جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
خواندن 4 دقیقه
1
(3)

سال 2023 سالی پر از فیلم های کمدی است و برخی از بزرگترین ستاره های هالیوود در حال تبلیغ فیلم‌های کمدی‌شان هستند. از کمدی های عاشقانه گرفته تا فیلم های ترسناک خنده دار، هر نوع داستانی را می‌توانید در این فیلم های کمدی پیدا کنید. ما در این مطلب لیستی از بهترین فیلم های کمدی سال 2023 را معرفی می‌کنیم که می‌توانید با دوستانتان دور هم جمع شده و از دیدن آنها لذت ببرید.

شزم 2، خشم خدایان

بهترین فیلم های کمدی سال 2023

فیلم شزم 2 خشم خدایان در ادامه فیلم شزم خشم خدایان در سال 2022 ساخته شده است. این فیلم سینمایی در ژانر اکشن، کمدی، ماجراجویی، ساخت کشور آمریکا است که به کارگردانی دیوید اف سندبرگ و نویسندگی هنری گایدن ساخته شده است.

بازیگران: زکاری لوی، آشر آنجل، جک دیلن گریزر، ریچل زگلر، آدام برودی

تاریخ انتشار: 2023

کارگردان: دیوید اف سندبرگ

مرد مورچه‌ای و زنبورک: شیدایی کوانتمی

بهترین فیلم های کمدی سال 2023

جانت ون داین در طول روزهایی که در قلمرو کوانتومی به دام افتاده بود، با مسافری تبعیدی به نام کانگ رو به رو می‌شود. حالا پس از نبرد علیه تانوس، اسکات لنگ یک خاطره نویس موفق شده است که با دوست دخترش، هوپ ون داین زندگی خوبی دارد. کسی دختر اسکات که به سن نوجوانی رسیده، در حال کمک به مردم است که در همین حین توسط پلیس دستگیر می‌شود. این فیلم را از دست ندهید.

بازیگران: پل راد، اوانجلین لیلی، جاناتان میجرز، میشل فایفر، مایکل داگلاس

تاریخ انتشار: 2023

کارگردان: پیتون رید

خرس کوکائینی از بهترین فیلم های کمدی سال 2023

بهترین فیلم های کمدی سال 2023

این فیلم درباره یک خرس سیاه امریکایی است که بر اثر اشتباه یک قاچاقچی مواد مخدر با نام اندرو تورنتون مقدار زیادی کوکائین را می‌بلعد که باعث مرگش می‌شود… .

این فیلم آمریکایی با ژانر کمدی ترسناک ساخته شده است.

بازیگران: کری راسل، مارگو مارتیندیل، ری لیوتا، آلدن ارنریچ، اوشی جکسون

تاریخ انتشار: 2023

کارگردان: الیزابت بنکس

هشتاد برای برادی

بهترین فیلم های کمدی سال 2023

این فیلم در ژانر درام، کمدی و ورزشی ساخته سال 2023 در امریکا است. در این فیلم چهار دوست صمیمی زمانی که برای دیدن قهرمان‌شان، تام برادی، در حال بازی در سوپر باول 2017، سفری بی‌سابقه را آغاز می‌کنند اما این که چه اتفاقاتی در این سفر می افتد را شما در این فیلم تماشا کنید.

بازیگران: لیلی تاملین، جین فوندا، ریتا مورنو، سالی فیلد، بیلی پورتر

تاریخ انتشار: 2023

کارگردان: اکایل ماروین

ما یک روح داریم

بهترین فیلم های کمدی سال 2023

فیلم کمدی ما یک روح داریم، از بهترین فیلم های کمدی سال 2023 است که در ژانر خانوادگی و ماجراجویی ساخته شده است. در این فیلم: کوین پس از اسباب کشی به خانه جدیدشان متوجه می‌شوند که این خانه توسط روحی به نام ارنست تسخیر شده است. او بعد از کشف این موضوع، یک صحفه در رسانه های اجتماعی ایجاد می‌کند و ارنست و خانواده‌اش را در فضای مجازی به شهرت می‌رساند. اما زمانی که کوین و ارنست شروع به کشف حقیقت در مورد گذشته او می‌کنند، همه چیز تغییر کرده و…

بازیگران: آنتونی مکی، جنیفر کولیج، دیوید هاربر، تیگ نوتارو، تام باور

تاریخ انتشار: 2023

کارگردان: کریستوفر لاندون

عروسی شاتگان

بهترین فیلم های کمدی سال 2023

این فیلم سینمایی فوق العاده خنده دار در ژانر کمدی، عاشقانه و اکشن ساخته شده است. دارسی و تام هر دو نزدیکان‌شان را برای شرکت در عروسی شان دعوت می‌کنند، اما زمانی که افراد مسلح همه را گروگان می‌گیرند، مراسم به هم می ریزد. حالا، آن ها باید از هر طریقی که می‌شود، عزیزانشان را نجات دهند – اما اگر اول خودشان را به کشتن ندهند… .

بازیگران: جنیفر لوپز، جاش دوهامل، جنیفر کولیج، سونیا براگا، چیچ مارین

تاریخ انتشار: 2022

کارگردان: جیسون مور

فیلم مگان

بهترین فیلم های کمدی سال 2023

این فیلم ترسناک، هیجان انگیز و کمدی به همان اندازه که وحشت زده تان می‌کند، شما را به خنده هم می‌اندازد.

مگان شگفت‌انگیز هوش مصنوعی است، عروسکی واقعی که برنامه‌ریزی شده تا مسئول نگهداری کودک و بزرگترین کمک کننده به والدین باشد. مگان که توسط Gemma، یک رباتیک برجسته طراحی شده است، می‌تواند صحبت ها را بشنود، افراد را ببیند و یاد بگیرد، زیرا نقش دوست و معلم، همبازی و محافظ را بازی می‌کند. اما چه اتفاقی در این فیلم میفتد؟ حتما آن را تماشا کنید.

بازیگران: آلیسون ویلیامز، ویولت مک گراو، رونی چینگ، امی دونالد، جنا دیویس

تاریخ انتشار: 2022

کارگردان: جرارد جانستون

معمای قتل 2 از بهترین فیلم های کمدی سال 2023

بهترین فیلم های کمدی سال 2023

این فیلم در ژانر جنایی و کمدی ساخته شده است.

نیک و آدری، کارآگاهان زمان، در تلاشند تا آژانس چشم خصوصی شان را از زمین خارج کنند. زمانی که دوستشان مهاراجه در مراسم عروسی مجللش ربوده می‌شود، آن‌ها خود را در مرکز آدم ربایی بین المللی می‌یابند…

این فیلم فوق العاده را حتما تماشا کنید تا بفهمید چه اتفاقاتی قرار است در آن بیفتد.

بازیگران: آدام سندلر، جنیفر آنیستون، مارک استرانگ، ادیل اختر، تونی گلدوین

تاریخ انتشار: 2023

کارگردان: جرمی گارلیک

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 1 / 5. تعداد آرا: 3

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان