تست هوش و بینایی: در طول 5 ثانیه اشتباه تصویر را پیدا کنید؟

توسطسهراب شهریار

فروردین ۷, ۱۴۰۲ به روز رسانی : فروردین ۱۳, ۱۴۰۲ , , ,
تست هوش و بینایی

اگر به تصویر تست هوش و بینایی نگاه کنید، دختری مشغول ظرف شدن است. اما یک چیز در تصویر درست نیست و در جای خودش قرار ندارد. آیا می‌توانید در طول 5 ثانیه اشتباه تصویر را پیدا کنید؟ مطمئنیم که موفق خواهید شد.

جزئیات تصویر تست هوش و بینایی

تست هوش و بینایی

همانطور که در تصویر می‌بینید دختری کوچک در حالی که روی یک چهارپایه ایستاده تا دستش به سینک ظرفشویی برسد، مشغول شستن ظرف‌ها است. گربه‌اش نیز پشت سرش روی زمین نشسته است. در سینک نیز تعداد زیادی ظروف مانند بشقاب، فنجان، تابه و غیره وجود دارد که دخترک کوچک باید دانه دانه آن‌ها را شسته و سرجایشان بگذارد. اما چالش امروز، پیدا کردن اشتباه تصویر تست هوش و بینایی در طول 5 ثانیه است. قبل از پاسخ دادن به سوال، ابتدا با دقت به تصویر نگاه کنید و با اطمینان خاطر جواب بدهید.

هرچند جواب تست هوش امروز، آخر صفحه به اشتراک گذاشته شده است، اما لطفا تقلب نکنید و سعی کنید با محک زدن هوش‌تان به جواب برسید.

5 ثانیه شما از حالا شروع شد!

5

4

هوش چیست؟

هوش قابل مشاهده یا حس کردنی نیست، بلکه یک مفهوم ذهنی و انتزاعی و صفت فرضی است که باید در مورد آن تحقیق و مطالعه بیشتری صورت بگیرد. برای تعریف هوش سه نکته مدنظر گرفته می‌شود که عبارت اند از:

  • استعداد و توانایی کافی برای یادگیری و درک امور
  • همراهی، هماهنگی و سازگاری با محیط
  • قضاوت و استدلال صحیح و پیدا کردن راهی منطقی با توجه به تجربیات گذشته

تست هوش و بینایی

3

بازی فکری

به هر فعالیت ذهنی هدفدار که باعث درگیر کردن ذهن و مغز شما شود و به صورت گروهی یا تک نفری انجام شود، بازی فکری می‌گویند. بازی‌های فکری بدون در نظر گرفتن سن، جنس، نژاد یا وضعیت جسمانی می‌توانند تاثیرات مثبتی بر ذهن، روحیه، شخصیت، رفتار و زندگی هر انسانی بگذارد. این تغییرات باعث تمرکز و تقویت قدرت ذهنی شما می‌شوند.

2

عجله کنید زمان زیادی باقی نمانده است!

1

زمان شما به پایان رسید!

پاسخ به تست هوش و بینایی امروز

در این تست هوش جذاب، باید اشتباه در تصویر ظرفشویی دختر را پیدا می‌کردید. اکنون به دقت نگاه کنید و سعی کنید تشخیص دهید که آیا چیزی نادرست در تصویر وجود دارد یا خیر. حتما تا کنون متوجه آن اشتباه بزرگ شده اید.

هرچند در ابتدا ممکن است فکر کنید همه چیز در تصویر درست است. اما پس از چند لحظه می‌توانید اشتباه واقعی را تشخیص دهید. بلکه اشتباه درست کنار شیر آب و روی سینک قرار دارد.

به سمت چپ شیر آب نگاه کنید، به جای دسته شیر آب یک لامپ وصل شده است. ما برای این که بتوانید اشتباه تصویر را به خوبی مشاهده کنید، دور آن دایره کشیده ایم.

تست هوش و بینایی

قدرت تمرکز و جزئی نگری

فراموش نکنید که زندگی امروزی، راه هر گونه فعالیت بیشتر مغز را گرفته و قدرت تمرکز و جزئی نگری را به شدت کاهش داده است. همین موضوع باعث می شود که اشتباهات در کارها افزایش پیدا کند. تست ها، معماهای تصویری و … هر یک می توانند در گذر زمان سبب افزایش فعالیت مغز و در نهایت رشد تمرکز و جزئی نگری در شما شوند. ما با درک این مسئله، علاوه بر فراهم نمودن زمینه ای برای سرگرمی، تلاش می کنیم تا زمینه افزایش قدرت تمرکز مخاطبان مان فراهم کنیم.

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از تست هوش و بینایی لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می‌توانید به جدیدترین تست‌ها، پازل‌ها، سوالات و معماها دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل حتی می‌توانید این تست‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

مطالب مرتبط:

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 2.7 / 5. تعداد آرا: 24

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *