جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
خواندن 3 دقیقه
4.4
(9)

اخیراً طرفداران ژانر ترسناک زیاد شده است. سال 2023 تا به حال شاهد موفقیت های درخشان  Scream VI، Renfield و Evil Dead Rise بوده است. اواسط سال 2023 است و قرار است تعداد زیادی فیلم ترسناک دیگر نیز ساخته شود. بسیاری از فیلم‌هایی که قرار است در فصل تابستان امسال به اکران دربیایند، اکثرا در ژانر ترسناک خواهند بود. این می‌تواند خبر خوبی برای طرفداران این ژانر باشد. امروز، ما به معرفی ترسناک ترین فیلم های 2023 پرداخته ایم که می‌توانید به تماشای آن‌ها بنشینید.

1Saw X (27 اکتبر)

ترسناک ترین فیلم های 2023

فیلم Saw 1 که به فارسی وارث معنا می‌دهد، فیلمی در ژانر ترسناک، جنایی و معمایی است. این فیلم که قرار است در 27 اکتبر امسال پخش شود، ساخته کشور امریکا بوده و دهمین قسمت از مجموعه فیلم های ترسناک Saw است. تا کنون در مورد داستان این فیلم چیزی منتشر نشده است. اما نقش توبین بل و شاونی اسمیت تایید شده است. آن‌ها به ترتیب در نقش جان کرامر و آماندا یانگ بازی خواهند کرد.

پنج شب با فردی (27 اکتبر)

ترسناک ترین فیلم های 2023

فیلم سینمایی “پنج شب با فردی” پاییز امسال منتشر می‌شود. شما می‌توانید در شب هالووین این فیلم را تماشا کنید. استودیو Blumhouse Productions برای سومین سال متوالی تصمیم گرفته تا اثر ترسناکش را در روز هالووین اکران کند.

خلاصه این فیلم سینمایی این است: مایک اشمیت، نگهبان امنیتی، یک کار شبانه را در پیتزای فردی فزبر، یک مرکز سرگرمی خانوادگی، آغاز می‌کند تا جایی که متوجه می‌شود با چهار طلسم انیماترونیک‌های رستوران شروع به حرکت می‌کنند و هر کسی را که هنوز بعد از نیمه شب آن جا است می‌کشند. بی صبرانه منتظر اکران این فیلم باشید.

ترسناک ترین فیلم های 2023؛ فیلم بدون عنوان جن‌گیر (13 اکتبر)

ترسناک ترین فیلم های 2023

این یکی از فیلم های فصل تابستان 2023 است که طرفداران آن منتظر اکران آن هستند. جن‌گیر یکی از بهترین فیلم های ترسناک 2023 است که نه تنها به عنوان ترسناک‌ترین فصل امسال شناخته می‌شود، بلکه ترسناک‌ترین فیلم تمام دوران‌هاست.

داستان این فیلم: پدر یک کودک جن‌زده، ناامید برای کمک به جستجوی شخصی می‌رود که تجربیات مشابهی داشته است… .

راهبه 2 (8 سپتامبر)

ترسناک ترین فیلم های 2023

علاوه بر بازگشت فیلم توطئه‌آمیز Insidious در سال 2023، مجموعه Conjuring نیز قرار است با نامThe Nun 2 بازگردد. این فیلم چهار سال پس از فیلم اول منتشر خواهد شد، خواهر آیرین بار دیگر با Valak، نیروی شیطانی روبرو می‌شود. راهبه اهریمنی این فیلم ترسناک، گوتیک یک بار دیگر منشا یکی از ترسناک ترین شیاطین این مجموعه است که خیلی‌ها دوست دارند این فیلم را تماشا کنند. این سریال هنوز هم یکی از بهترین‌ها در دنیای فیلم‌های ترسناک است. از بین تمام فیلم‌های ترسناک 2023، این فیلمی است که طرفداران Conjuring منتظر آمدن آن هستند.

آخرین سفر دمتر (11 اوت)

ترسناک ترین فیلم های 2023

فیلم آخرین سفر دمتر فیلمی در ژانر ترسناک است که قرار است در 11 آگوست 2023 منتشر شود. این فیلم ساخته آمریکا است.

در فیلم آخرین سفر دمتر: این فیلم جزئیاتی از وقایع عجیبی است که برای خدمه محکوم به فنای یک کشتی رخ داده است.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 4.4 / 5. تعداد آرا: 9

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان