جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
34 بازدید

ترکیبات چربی سوز با قهوه؛ ۵ رسپی که می‌توانید بدون عذاب وجدان مصرف کنید

عوارض جانبی قهوه بدون کافئین ترکیبات چربی سوز با قهوه درمان خانگی مسمومیت غذایی
خواندن 4 دقیقه
2.3
(4)

حضور قهوه در برنامه غذایی روزانه می تواند به کاهش وزن کمک کند. چندین مطالعه مصرف قهوه را با کاهش وزن بدن، کاهش BMI و چربی ارتباط داده‌اند. با این حال، تاثیر قهوه بر کاهش وزن تا حد زیادی به رسپی و شیوه آماده کردن آن بستگی دارد. اگر قاشق قاشق شکر و سس شکلات یا بستنی به قهوه‌تان اضافه کنید، به جای کاهش وزن، احتمالا کیلو کیلو افزایش وزن خواهید داشت. در این مطلب ۵ ترکیب چربی سوز با قهوه خواهید یافت. به کمک این ترکیبات می‌توانید روند کاهش وزن‌تان را به خوبی تسریع کنید.

قهوه لیمویی

برای تهیه این قهوه به مواد زیادی نیاز ندارید. با این حال نتیجه حاصل هم خوش طعم است و هم به شدت چربی سوز!

مواد لازم برای تهیه قهوه لیمویی:

1 قاشق چایخوری قهوه، 2 فنجان آب، 1 قاشق چایخوری عسل، 2 قاشق چایخوری آبلیمو و دو و نیم سانت دارچین

طرز تهیه:

2 فنجان آب را به همراه چوب دارچین به ظرف اضافه کنید. هنگامی که آب شروع به جوشیدن کرد، 1 قاشق چایخوری پودر قهوه اضافه کنید و صبر کنید نوشیدنی‌تان دم بکشد. پس از دم کشیدن، حرارت را خاموش کنید و قهوه را داخل فنجان بریزید. حالا آب لیمو و عسل را اضافه کنید. قبل از آنکه ترکیب سرد شود آن را هم بزنید و بنوشید.

قهوه سبز با دانه چیا

طرز تهیه قهوه سبز
ترکیبات چربی سوز قهوه

از فواید این ترکیب برای چربی سوزی که بگذریم، نمی‌توان خواص دانه چیا را نادیده گرفت.

مواد لازم:

1 ساشه پودر قهوه سبز فوری، 2 تا 3 قاچ لیمو، 1 قاشق چایخوری دانه چیا، نیم سانت زنجبیل، 2 تا 3 برگ نعنا، 1 لیتر آب.

طرز تهیه:

محتویات ساشه قهوه سبز را در یک پارچ شیشه ای و روی آن آب داغ بریزید. خوب قهوه و آب را مخلوط کنید. حالا 1 لیتر آب در دمای اتاق را به همراه قاچ لیمو، برگ نعناع و دانه چیا به ترکیب اضافه کنید. بگذارید یک ساعت بماند. این ترکیب چربی سوز با قهوه را در طول روز آرام آرام بنوشید.

قهوه با روغن حیوانی

قهوه با روغن؟ شاید به نظرتان برسد که این ترکیب بیشتر چاق کننده است تا لاغرکننده. اما این شکل آماده کردن قهوه باعث می‌شود اثرات چربی سوزی آن بیشتر شود.

مواد لازم:

۱ فنجان آب، 1 قاشق چایخوری پودر قهوه، ½ قاشق چایخوری روغن حیوانی.

طرز تهیه: یک شیر جوش کوچک بردارید آب را در آن بجوشانید. پودر قهوه را اضافه کنید و بگذارید چند ثانیه دیگر بجوشد. پس از آماده شدن قهوه، آن را داخل فنجان بریزید و ½ قاشق چایخوری روغن حیوانی به آن اضافه کنید. خوب هم بزنید و ترکیب حاصل را بنوشید. همچنین می توانید صبر کنید تا قهوه خنک شود و سپس آن را مخلوط کنید یا هم بزنید تا بافت خامه‌ای بیشتری پیدا کند.

قهوه خنک پروتئینی

ترکیبات چربی سوز قهوه

قهوه خنک به شیوه‌ها و رسپی‌های متفاوتی آماده می‌شود و طرفداران زیادی هم دارد. اما این یکی از ترکیبات چربی سوز است که می‌تواند روند کاهش وزن‌تان را تسریع کند.

مواد لازم:

2 قاشق غذاخوری وانیل یا پودر پروتئین ساده، 1 فنجان شیر بادام هندی، 1 فنجان اسپرسو، 1 عدد خرما، یخ.

طرز تهیه:

همه مواد را با هم مخلوط کنید تا ترکیب به خوبی یکدست شود. برای افزایش شیرینی این ترکیب می توانید خرمای بیشتری اضافه کنید. این نوشیدنی را سرد سرو کنید.

ترکیب چربی سوز قهوه، جوی دوسر و موز

مواد لازم: 1 موز ورقه شده و یخ زده، ½ فنجان قهوه دم کرده سرد، ½ فنجان شیر و ¼ فنجان جوی دوسر

طرز تهیه:

همه مواد را با هم مخلوط کنید تا یکدست شوند. اگر قهوه‌تان زیادی غلیظ بود می توانید شیر بیشتری اضافه کنید. بلافاصله بعد از آماده کردن این ترکیب، آن را سرو کنید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 2.3 / 5. تعداد آرا: 4

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان