جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
240 بازدید

آیا می توانید معمای تشخیص قاتل را در 7 ثانیه حل کنید!؟ قاتل کیست؟

معمای تشخیص قاتل
خواندن 4 دقیقه
4
(51)

معمای تشخیص قاتل: فقط افراد با ضریب هوشی بالایی می توانند معمای تشخیص قاتل را در طول 7 ثانیه حل کنند. شما چطور؟ اگر فکر می کنید شخص باهوشی هستید پس این آزمون تصویری را حل کنید! چالش بسیار ساده است، تنها کاری که باید انجام دهید این است که قاتل را در میان افراد موجود در تصویر تشخیص دهید.

خستگی روحی واقعا آزار دهنده است، زیرا بر قابلیت های ذهنی تاثیر خیلی منفی دارد. اگر این وضعیت ادامه پیدا کند، بر سلامت روحی و همچنین جسمی شما نیز تاثیر می گذارد. پیشنهاد می کنیم در چنین مواقع دمی تازه کنید. می توانید بیرون از خانه بروید، به موسیقی گوش دهید، دوش بگیرید یا به پیاده روی بروید، با دوستان نزدیک یا خانواده خود صحبت کنید، یا هم معماها و آزمون های چون معمای تشخیص قاتل را حل کنید.

تصویر معمای تشخیص قاتل

در تصویر سه فرد مشکوک وجود دارد که یکی از آن‌ها شخصی را به قتل رسانده است. اما سوال اینجاست: چه کسی؟ اکنون ما شما را به چالش می کشیم تا با استفاده از ذهن کارآگاهی خود معمای تشخیص قاتل را حل کنید. چالش این است که در طول 7 ثانیه تشخیص دهید کدام یک از افراد موجود در تصویر یک قاتل است.

در واقع این تست هوش بسیار ساده است، اما محدودیت زمانی آن را کمی سخت کرده است. ما پیشنهاد می کنیم قبل اینکه به تصویر زیر نگاه کنید، ابتدا خوب حواس تان را جمع کنید بعد عکس را با دقت مشاهده کنید. پس بیایید شروع کنیم.

قاتل کیست؟

به یاد داشته باشید شما فقط 7 ثانیه زمان دارید. با این حال، جواب معمای تشخیص قاتل در پایین صفحه گذاشته شده است.

.

.

.

.

.

بازی فکری

به هر فعالیت ذهنی هدفدار که باعث درگیر کردن ذهن و مغز شما شود و به صورت گروهی یا تک نفری انجام شود، بازی فکری می‌گویند. بازی‌های فکری بدون در نظر گرفتن سن، جنس، نژاد یا وضعیت جسمانی می‌توانند تاثیرات مثبتی بر ذهن، روحیه، شخصیت، رفتار و زندگی هر انسانی بگذارد. این تغییرات باعث تمرکز و تقویت قدرت ذهنی شما می‌شوند.

.

.

.

جواب معما

آزمون ها، پازل ها و معماها ترندهای محبوب این روزها هستند. در حالی که شاید فکر می کنید این‌ها چیزی جز هدر دادن وقت نیستند، از نظر علمی ثابت شده است که حل این گونه آزمون ها می تواند به بهبود مهارت های ذهنی و بینایی شما کمک کند. خوب به هر حال، اگر تا هنوز موفق به حل معمای تشخیص قاتل نشده اید، برای دیدن جواب به تصویر زیر نگاه کنید:

جواب معمای قاتل

تقویت خلق و خو

بازی‌های فکری و تست های هوش یا توهمات نوری همه برای تقویت خلق و خوی شما تاثیر فوق العاده ای دارند. همچنین از نظر علمی ثابت شده‌ است که انجام این تست ها ظرفیت‌های شناختی و مهارت‌های استدلال منطقی شما را بهبود می‌بخشند. در مجموع، بازی های فکری شما را باهوش‌تر می کنند و به فرد جزئی نگری تبدیل می‌شوید. بنابراین سعی کنید روزانه حداقل یک توهم نوری یا تست هوش را حل کنید. حالا اما آیا موفق به تشخیص شیر شدید؟ زمان زیادی باقی نمانده، بیشتر دقت کنید!

توهمات نوری فیزیولوژیکی

در چنین توهماتی اگر به طور ثابت و برای مدت طولانی به یک نقطه نگاه کنید، شبکیه چشم بیش از حد شروع به فعالیت می‌کند وتصویر عجیب و غریب روی ذهن حک می‌شود باعث دیدگاهی عجیب از یک تصویر، شی یا نقاشی می‌شود. در چنین مواقعی شما تغییراتی مانند رنگ یا شکل را روی عکس مشاهده می کنید که از خود واقعی اش خیلی دور است. مثلا همین تصویر توهم نوری که باید زوج دوست داشتنی را پیدا کنید.

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از معمای تشخیص قاتل لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می‌توانید به جدیدترین تست‌ها، پازل‌ها، سوالات و معماها دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل حتی می‌توانید این تست‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 4 / 5. تعداد آرا: 51

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان