جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
6 بازدید

تشخیص شیر آنقدرها هم سخت نیست اما فقط افراد تیزبین می توانند شیر را ببینند!

تشخیص شیر
خواندن 4 دقیقه
3.3
(12)

تشخیص شیر در این تست هوش و تصویر توهم نوری آسان است، کافی است کمی با دقت بیشتر به تصویر نگاه کنید.

آیا به دنبال سرگرمی می‌گردید که ذهن‌تان را نیز به چالش بکشد؟ حتما بعد حل ده‌ها تست هوش و توهمات نوری متوجه شده‌اید که این توهمات نوری باعث محک زدن ضریب هوشی‌تان می‌شوند. این تصاویر حاوی عناصر مختلفی هستند که برخی از آن‌ها به چشم نمی‌آیند. در واقع یافتن عنصر پنهان در زمان تعیین شده چالشی است که بینندگان را وادار می‌کند نه تنها آن را پیدا کنند، بلکه توانایی های ذهنی، قدرت بینایی و مهارت جزئی نگری شان را نیز آزمایش کنند. اگر شما نیز به این توهم نوری برخورد کرده اید، و می‌خواهید به جواب برسید، پس باید در طول 10 ثانیه شیر درون تصویر را تشیخص دهید.

تشخیص شیر

تشخیص شیر

این توهم نوری اکثر کاربران انترنتی را به چالش کشیده، زیرا نه تنها خود معما و چالش باعث برانگیختن حس کنجکاوی افراد می‌شود، بلکه رد شدن از تصویر زیبای یک جنگل پاییزی که پر از رنگ‌های نارنجی و زرد نیز هستد، سخت به نظر می‌رسد. بعد از دیدن این تصویر حتما دلتان خواسته یک بار هم که شده داخل این جنگل جذاب و دیدنی قدم بزنید و عکس بگیرید. اما زیاد هم خیالات نبافید، زیرا در این جنگل یک شیر هم زندگی می‌کند. شما نیز وظیفه دارید برای تشخیص شیر یا سلطان این جنگل کمی خودتان را سختی بدهید و جزء به جزء تصویر را از نظر بگذرانید.

زمان شما برای تشخیص شیر از حالا شد!

10

9

8

خستگی روحی‌تان را نادیده نگیرید

فراموش نکنید اگر خستگی روحی دارید، آن را نادیده نگیرید! زیرا بر قابلیت های شناختی شما تاثیر خیلی منفی دارد. اگر این روند ادامه پیدا کند، بر سلامت روحی و همچنین جسمی شما نیز تاثیر می گذارد. پیشنهاد می کنیم در این گونه شرایط دمی تازه کنید. می توانید بیرون از خانه بروید، به موسیقی گوش دهید، دوش بگیرید یا پیاده روی بروید، با دوستان نزدیک یا خانواده خود صحبت کنید، یا هم معماها و آزمون های چون آزمون تشخیص زندانی را حل کنید.

7

عجله کنید!

تشخیص شیر

6

5

4

تقویت خلق و خو با توهمات نوری

بازی‌های فکری و تست های هوش یا توهمات نوری همه برای تقویت خلق و خوی شما تاثیر فوق العاده ای دارند. همچنین از نظر علمی ثابت شده‌ است که انجام این تست ها ظرفیت‌های شناختی و مهارت‌های استدلال منطقی شما را بهبود می‌بخشند. در مجموع، بازی های فکری شما را باهوش‌تر می کنند و به فرد جزئی نگری تبدیل می‌شوید. بنابراین سعی کنید روزانه حداقل یک توهم نوری یا تست هوش را حل کنید. حالا اما آیا موفق به تشخیص شیر شدید؟ زمان زیادی باقی نمانده، بیشتر دقت کنید!

3

2

1

زمان شما به پایان رسید!

پاسخ توهم نوری تشخیص شیر

اگر در یافتن و تشخیص شیر در زمان تعیین شده موفق شدید، می توانید بگویید که فردی تیزبین و با ضریب هوشی بالا هستید. اما حتی اگر نتوانسته اید او را ببینید، نگران نباشید. با کمی تمرین می توانید ذهنی جزئی نگر و چشمانی تیزبین داشته باشید. اما حالا بیایید و ببینید که شیر کجای تصویر ایستاده است.

تشخیص شیر

تنها ویژگی متمایز شیر، تغییر رنگ جزئی پوست بدن آن است که وقتی به سمت راست تصویر جنگل نگاه کنید، او میان برگ های نارنجی خواهید دید. حل این پازل ها اغلب بسیار چالش برانگیز است و نیاز به تمرکز شدید دارد.

بازی فکری

به هر فعالیت ذهنی هدفدار که باعث درگیر کردن ذهن و مغز شما شود و به صورت گروهی یا تک نفری انجام شود، بازی فکری می‌گویند. بازی‌های فکری بدون در نظر گرفتن سن، جنس، نژاد یا وضعیت جسمانی می‌توانند تاثیرات مثبتی بر ذهن، روحیه، شخصیت، رفتار و زندگی هر انسانی بگذارد. این تغییرات باعث تمرکز و تقویت قدرت ذهنی شما می‌شوند.

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از تست توهم نوری تشخیص شیر لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می‌توانید به جدیدترین تست‌ها، پازل‌ها، سوالات و معماها دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل حتی می‌توانید این تست‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.3 / 5. تعداد آرا: 12

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان