جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
خواندن 3 دقیقه
3.4
(39)

همیشه یکی از همکاران در محیط کار با شما نزدیک‌تر است و زمان بیشتری را با شما سپری می‌کند. در واقع داشتن فردی که با حضور او بتوانید روزهای طولانی کار را راحت‌تر سپری کنید، امری به غایت خوشایند است. اما وای به آن روزی که فردی که تصور می‌کنید دوست نزدیک شما در محیط کار است از پشت به شما خنجر بزند. البته که ممکن است گول ظاهر خوب این آدم را بخورید و زمانی متوجه شوید که دیگر دیر شده است. اما راه‌هایی هم برای شناخت چنین آدمی وجود دارد.

ما در این نوشتار ۵ نشانه را در اختیار شما قرار می‌دهیم که با دیدن آنها می‌توایند بفهمید که دوست نزدیک‌تان (ظاهرا!!!) در واقع دشمنی بیش نیست! با ما همراه باشید.

پشت سر شما بدگویی می کند

اگر دوست کاری شما همیشه در موردتان غیبت می کند یا اطلاعات شخصی شما را با دیگران به اشتراک می گذارد، أوضاع بسیار واضح است. این رفتار یک پرچم قرمز است و نشان می‌دهد که او منافع شما را در نظر نمی‌گیرد و ممکن است سعی در تضعیف شما داشته باشد.

کاری که شما کرده‌اید را به نام خودشان تمام می‌کنند

دوست خائن

ممکن است متوجه شوید که دوست کاری شما ممکن است دائماً اعتبار کار ی که شما انجام داده‌اید یا ایده‌های شما را به نام خود تمام کند. این رفتار نشان می‌دهد که او به هیچ عنوان دوست شما نیست و حتی قصد تخریب‌تان را دارد. چنین رفتاری نه تنها غیراخلاقی است بلکه می تواند به آینده شغلی شما نیز آسیب برساند. او سعی خواهد کرد که موقعیت شما را به دست بیاورد.

مدام از شما انتقاد می کنند

هرچند انتقاد سازنده می تواند مفید باشد، اما اگر دوست کاری‌تان دائماً از شما انتقاد می کند یا شما را تحقیر می کند، وقت آن رسیده که در مورد رابطه‌تان تصمیم جدی بگیرید. انتقاد بیش از حد یک ویژگی بسیار منفی و سمی است. با قرار گرفتن در معرض این رفتار ممکن است در نهایت به خود و توانایی های خود شک کنید.

آنها شما را حذف می کنند

دوست بد

اگر دوست کاری شما دائماً سعی می کند شما را از جلسات یا رویدادهای مهم کنار بگذارد، ممکن است به این معنا باشد که او سعی دارد فرصت های شما را محدود کند. او همچنین ممکن است مانع بالا رفتن شما از نردبان موفقیت در حرفه‌تان شود.

مدام پشت سر همکاران‌تان با شما حرف می‌زند

اگر دوست کاری شما همیشه در مورد سایر همکارانتان غیب می کند یا سعی می کند شما را در مقابل آنها قرار دهد، ممکن است در تلاش باشد تا درگیری ایجاد کند و بذر شک بکارد. این رفتار می تواند به روابط شما با سایر همکاران آسیب برساند و به اعتبار شما آسیب برساند. بنابراین لازم است در مقابل این رفتار به طور جدی ایستادگی کنید و مانع او شوید.

امیدواریم از این مطلب، دشمنان دوست نما، لذت برده باشید. فراموش نکنید شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک دنبال کنید!

چگونه از بدگویی پشت سر دوستان دست برداریم؟

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.4 / 5. تعداد آرا: 39

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان