جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
10 بازدید

در آزمون شناسایی حلقه گمشده به داماد در پیدا کردن حلقه ازدواجش کمک کنید!

آزمون شناسایی حلقه گمشده
خواندن 5 دقیقه
3.9
(128)

در آزمون شناسایی حلقه گمشده، به این داماد کمک کنید تا حلقه ازدواجش را پیدا کند. برای این کار نیز فقط 9 ثانیه فرصت دارید. نگران زمان نباشید، از آن جایی که تازه بیدار شده‌اید و ذهن‌تان آمادگی هر گونه پردازش و تحلیل را دارد، به احتمال زیاد می‌توانید خیلی زود برنده این بازی توهم نوری شوید. فقط کافی است ذهن و قدرت بینایی‌تان را به چالش بکشید.

آزمون حلقه شناسایی حلقه گمشده

آزمون شناسایی حلقه گمشده

آیا برای شروع این چالش آماده هستید؟ امروز فرصت خوبی است تا با این آزمون توانایی‌هایتان را محک بزنید و ببینید اگر با چنین اتفاقاتی رو به رو شوید، چه عملکردی از خود نشان می‌دهید و برای حل آن چند مرده حلاج هستید. پس بی درنگ به سراغ این بازی فکری بروید ما هم برای شما آرزوی موفقیت می‌کنیم و البته کمک!

بیایید قبل از شروع، تصویر این توهم نوری را جزء به جزء بررسی کنیم. عکس از جشن عروسی و صحنه عقد است. همانطور که می‌بینید حلقه عروس نیست، او با لباس سفید زیبایش و دست گلی که به دست دارد، با ناراحتی تمام صورتش را پوشانده است. سمت چپ او و یک قدم عقب‌تر عاقد ایستاده و با حیرت به داماد و دوست او نگاه می‌کند. کنار عاقد داماد با عصبانیت به سمت دوستش دست دراز کرده تا حلقه را بگیرد. اما ظاهرا ساقدوش داماد، حلقه را گم کرده است.

او با تمام نگرانی و اضطرابی که از چهره‌اش پیدا است، جیب‌هایش را جستجو می‌کند اما خبری از حلقه نیست.

اینجا است که شما باید وارد عمل شوید و تا دیر نشده، حلقه عروس را پیدا کنید. شاید سخت به نظر برسد اما اگر از هوش‌تان کار بگیرید، حتما موفق خواهید شد.

هوش چیست؟

هوش قابل مشاهده یا حس کردنی نیست، بلکه یک مفهوم ذهنی و انتزاعی و صفت فرضی است که باید در مورد آن تحقیق و مطالعه بیشتری صورت بگیرد. برای تعریف هوش سه نکته مدنظر گرفته می‌شود که عبارت اند از:

  • استعداد و توانایی کافی برای یادگیری و درک امور
  • همراهی، هماهنگی و سازگاری با محیط
  • قضاوت و استدلال صحیح و پیدا کردن راهی منطقی با توجه به تجربیات گذشته

9 ثانیه شما برای حل آزمون شناسایی حلقه گمشده از حالا شروع شد!

.

.

تست هوش هیجانی

آزمون تست هوش هیجانی یا تست EQ یکی از جمله آزمون های روان شناسی است که می توانید در مواجهه با هیجانات و احساسات قدرت تفکرتان را بسنجید. اما فراموش کنید، این تست ها لزوما تعیین کننده رفتار و نوع شخصیت شما نیست. هوش هیجانی یعنی تمرین و تمرکز بر شناخت توانایی‌ها و احساسات تا بتوانید بهتر آن‌ها را مدیریت کنید.

.

توهم نوری چیست؟

همانطور که به دنبال حلقه در تصویر آزمون شناسایی حلقه گمشده هستید، با خواندن این قسمت، در مورد توهمات نوری نیز بیشتر بدانید. توهم نوری تصویری از یک منظره یا نقاشی و حتی اشیایی است که مغز شما را فریب می‌دهد و قدرت ادراک شما را به چالش می‌کشد. سه نوع توهم نوری وجود دارد:

  • توهمات شناختی
  • توهمات بصری یا بینایی
  • توهمات فیزیولوژیکی

دلیل محبوبیت توهمات نوری ایجاد سرگرمی برای بیننده است. از طرفی آن‌ها همچنین می‌توانند ابزار مفیدی برای تحریک ذهن و تقویت سلامت روان باشند.

یکی از این توهمات نوری را می توانید در همین آزمون شناسایی حلقه گمشده مشاهده کنید. بله در حالی که حلقه پیش چشمان شما است، اما هنوز هم دارید به دنبال آن می‌گردید.

.

آزمون شناسایی حلقه گمشده

.

سرنخ تصویر

ما برای کمک به شما همه جزئیات تصویر را در قسمت بالای متن توضیح دادیم، اما باز هم از شما می‌خواهیم با دقت کامل و تمرکز بالا به تصویر نگاه کنید. از بالای تصویر و ریسه بندی تا روی زمین را با دقت بگردید، حتما حلقه گمشده را پیدا خواهید کرد.

.

.

برای حل آزمون شناسایی حلقه گمشده عجله کنید!

.

بازی فکری

به هر فعالیت ذهنی هدفدار که باعث درگیر کردن ذهن و مغز شما شود و به صورت گروهی یا تک نفری انجام شود، بازی فکری می‌گویند. بازی‌های فکری بدون در نظر گرفتن سن، جنس، نژاد یا وضعیت جسمانی می‌توانند تاثیرات مثبتی بر ذهن، روحیه، شخصیت، رفتار و زندگی هر انسانی بگذارد. این تغییرات باعث تمرکز و تقویت قدرت ذهنی شما می‌شوند.

.

زمان شما به پایان رسید!

آیا توانسته اید حلقه گمشده عروس را در 9 ثانیه پیدا کنید؟

پاسخ به آزمون شناسایی حلقه گمشده

اگر توانسته‌اید در کمتر از 9 ثانیه حلقه گمشده را پیدا کنید تا این عروسی سر بگیرد، شما جزء معدود افرادی هستید که از چنین مهارت بینایی و قدرت جزئی نگری برخوردار هستید. اما اگر هنوز در حال جستجو هستید، جای نگرانی نیست. ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم.

همانطور که در سرنخ تصویر نیز گفتیم، باید به ریسه بندی بالای سر عروس و داماد نگاه می‌کردید.

به سمت چپ تصویر نگاه کنید، حالا حتما می‌توانید حلقه‌ای را که در میان سیم‌هایی لامپ‌های تزئینی آویزان شده را ببینید. بله درست کمی بالاتر از سر عروس ببینید حتما حلقه را تشخیص خواهید داد. برای این که بهتر ببینید ما دور حلقه را دایره کشیده ایم.

آزمون شناسایی حلقه گمشده

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از آزمون شناسایی حلقه گمشده لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می‌توانید به جدیدترین تست‌ها، پازل‌ها، سوالات و معماها دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل حتی می‌توانید این تست‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.9 / 5. تعداد آرا: 128

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان