جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
خواندن 3 دقیقه
3.6
(73)

آیا در فراگیری سریع مهارت های جدید مشکل دراید؟ اگر این طور است، پس دلیل آن، ضعف حافظه کوتاه مدت شما نیست. بلکه شاید برخی از امورات در حوزه آموزش را درست انجام نمی دهید. این امکان وجود دارد که هنگام فراگیری مهارت‌های جدید نکاتی خاصی را مراعات نکرده اید. بنابراین اگر به دنبال یادگیری سریع‌تر مهارت ها یا افزایش سرعت یادگیری خود هستید، حتما این مطلب را مطالعه کنید.

انجام همزمان چند کار را متوقف کنید

فراگیری سریع مهارت ها

چندوظیفگی یا انجام همزمان چند کار می‌تواند باعث شود خیلی راحت آنچه را آموخته‌اید، فراموش کنید. انجام چند کار هم زمان، سطح تمرکز شما را پایین می‌آورد و باعث می‌شود مغز نتواند اطلاعات جدید را پردازش کند. اگر هنگام یادگیری مهارت جدید تمرکز کافی نداشته باشید، هرگز نمی‌توانید اطلاعات را به خاطر بسپارید.

به دنبال یک مربی خوب باشید

برای افزایش سرعت یادگیری، فردی را پیدا کنید که در آموزش مهارت مورد نظر شما استاد باشد. از آن‌ها راهنمایی بخواهید و سعی کنید به آنچه می‌گویند، عمل کنید. به این ترتیب، کسی را دارید که می‌تواند به شما در یادگیری سریع‌تر کمک کند.

زمانی را برای استراحت تعیین کنید

ساعتی از روز را به استراحت اختصاص دهید. بگذارید ذهن‌تان آرام شود. بهترین زمان استراحت نیز می‌تواند بین کار و ساعت کلاس آموزشی شما باشد. برای این که آماده شرکت در کلاس شوید یا شروع به مطالعه نمایید، باید به ذهن‌تان زمانی برای استراحت و ریکاوری بدهید. پس، چه چیزی بهتر از این که به یک پیاده روی کوتاه بروید، حمام کنید و دقایقی به موسیقی گوش دهید.

آنچه را آموخته اید تمرین کنید!

فراگیری سریع مهارت ها

فراموش نکنید هر مطلبی را که می‌آموزید، باید به طور مداوم تکرار کنید. این کار به حافظه سپاری بهتر موضوعات کمک می‌کند. تمرین مهارت‌های جدید در طول یادگیری باعث می‌شود موضوعات ملکه ذهن‌تان شوند و هرگز آن ها را فراموش‌ نکنید. این روش باعث تقویت مغز شده و یادگیری سریع‌تر مهارت ها را آسان می‌کند.

ایجاد ارتباط بین آنچه می‌دانستید و آنچه به تازگی آموخته اید

اگر بتوانید مهارت‌ جدیدی را که آموخته اید با آنچه از قبل می‌دانستید، وصل کنید، سرعت یادگیری شما افزایش خواهد یافت. زیرا شما به ذهن‌تان این اجازه را می‌دهید تا بین چیزهایی که اکنون یاد می‌گیرید، با مواردی را که قبلا یاد گرفته اید، ارتباط برقرار کند. به یاد داشته باشید که مهارت ها با هم مرتبط هستند و این روش نه تنها سرعت و قدرت یادگیری را بیشتر می‌کند، بلکه باعث می‌شود تا آنچه را می‌آموزید، فراموش نکنید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.6 / 5. تعداد آرا: 73

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان