جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
142 بازدید

آزمون شناسایی مادر نوزاد: فقط باهوش ها می توانند مادر کودک را تشخیص دهند!؟

خواندن 3 دقیقه
3.8
(142)

آزمون شناسایی مادر نوزاد: آیا می توانید بگویید که کدام زن مادر واقعی کودک است؟ به نظر شما نوزاد متعلق به چه کسی است و چرا؟ با انجام این تست هوش نشان دهید که از مهارت های هوشی بالایی برخوردارید!

آیا روز خسته کننده ای دارید و از کار کردن خسته شده اید؟ آیا به دنبال یک سرگرمی کوچک هستید تا دوباره انگیزه کار کردن را به شما برگرداند؟ اگر چنین است، ما شما را به حل آزمون شناسایی مادر نوزاد به چالش می کشیم. این گونه معماها و آزمون ها راهی عالی برای رفع خستگی ذهنی هستند. همچنین از نظر علمی ثابت شده که حل معماها به صورت منظم، شما را باهوش تر خواهد کرد. آیا آماده اید تا کمی سرگرم شوید؟

تصویر آزمون شناسایی مادر نوزاد

در آزمون شناسایی مادر نوزاد شما می توانید سناریوی عجیبی را در یک مدرسه مشاهده کنید. نوزادی در یک کلاس درسی در حال گریه کردن است و در اطراف او 3 خانم وجود دارد، یک معلم، یک دانش آموز و یک نطافتچی. یکی از این زنان مادر کودک هستند، اما کدامیک؟ اکنون ما هوش فوق‌العاده شما را به چالش می کشیم تا نظر به شواهد موجود در تصویر، آزمون شناسایی مادر نوزاد را حل کنید. چالش بسیار ساده است، شما باید در طول 10 ثانیه تشخیص دهید که کودک متعلق به چه کسی است؟

آزمون-شناسایی-مادر-نوزاد

10 ثانیه شما از حالا شروع می شود، با این حال به یاد داشته باشید که جواب آزمون شناسایی مادر نوزاد در پایین صفحه گذاشته شده است.

.

.

.

.

.

.

جواب آزمون شناسایی مادر نوزاد

پازل ها و معماها روشی عالی برای تقویت عملکرد مغز هستند. هرچند برخی از آن‌ها آسان حل می شوند اما برای برخی دیگر نیاز به زمان بیشتری دارید تا آن ها را حل کنید. با این حال به قول ما حل کردن این آزمون های جذاب هم فال است و هم تماشا! از پازل ها و معماها هم به عنوان سرگرمی استفاده کنید و هم عملکرد مغز خود را تقویت کنید. خوب به هر حال، باید تا کنون به جواب آزمون شناسایی ماددر نوزاد رسیده باشید. آیا توانستید مادر کودک را تشخیص دهید؟ اگر پاسخ شما منفی است، ناراحت نباشید، برای دیدن پاسخ درست به تصویر زیر نگاه کنید:

جواب -آزمون-شناسایی-مادر-نوزاد

بله، همانگونه که در عکس بالا مشاهده کردید، جواب آزمون شناسایی مادر نوزاد نظافتچی است،چون او و نوزاد هر دو خال مشابهی کنار ابروی شان دارند.

فواید حل معماها

تفریح و سرگرمی تنها مزیت تست های هوش نیست! کارشناسان می گویند بازی های فکری و سلامت روان، رابطه مستقیمی باهم دارند. برخی از آن ها، در حوزه روانکاوی کاربرد دارند و برخی دیگر در درک مهارت های بینایی، دقت و هوش. زیرا مغز ما انسان ها از زوایایی مختلف، تصاویر را به گونه‌ی متفاوت برداشت و درک می کند.

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از آزمون شناسایی مادر نوزاد لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می‌توانید به جدیدترین تست‌ها، پازل‌ها، سوالات و معماها دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل حتی می‌توانید این تست‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.8 / 5. تعداد آرا: 142

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان