جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
خواندن 4 دقیقه
4.3
(57)

شناسایی پلیس تقلبی از پلیس واقعی آن هم در طول 9 ثانیه کار خیلی آسانی است، کافی است کمی بیشتر دقت کنید تا خیلی زود به جواب برسید. برای تشخیص شناسایی پلیس تقلبی داخل تصویر باید با تمرکز بالا به عکس نگاه کنید و از قدرت ذهنی و ضریب هوشی بالای تان استفاده کنید.

بازی های فکری هرچقدر ساده یا سخت نیاز به تجزیه و تحلیل دارند. سعی کنید از مهارت های استدلال تحلیلی و منطقی تان استفاده کنید تا به جواب درست برسید. در این چالش شما باید پلیس تقلبی را از پلیس واقعی تفکیک کنید، سرنخ‌ها را دنبال کنید.

سرنخ تصویر برای شناسایی پلیس تقلبی

پلیس تقلبی

همانطور که گفتیم در تصویر بالا باید مشخص کنید که پلیس تقلبی کیست؟! در معمای امروز یک نفر از بین این دو پلیس، پلیس واقعی نیست. همانطور که در تصویر می‌بینید دو پلیس یک مجرم را دستگیر کرده‌اند و مدعی هستند که پلیس هستند. شما باید تشخیص دهید که کدام یک راست می‌گویند. کمی بیشتر دقت کنید، چون اگر دقت و تمرکز کامل نداشته باشید، امکان ندارد موفق به تشخیص پلیس تقلبی شوید، زیرا هر کدام لباس فرم به تن دارند و هر کدام یک دست مجرم را به دست خود دستبند زده‌اند.

از قدرت تیزبینی و تیزهوشی تان استفاده کنید. جزئی نگری کلید موفقیت شما است!

.

.

بازی فکری

به هر فعالیت ذهنی هدفدار که باعث درگیر کردن ذهن و مغز شما شود و به صورت گروهی یا تک نفری انجام شود، بازی فکری می‌گویند. بازی‌های فکری بدون در نظر گرفتن سن، جنس، نژاد یا وضعیت جسمانی می‌توانند تاثیرات مثبتی بر ذهن، روحیه، شخصیت، رفتار و زندگی هر انسانی بگذارد. این تغییرات باعث تمرکز و تقویت قدرت ذهنی شما می‌شوند.

.

به سلامت روحی تان توجه کنید

فراموش نکنید اگر خستگی روحی دارید، آن را نادیده نگیرید! زیرا بر قابلیت های شناختی شما تاثیر خیلی منفی دارد. اگر این روند ادامه پیدا کند، بر سلامت روحی و همچنین جسمی شما نیز تاثیر می گذارد. پیشنهاد می کنیم در این گونه شرایط دمی تازه کنید. می توانید بیرون از خانه بروید، به موسیقی گوش دهید، دوش بگیرید یا پیاده روی بروید، با دوستان نزدیک یا خانواده خود صحبت کنید، یا هم معماها و آزمون های چون آزمون تشخیص زندانی را حل کنید.

.

.

هوش چیست؟

هوش قابل مشاهده یا حس کردنی نیست، بلکه یک مفهوم ذهنی و انتزاعی و صفت فرضی است که باید در مورد آن تحقیق و مطالعه بیشتری صورت بگیرد. برای تعریف هوش سه نکته مدنظر گرفته می‌شود که عبارت اند از:

  • استعداد و توانایی کافی برای یادگیری و درک امور
  • همراهی، هماهنگی و سازگاری با محیط
  • قضاوت و استدلال صحیح و پیدا کردن راهی منطقی با توجه به تجربیات گذشته

.

پاسخ بازی فکری امروز

اگر توانسته اید موفق به شناسایی پلیس تقلبی شوید و او را از پلیس واقعی تفکیک کنید، به شما تبریک می‌گوییم! شما نه تنها از قدرت بینایی فوق العاده ای برخوردار هستید بلکه ضریب هوشی بالایی نیز دارید.

اگر با دقت به تصویر نگاه کنید، می‌توانید به جواب برسید. به صورت پلیس‌ها نگاه کنید، پلیس سمت راست دو گوش دارد، او نه تنها پلیس تقلبی است بلکه یک آدم فضایی است.

پلیس تقلبی

بنابراین جواب آزمون شناسایی پلیس تقلبی این است: به سمت راست تصویر نگاه کنید، مردی که فرم لباس پلیس را پوشیده اما دو گوش دارد، پلیس تقلبی است.

تقویت خلق و خو

بازی‌های فکری و تست های هوش یا توهمات نوری همه برای تقویت خلق و خوی شما تاثیر فوق العاده ای دارند. همچنین از نظر علمی ثابت شده‌ است که انجام این تست ها ظرفیت‌های شناختی و مهارت‌های استدلال منطقی شما را بهبود می‌بخشند. در مجموع، بازی های فکری شما را باهوش‌تر می کنند و به فرد جزئی نگری تبدیل می‌شوید. بنابراین سعی کنید روزانه حداقل یک توهم نوری یا تست هوش را حل کنید. حالا اما آیا موفق به تشخیص شیر شدید؟ زمان زیادی باقی نمانده، بیشتر دقت کنید!

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از تست توهم نوری تشخیص شیر لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می‌توانید به جدیدترین تست‌ها، پازل‌ها، سوالات و معماها دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل حتی می‌توانید این تست‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 4.3 / 5. تعداد آرا: 57

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان