راهنمای پوشش؛ چگونه شیک و زیبا لباس بپوشیم؟

توسطفاطمه عزیزی

اردیبهشت ۲۰, ۱۴۰۲ به روز رسانی : اردیبهشت ۲۱, ۱۴۰۲ ,
بهترین پدرهای دنیای سلبریتی‌ها

تا کنون فکر کرده اید باید چگونه لباس بپوشید تا ظاهری شیک و زیبا داشته باشید؟ می‌دانید که نحوه پوشش چقدر می‌تواند روی ظاهر و شخصیت تاثیرگذار باشد. در دنیای مد و فشن، سبک‌های خاصی برای لباس پوشیدن وجود دارد. بنابراین باید در مورد سبک و مد بدانید تا بتوانید بهترین استایل را داشته باشید. اگر می‌خواهید ظاهر شیک و بی نقصی داشته باشید، پیشنهاد می‌کنیم این مطلب را مطالعه نمایید. راهنمای لباس پوشیدن به شما کمک می‌کند ظاهر جذابی داشته باشید.

لباس‌تان را متناسب به هم انتخاب کنید

در آمد تولیدی لباس بچه در پایتخت چقدر است؟
راهنمای لباس پوشیدن

اگر همیشه پیرو مد و اخبار آن هستید، حتما می‌دانید که تناسب در انتخاب لباس‌ها خیلی مهم است. زیرا همین نکته می‌تواند ظاهر شما را چنان زیبا و خیره کننده نشان دهد که همه از جذابیت ظاهری شما انگشت به دهان بمانند یا برعکس آنقدر زشت و نامناسب لباس بپوشید که حتی خودتان نیز دوست نداشته باشید، در آینه به خود نگاهی بی اندازید. شلوارهای گشاد با یک تاپ جذب می‌تواند انتخاب خوبی باشد. به همین ترتیب، یک تیشرت گشاد می‌تواند تناسب زیبایی با شلوار جین تنگ ایجاد کند.

نکته خوبی که باید در نظر داشته باشید این است که لباس مناسب با اندازه بدن‌تان انتخاب کنید. لباس شما نباید خیلی گشاد یا خیلی تنگ باشد. پس سعی کنید لباس مناسب سایز و اندازه بدنتان انتخاب کنید.

راهنمای پوشش؛ دقت در ترکیب لوازم جانبی با لباس

وقتی صحبت از شیک پوشی به میان می‌آید، این سه چیز (کفش، کیف و کمربند) حرف اول را می‌زنند. هرگز کفش، کیف و کمربندتان را یک رنگ انتخاب نکنید. به این قانون در انتخاب لباس پوشیدن‌تان توجه کنید و آن این که سعی کنید در انتخاب لباس‌ها و لوازم جانبی آن از یک رنگ روشن استفاده کنید. برای باقی چیزها نیز یک رنگ خنثی را در نظر بگیرید. حالا می‌توانید از کیف یا کمربند رنگ روشن استفاده کنید و کفش‌تان رنگ خنثی داشته باشد.

انتخاب کمربند

لباس‌های گشاد شما را شلخته و نامرتب نشان می‌‌دهند و نه تنها باعث می‌شود چاق‌تر دیده شوید بلکه سن‌تان را بیشتر از آنچه هست نشان می‌دهید. پس اگر به دنبال ظاهر شیک و زیبا هستید، از یک کمربند استفاده کنید. کمربند با برجسته کردن انحنای کمرتان کمک می‌کند بدن شما کشیده‌تر و جذاب‌تر دیده شود.

متناسب با سن‌تان لباس بپوشید

مرتب سازی کمد لباس
راهنمای لباس پوشیدن

همانطور که افزایش سن می‌تواند بر عملکرد بدن شما تاثیر بگذارد به همان اندازه بر شیوه و سبک لباس پوشیدن شما نیز تاثیر خواهد گذاشت. با افزایش سن ناخودآگاه شکل لباس پوشیدن شما نیز تغییر می‌کند، زیرا باید مناسب سن‌تان لباس انتخاب کنید. یک شلوار جین براق و با یک تیشرت با طرح کارتونی شما را جوان‌تر نشان نمی‌دهد. بلکه برعکس، آن‌ها با ایجاد فاصله بین سن و ظاهرتان جلوه نامناسبی ایجاد می‌کند که مطمئنا دوست ندارید هرگز با آن رو به رو شوید. پیشنهاد بهتر یک شلوار جین آبی کلاسیک و تیشرت سفید ساده است که ظاهری شیک و جذاب ایجاد می‌کند.

راهنمای پوشش؛ عینک متناسب با صورتتان را انتخاب کنید

عینک یکی از بهترین اکسسوری‌هایی است که هر فردی در هر فصلی به آن نیاز دارند. این اکسسوری شیک به زیباتر دیده شدن صورتتان کمک می‌کند. با این حال، در انتخاب آن دقت کنید، زیرا انتخاب عینک اشتباه نه تنها ظاهر جذابی به وجود نمی‌آورد بلکه منجر به زشت‌تر دیده شدن شما نیز می‌شود. در حال حاضر طرح‌ها و فرم‌های مختلف زیادی در بازار وجود دارد که می‌توانید متناسب به شکل صورت، چشم یا مدل موهایتان باشد. مناسب‌ترین آن را انتخاب کنید.

مدل موی کوتاه را امتحان کنید

کوتاه کردن مو
راهنمای لباس پوشیدن

موهای بلند و براق تغییرات مرتبط با افزایش سن را روی صورت شما آشکارتر و برجسته‌تر می‌کنند. بنابراین می‌توانید از مد موهای کوتاه استفاده کنید تا ظاهری زیبا و شیک داشته باشید. این مدل موها نه تنها ظاهر شما را جوان‌تر نشان می‌دهند بلکه پوست و چهره‌تان را نیز روشن‌تر جلوه خواهند داد.

راهنمای پوشش؛ به لاک ناخن‌هایتان توجه کنید

دستان شما بیان گر سن شما است. رنگ‌های بنفش، هلویی و صورتی مرواریدی، دست‌های شما را پیرتر از آنچه هستند نشان می‌دهند و تضاد بدی با پوست شما ایجاد می‌کنند. برای جوان‌تر نشان دادن دست‌هایتان، از رنگ‌هایی استفاده کنید که از نظر بصری پوست شما را درخشان نشان می‌دهند. شما می‌توانید از رنگ‌هایی مانند بژ، سفید براق یا سفید کرمی استفاده کنید. همچنین فرم ناخن بیضی شکل بهترین انتخاب برای یک مانیکور ساده و کلاسیک است تا ناخن‌های شما را کشیده‌تر نشان دهد.

زدن درست رژگونه

نکات آرایشی در لباس آبی
راهنمای لباس پوشیدن

برای این که شیک و زیبا به نظر برسید، فقط به لباس تان توجه نکنید بلکه آرایش شما هم مهم است، بنابراین در آرایش کردن به خصوص زدن رژگونه دقت کنید. قانون درست رژگونه زدن، روی سیب گونه است، اما این روش تنها برای دختران جوان کاربرد دارد. همانطور که می‌دانید شکل صورت شما با گذشت زمان و افزایش سن‌تان در حال تغییر است و این نوع رژگونه زدن روی چین و چروک‌های صورت نه تنها زیبایی نخواهد داشت بلکه خطوط روی صورت شما را برجسته‌تر خواهد کرد. اگر می‌خواهید رژگونه بزنید، براش را به صورت افقی از سیب‌های گونه‌تان در امتداد استخوان گونه تا شقیقه‌ها حرکت دهید.

بیش از حد از برنزر استفاده نکنید

برنزر را روی سه قسمت از صورتتان بزنید، براش را از وسط پیشانی به کناره صورت و وسط گونه، پس از آن از وسط گونه به سمت چانه و گردن حرکت دهید. این بهترین روش استفاده از برنزر است که صورتتان را درخشان‌تر نشان می‌دهد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.5 / 5. تعداد آرا: 4

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *