جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
خواندن 5 دقیقه
1
(1)

داکت اسپلیت یکی از سیستم‌های به‌روز و پیشرفته برای تنظیم دما و درجه حرارتی محیط است که با روش‌های مختلفی مورداستفاده قرار می‌گیرد. از این تجهیزات کاربردی برای ساختمان‌های مختلف استفاده می‌کنند و محدودیتی در کاربرد این اقلام وجود ندارد.

در هر یک از این داکت‌ها از اجزای مختلفی استفاده شده است که مهم‌ترین آن‌ها را به نام ترموستات می‌شناسند. ترموستات مخصوص داکت به‌عنوان قلب آن معرفی می‌شود. این سیستم‌ها در مدل‌های دیجیتالی و لمسی تولید و عرضه می‌شوند و عملکرد متفاوتی با سیستم‌های قدیمی دارند.

آشنایی با عملکرد ترموستات داکت اسپلیت

داکت اسپلیت با استفاده از ترموستات کنترل می‌شود. در واقع این قطعات پل ارتباطی بین مصرف‌کننده و سیستم کلی داکت به شمار می‌روند. با استفاده از آن‌ها عملکرد سیستم فنی این تجهیزات بهبود می‌یابد. در هر یک از این تجهیزات دکمه‌های خاموش و روشن، قفل کودک، تنظیمات دمایی و ده‌ها قابلیت دیگر به‌کاررفته که عملکرد این تجهیزات را تحت‌تأثیر قرار می‌دهد.

ترموستات‌های به‌کاررفته در داکت اسپلیت امروزی اغلب به‌صورت لمسی مورداستفاده قرار می‌گیرند که تنظیمات دمایی در این دستگاه‌ها را بسیار ساده‌تر می‌کند. به همین خاطر این تجهیزات در سال‌های اخیر بسیار پر طرفدار شده‌اند و خریدوفروش گسترده‌ای دارند. در ادامه با برخی از تنظیمات به‌کاررفته در این اقلام آشنا می‌شوید.

فعال‌کردن قفل کودک در ترموستات داکت

داکت اسپلیت با استفاده از قفل‌های کودک به‌خوبی راه‌اندازی شده و مورداستفاده قرار می‌گیرد. این قفل‌ها برای جلوگیری از آسیب رسیدن به تنظیمات این دستگاه‌ها مورداستفاده قرار می‌گیرند. انواع داکت اسپلیت مدرن امروزی قابلیت‌های بیشتری به نسبت مدل‌های قدیمی دارند.

برای تنظیم این حالت باید ابتدا شاسی تنظیمات این دستگاه‌ها را بزنید و سپس با لمس دکمه OK قفل ترموستات را فعال کنید. برای خاموش‌کردن این حالت هم باید از طریق همین شاسی حالت تنظیم کودک را فعال کنید. استفاده از این قابلیت مزیت‌های قابل‌توجهی برای مصرف‌کننده در تنظیمات سیستم ترموستات برخوردار است.

زمان‌بندی دستگاه داکت با استفاده از ترموستات هوشمند

یکی از قابلیت‌های سیستم داکت اسپلیت امروزی زمان‌بندی آن برای استفاده اصولی از دستگاه است. درصورتی‌که می‌خواهید از سیستم داکت در یک بازه زمانی مشخص استفاده کنید، باید تنظیمات اولیه را در بخش ترموستات دستگاه انجام دهید.

به‌این‌ترتیب استفاده از دستگاه بسیار ساده‌تر می‌شود. با این روش از هدررفت انرژی تا حد قابل‌توجهی پیشگیری می‌شود و سیستم داکت تنها در بازه‌های تعیین شده عملکرد دمایی موردنظر را انجام می‌دهد.

تغییر حالت دمایی اسپلیت

داکت اسپلیت با درجه‌های دمایی متفاوتی مورداستفاده قرار می‌گیرد. هر یک از این سیستم‌های پیشرفته در زمستان و تابستان قابل‌استفاده خواهند بود. برای تنظیم حالت‌های دمایی این تجهیزات در فصل‌های سردوگرم سال از بخش ترموستات استفاده می‌کنند.

دراین‌خصوص از شاسی پاور مود استفاده می‌کنند. این شاسی برای تعیین درجه دمایی و حرارت دستگاه مورداستفاده قرار می‌گیرد. برای تنظیم حالت سرمایشی دستگاه از دکمه برف استفاده می‌کنند و با این روش سیستم سرمایشی دستگاه موردنظر تنظیم خواهد شد.

دراین‌خصوص از قابلیت تنظیم دستگاه اسپلیت در حالت حرارتی و گرمایشی نیز استفاده می‌کنند. دراین‌خصوص دکمه‌هایی برای تنظیم حالت دمایی اسپلیت با دمای اتاق نیز استفاده می‌کنند. در هر یک از این تجهیزات قابلیت‌های بیشتری دراین‌خصوص وجود دارد.

داکت‌ اسپلیت های گری

داکت برند گری یکی از برترین محصولات ارائه شده در کشور است که به‌صورت گسترده در سطح کشور خریدوفروش می‌شود. هر یک از این داکت‌ها از قابلیت‌ها و مزیت‌های قابل‌توجهی برخوردار هستند. این برند نام‌آشنا محصولات متنوعی در سرتاسر کشور ارائه می‌دهد.

در میان انواع مدل‌های این تجهیزات مدل ۳۰۰۰۰ داکت گری از محبوبیت بیشتری برخوردار است. توان ۳۰۰۰۰ داکت اسپلیت گری یکی از محبوب‌ترین دسته‌بندی‌های این محصولات است. هر مدل از این داکت‌ها در سرتاسر کشور ما برای ساختمان‌های مسکونی، اداری، صنعتی و… مورداستفاده قرار می‌گیرند. مصارف بالای انواع داکت اسپلیت گری سبب افزایش خریدوفروش این اقلام شده است.

مزایای استفاده از داکت اسپلیت گری

داکت اسپلیت گری با مزیت‌های قابل‌توجهی ارائه می‌شود. برخی از این مزیت‌ها را در زیر مشاهده می‌کنید:

  1. با استفاده از این تجهیزات میزان مصرف برق ۴۰ درصد کاهش پیدا می‌کند. این میزان مصرف برق برای صرفه‌جویی در هزینه انرژی منزل بسیار مناسب خواهد بود.
  2. استفاده از این سیستم‌های پیشرفته برای کانال‌کشی طولانی در سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی مزایای بی‌شماری به همراه دارد.
  3. در ساختار هر یک از این تجهیزات ترموستات‌های هوشمند و مدرنی به کار برده شده که سبب افزایش قابلیت‌های این تجهیزات می‌شوند. ترموستات‌های لمسی هوشمند به‌کاررفته در این اقلام تنظیم درجه دمایی داکت را ساده‌تر می‌کنند.
  4. طراحی کویل آب گرم به‌کاررفته در این تجهیزات نیز از مهم‌ترین مزایای استفاده از این اقلام به شمار می‌رود.

نکات مهم در خرید داکت اسپلیت

برای خرید هر یک از مدل‌های داکت اسپلیت در برندهای متفاوت باید به ترموستات به‌کاررفته در سیستم فنی آن‌ها دقت داشته باشید. در واقع ترموستات‌ها نقش اساسی در عملکرد هر یک از این تجهیزات ایفا می‌کنند. هر چه کیفیت و قابلیت‌های این تجهیزات بیشتر باشد، استفاده از این اقلام نیز ساده‌تر خواهد شد.

برای استفاده از داکت باید از بخش ترموستات تنظیمات موردنظر را انجام دهید. به همین خاطر قطعه ترموستات یکی از مهم‌ترین بخش‌های این سیستم‌های پیشرفته به شمار می‌رود.

 نوین مارکت

در این مقاله در خصوص انواع داکت اسپلیت و مدل‌های متنوع این تجهیزات اطلاعاتی را به دست آوردید. هر یک از انواع این تجهیزات به‌صورت کاربردی تولید و طراحی می‌شوند. ساختار فنی هر مدل از این داکت‌ها با هم تفاوت‌های فاحشی دارد.

در میان انواع سیستم‌های داکت، برند گری یکی از بهترین ارائه‌دهندگان این تجهیزات به شمار می‌رود که محصولات خود را با بهترین قطعات و ترموستات‌ها تولید و ارائه می‌کند. این قطعات بر مزایای استفاده از این اقلام کاربردی می‌افزایند و سبب بهبود عملکرد آن‌ها شده است. شما می‌توانید، این مدل سیستم‌ها را در ظرفیت ۳۰۰۰۰ و بالاتر و پایین‌تر خریداری کنید.

نوین مارکت novinmarket.com دارای سال ها تجربه در امر واردات داکت اسپلیت است. شما به سادگی با برقراری یک تماس تلفنی می توانید داکت اسپلیت خود را با ارسال رایگان درب منزل دریافت کنید. ارائه گارانتی شرکتی 5 ساله گواهی بر اصل بودن محصولات ارائه شده در نوین مارکت است. شما میتوانید بعد از تایید اصالت کالا، درب منزل خود اقدام به پرداخت داکت اسپلیت نمایید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 1 / 5. تعداد آرا: 1

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان