جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
خواندن 6 دقیقه
4
(29)

چنانچه می‌دانید، آشپزخانه قلب خانه است و رنگ یکی از مهم‌ترین نکاتی است که باید هنگام دکور آن مد نظر بگیرید. رنگ‌ها در ایجاد آشپزخانه‌ای که به دل‌تان بشیند و آن را دوست داشته باشید بسیار اثرگذارند. در طول دو سال گذشته، جستجو عبارت‌هایی مانند “آشپزخانه ام را چه رنگی کنم؟” در گوگل افزایش چشم گیری داشته است، زیرا اکنون اکثر افراد می‌خواهند در فضایی برای خانواده و عزیزانشان غذا درست کنند که مملو از حس خوب باشد. زیبا به نظر می‌رسد، اینطور نیست؟

10 رنگ محبوب آشپزخانه در سال 2023

بهترین رنگ ها برای آشپزخانه

تجزیه و تحلیل داده‌های جستجوی گوگل نشان داده است که 10 رنگی که در ادامه می‌خوانید جزء رنگ‌هایی هستند که افراد زیادی دوست دارند برای دکور آشپزخانه‌شان در سال 2023 انتخاب کنند.

شاید قبلا همه دوست داشتند آشپزخانه ای سفید داشته باشند، اما حالا خیلی از افراد رنگ های روشن یا کلاسیک را برای این فضا ترجیج می‌دهند.

امسال رنگ‌هایی مانند قهوه‌ای سوخته، آبی، قرمز، خاکستری و رنگ‌هایی مثل رنگ زرد، جزء بهترین رنگ ها برای آشپزخانه هستند. خواه رنگ تیره و چشمگیر مثل قهوه‌ای سوخته را انتخاب کنید و خواه مشکی، جذابیت آشپزخانه‌تان را دو چندان می‌کنید.

اگر دوست ندارید زیاد از رنگ های تیره استفاده کنید، پس این رنگ‌ها را در ترکیب وسایل درون آشپزخانه مثل کابینت‌ها استفاده کنید. کنار آن نیز از رنگ های روشن‌تر استفاده کنید. به این ترتیب هم از این رنگ فوق العاده استفاده کرده اید و هم آشپزخانه دلبازتر و شیک‌تری خواهید داشت!

بهترین رنگ ها برای آشپزخانه را در زیر می‌بینید:

سفید

بهترین رنگ ها برای آشپزخانه

یک آشپزخانه سفید بکر و یک دست می‌تواند چشم‌ها را به خود خیره کند. این رنگ نه تنها مطبوع و ساده است بلکه با هر چیزی ترکیب می‌شود. تصور کنید آشپزخانه ای با طرحی مینیمالیست و تمیز دارید که کابینت‌هایش برق می‌زند، مسلما عاشق چنین آشپزخانه ای خواهید شد.

با این حال می‌توانید سفید را با رنگ های گرم‌تری مانند چوب طبیعی، مرمر و انبوهی از وسایل با رنگ‌های مختلف نیز ترکیب کنید.

مشکی

بهترین رنگ ها برای آشپزخانه

اگر فردی رسمی هستید که زود با دیگران جوش نمی‌خورد یا روحیه‌ای سخت و خشنی دارید، انتخاب شما برای رنگ آشپزخانه مشکی است. مشکی رنگی بی نقص، کامل و تمیز است. اگر این رنگ را با وسایل هماهنگ به خودش استفاده کنید مطمئنا از انتخاب‌تان شگفت زده خواهید شد.

با این حال فراموش نکنید که ترکیب کردن رنگ مشکی با خیلی رنگ‌ها سخت است، بنابراین در طراحی آشپزخانه تان دقت کنید. اگر نمی‌خواهید ریسک کنید می‌توانید سفید و مشکی را با هم ترکیب کنید، کابینت‌های مشکی با دیوارهای سفید تضاد جالبی ایجاد می‌کنند و همخوانی بیشتری هم خواهند داشت.

خاکستری

بهترین رنگ ها برای آشپزخانه

یکی از پیچیده‌ترین رنگ‌هایی که می‌توانید برای آشپزخانه تان انتخاب کنید خاکستری است. کابینت‌های زغالی مات و سطوح چوبی به رنگ تیره حس کلاسیک به آشپزخانه شما می‌بخشد. اگر هم به دنبال رنگ آشپزخانه مدرن هستید پس از خاکستری با پایه رنگی آبی استفاده کنید.

سبز

بهترین رنگ ها برای آشپزخانه

بی‌شک خیلی از افراد عاشق طبیعت و دامن سبز آن هستند. رنگ‌های سبز در هر درجه و ته رنگی فوق العاده‌اند؛ کافی است یکی از آن‌ها را در ترکیب دکور خانه و آشپزخانه تان استفاده کنید تا از حس آرامش لبریز شوید.

این رنگ مختص مکان های غیررسمی است و چه چیز بهتر از این که این رنگ را برای یک آشپزخانه خانواده بزرگ و صمیمی‌تان استفاده کنید؟! در حالی که سایه رنگ‌های سبز را در آشپزخانه دارید، می‌توانید از کابینت‌ها و کف‌پوش‌های چوبی کلاسیک استفاده کنید.

سبز شما را خوشحال تر و سرحال تر می‌کند. اگر صبحانه را در چنین فضا و آشپزخانه ای بخورید، نه تنها خواب از سرتان می‌پرد بلکه تمام روز پرانرژی خواهید ماند.

آبی

بهترین رنگ ها برای آشپزخانه

اگر از آبی آسمانی استفاده نمی‌کنید، پس آبی پررنگ را انتخاب کنید اما سعی کنید آن را با چوب رنگ روشن ترکیب کنید یا وسایل داخل آشپزخانه را به رنگ شیری یا کرمی انتخاب کنید تا سنگینی رنگ تیره آبی از بین رفته و تعادل زیبایی داخل آشپزخانه‌تان به وجود بیاید.

همچنین می‌توایند از سبز یا رنگ یاقوت کبود نیز استفاده کنید. ظروف برنجی و طلایی رنگ را نیز فراموش نکنید!

بهترین رنگ ها برای آشپزخانه: رنگ کرم

بهترین رنگ ها برای آشپزخانه

اگر به دنبال رنگ آشپزخانه مدرن هستید کرم گزینه‌ای مناسب است. این رنگ درست مانند سفید، هرگز کهنه نمی‌شود بلکه هر کجا چشم بچرخانید، ترکیبی از آن را در خانه‌تان خواهید دید. این که دوست دارید آشپزخانه ای کرمی رنگ داشته باشید نیز فوق العاده است.

رنگ کرم را با رنگ های گرم تر ترکیب کنید. حتی می‌توانید از گلدان‌ها و وسایل دکوری مسی نیز استفاده کنید. همچنین اگر در دکور داخلی آشپزخانه چوب‌های قرمز و زرد نیز به کار ببرید، پشیمان نخواهید شد.

قرمز

بهترین رنگ ها برای آشپزخانه

یکی از بهترین انتخاب‌هایی که می‌توانید برای دکور و رنگ آمیزی آشپزخانه تان داشته باشید، استفاده از رنگ قرمز است. این رنگ به روشن‌تر شدن فضای داخل آشپزخانه که هیچ راهی برای جذب نور طبیعی ندارد، عالی است.

ترکیب کابینت قرمز یا حتی دیوارهای قرمز با مواد خام، مانند چوب طبیعی و سنگ، رنگ خیلی روشن و پر زرق و برق قرمز را جبران می‌کند. بنابراین می‌توانید با خیالی آسوده از این رنگ استفاده کنید.

رنگ صورتی

بهترین رنگ ها برای آشپزخانه

آشپزخانه با ترکیب رنگ صورتی بی نظیر است. ترکیب صورتی کمرنگ یا پررنگ همه ته رنگ‌هایی هستند که می‌توانید برای آشپزخانه تان در سال 2023 استفاده کنید. رنگ های شادی مثل صورتی به فضا شادابی خاصی می‌دهد.

اگر شما فردی هستید که پس از یک روز پرمشغله و شلوغ مجبورید آشپزی کنید و پای اجاق گاز بایستید، حتما از صورتی در ترکیب دکور آشپزخانه‌تان استفاده کنید. این رنگ باعث می‌شود، خستگی را فراموش کنید، آهنگ بگذارید و با لذت زیاد مشغول آشپزی شوید.

رنگ زرد

بهترین رنگ ها برای آشپزخانه

اگر طرفدار رنگ‌های شاد هستید، بی شک استفاده از رنگ زرد در ترکیب خانه‌تان جزء رنگ‌های محبوب است. خواه زرد ملایم انتخاب کنید و خواه زرد خورشیدی، همه ته رنگ های زرد می‌توانند فوق العاده باشند.

این رنگ نه تنها فضای درون آشپزخانه را روشن نشان می‌دهد بلکه چنین رنگ‌های روشنی فضا را بزرگ‌تر نیز نشان می‌دهند. اگر می‌خواهید زرد را با رنگ‌های دیگر ترکیب کنید، می‌توانید از نارنجی سوخته، بادمجانی، آبی آسمانی یا تیره نیز استفاده کنید.

بهترین رنگ ها برای آشپزخانه: قهوهای سوخته

بهترین رنگ ها برای آشپزخانه

قهوه‌ای سوخته جزء بهترین رنگ‌ها برای آشپزخانه‌های مدرن است. این رنگ شگفت انگیز است، به خصوص وقتی با ته رنگ کرم یا سفید شفاف و سنگی طبیعی ترکیب کنید، بی نظیر خواهد شد. اگر می‌خواهید آشپزخانه‌تان را به جای دنجی تبدیل کنید که به وقت آشپزی یا خوردن صبحانه از آن لذت ببرید، رنگ قهوه ای سوخته می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 4 / 5. تعداد آرا: 29

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان