جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
7 بازدید

آیا می توانید خطای تصویر را در طول 5 ثانیه تشخیص دهید؟

تست تشخیص خطای تصویر
خواندن 5 دقیقه
3.1
(27)

این عکس زیبا از توهم نوری در آزمون شناسایی خطای تصویر قطعا شما را مجذوب خودش خواهد کرد! تصویری از یک غروب که بر روی ساختمان سایه انداخته، شاید هم طلوعی زیبا که قرار است آسمان مملو از ابرهای شناور را روشن کرده و بر درخت و گل ها بتابد. نور خورشید نارنجی رنگ، درختان، آسمان نارنجی و ابرهای پراکنده همه دست به دست هم داده اند تا این تصویر زیبا خلق شود.

تشخیص خطای تصویر

تست تشخیص خطای تصویر

اما در این تصویر شما باید خطای تصویر را تشیخص دهید. این نقاشی یا عکس نیز یک توهم نوری است که شما کمتر از 5 ثانیه فرصت دارید تا موفق به تشخیص خطای تصویر شوید. ما از شما می‌خواهیم اشتباه راه پیدا کنید زیرا اشتباه کوچکی نیست بلکه آنقدر واضح و آشکار است که اگر متوجه آن نشوید یعنی به دام خطای دید افتاده اید.

سرنخ در تشخیص خطای تصویر

همه این تصویر زیبا بی عیب و نقص است به جزء یک مورد که شما باید پیدایش کنید. اگر سعی کنید از مهارت بینایی و جزئی نگری تان استفاده کنید و توانایی ذهنی‌تان را به کار بگیرید، حتما موفق خواهید شد. اما فراموش نکنید همه از مهارت تیزبینی و ضریب هوشی بالا برخوردار نیستند، پس اگر نتوانستید خطای تصویر را شناسایی کنید، ناراحت نشوید. بلکه می توانید با حل بازی های فکری، پازل ذهنی، تست های هوش و توهمات نوری توانایی‌هایتان را تقویت کنید.

خوب بیایید شروع کنیم، 5 ثانیه شما از حالا شروع شد!

.

.

بازی فکری

به هر فعالیت ذهنی هدفدار که باعث درگیر کردن ذهن و مغز شما شود و به صورت گروهی یا تک نفری انجام شود، بازی فکری می‌گویند. بازی‌های فکری بدون در نظر گرفتن سن، جنس، نژاد یا وضعیت جسمانی می‌توانند تاثیرات مثبتی بر ذهن، روحیه، شخصیت، رفتار و زندگی هر انسانی بگذارد. این تغییرات باعث تمرکز و تقویت قدرت ذهنی شما می‌شوند.

.

چه شد آیا امید به پیدا کردن خطای تصویر دارید؟

تست تشخیص خطای تصویر

.

.

هرچند عجله کار شیطان است، اما شما وقت زیادی ندارید پس سریع تر عمل کنید!

.

.

زمان شما به پایان رسید!

پاسخ توهم نوری امروز

خوب می‌دانیم همه تلاشتان را کرده اید تا به جواب برسید. ما نیز به کسانی که موفق به یافتن خطای تصویر شده اند، تبریک می‌گوییم. اما اگر هنوز در حال جستجو هستید، ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم. اما قبل از تماشای جواب بیایید کمی بیشتر در مورد توهمات نوری بدانیم.

توهم نوری چیست؟

همانطور که به دنبال پیدا کردن خطا و اشتباه تصویر هستید، با خواندن این قسمت، در مورد توهمات نوری نیز بیشتر بدانید. توهم نوری تصویری از یک منظره یا نقاشی و حتی اشیایی است که مغز شما را فریب می‌دهد و قدرت ادراک شما را به چالش می‌کشد. سه نوع توهم نوری وجود دارد:

  • توهمات شناختی
  • توهمات بصری یا بینایی
  • توهمات فیزیولوژیکی

دلیل محبوبیت توهمات نوری ایجاد سرگرمی برای بیننده است. از طرفی آن‌ها همچنین می‌توانند ابزار مفیدی برای تحریک ذهن و تقویت سلامت روان باشند.

خوب حالا نوبت نشان دادن جواب به شما مخاطبان عزیز خبرنامه است.

اگر خوب به تصویر نگاه کنید، می بینید که همه چیز سر جای خودش قرار دارد، به جزء عقربه‌های ساعت. شاید بگویید روی ساعت که چیز عجیبی نیست اما خطای تصویر دقیقا همین است است. اگر به عقربه‌ها دقت کنید می‌بینید که آن ها ساعت 2 را به شما نشان می‌دهند.

سپس به خورشید در پس زمینه تصویر توجه کنید. قرار گرفتن خورشید و پرتوهای مایل خورشید بر روی زمین و تا حدی بر روی ساختمان به معنای طلوع یا غروب آن است.

حالا این 2 بامداد است یا 2 بعد از ظهر فرقی نمی‌کند، مهم این است که ساعت دو با طلوع یا غروب آفتاب در تضاد است. زیرا اگر ساعت 2 بامداد را نشان بدهد پس زمان و فاصله زیادی با طلوع آفتاب دارد. همچنین اگر 2 بعد از ظهر است، باز هم فاصله زیادی با غروب آفتاب دارد. حالا متوجه خطای تصویر شدید؟ به همین آسانی شما نیز می‌توانید با حل چنین توهمات نوری، ضریب هوشی‌ و مهارت جزئی نگرتان را تقویت کنید.

آزمون شناسایی خطای تصویر

ذهن‌تان را به چالش بکشید

ترفند توهمات نوری به چالش کشیدن قدرت بینایی شما است. بدون شک آن‌ها ذهن و چشم شما را فریب می‌دهند و باعث می‌شوند درک نادرستی از تصاویر، اشیاء، نقاشی ها یا حتی محیط اطرافتان داشته باشید. اما اگر لحظه ای را به تجزیه و تحلیل جزئیات تصویر یا سوال اختصاص دهید، حل آن آسان خواهید بود. نگاه کردن به جزئیات و عناصر مختلف می‌تواند به تشخیص خطا در جزئیات تصویر کمک کند. کلید حل توهمات نوری دقت به آن ها است.

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از آزمون شناسایی خطای تصویر لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می‌توانید به جدیدترین تست‌ها، پازل‌ها، سوالات و معماها دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل حتی می‌توانید این تست‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.1 / 5. تعداد آرا: 27

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان