشته شده است. در تصویر می توانید یک گله مرغ را ببینید. این تست بینایی بینندگان را به چالش می کشد تا خروس موجود در میان مرغ ها را در طول 11 ثانیه تشخیص دهند. ادعا شده که تنها 5 درصد از مردم می توانند خروس را پیدا کنند.

زمان شما از حالا شروع می شود:

.

.

.

.

.

.

.

.

جواب

11 ثانیه شما به پایان رسید. ایا موفق شدید خروس را پیدا کنید؟ اگر تشخیص خروس برای شما دشوار است، نگران نباشید ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم. اگر با دقت به سمت چپ پایین تصویر نگاه کنید، خروسی را خواهید دید که بین مرغ ها پنهان شده است. برای سهولت شما، پاسخ آزمون تشخیص خروس را در تصویر زیر مشخص کرده ایم:

مطالعات نشان می دهد که هر چه بیشتر چشمان خود را با پازل های تصویری دشوار تمرین دهید، تیزبین‌تر خواهید شد. به هر حال، فراموش نکنید به ما بگویید آیا توانستید خروس را در 11 ثانیه پیدا کنید؟

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از آزمون تشخیص خروس لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می‌توانید به جدیدترین تست‌ها، پازل‌ها، سوالات و معماها دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل حتی می‌توانید این تست‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.8 / 5. تعداد آرا: 30

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان