در توهم نوری امروز باید بگویید کدام چوب بزرگ‌تر از دیگری است؟!

توسطسهراب شهریار

فروردین ۵, ۱۴۰۲ به روز رسانی : فروردین ۱۳, ۱۴۰۲
توهم نوری تصویری

توهم نوری راهی عالی برای کمک به تقویت تمرکز مغز است. در حالی که توهمات نوری روشی فوق العاده برای توسعه توانایی ذهنی و بصری هستند، با حل آن‌ها می توانید مهارت‌های شناختی و مشاهده‌ای تان را بهبود ببخشید.

توهم نوری تصویری

توهم نوری

اکثر مردم پس از دیدن تصویر توهم نوری گیج می شوند که چطور باید معمای به این سختی را حل کنند. با این حال، برخی از افراد نیز می‌توانند به سرعت پاسخ را پیدا کنند. شاید هم عده ای موفق به یافتن پاسخ نشوند. اگر شما هم فکر می‌کنید شاید نتوانید به پاسخ برسید، نگران نباشید، ما آخر صفحه جواب را با شما به اشتراک گذاشته‌ایم اما قبل از آن ذهن‌تان را محک بزنید، شاید شما زیادی خودتان را دستکم گرفته اید.

بیایید شروع کنیم. شما در این توهم نوری باید بگویید کدام چوب بزرگ تر است؟! تشخیص آن سخت است یا آسان؟

.

.

آنچه مغز شما را به چالش می‌کشد

توهمات نوری هرچند تصاویری جذاب هستند، اما از آنچه می بینیم تفاوت دارند. این توهمات نوری همانطوری که ذهن را فریب می دهند اما ارتباط بین سلول های مغز و چشم را تقویت می کنند. قدرت ذهن و مهارت بینایی را تقویت کرده و روشی عالی برای بهبود حافظه کوتاه مدت هستند.

.

فراموش نکنید، توهمات نوری هرچند تصاویری جذاب هستند، اما از آنچه می بینیم تفاوت دارند. آن‌ها همانطور که ذهن را فریب می دهند اما ارتباط بین سلول های مغز و چشم را تقویت می کنند. قدرت ذهن و مهارت بینایی را بهبود می‌بخشند و روشی عالی برای بهبود حافظه کوتاه مدت هستند.

.

توهم نوری

عجله کنید!

.

.

این توهم نوری حیرت‌انگیز دو تکه چوب خمیده را نشان می‌دهد. از شما خواسته شده تا بگویید کدام چوب از دیگری بزرگ تر است. کمی به تصویر دقت کنید و پاسخ را بگویید.

.

بازی فکری

به هر فعالیت ذهنی هدفدار که باعث درگیر کردن ذهن و مغز شما شود و به صورت گروهی یا تک نفری انجام شود، بازی فکری می‌گویند. بازی‌های فکری بدون در نظر گرفتن سن، جنس، نژاد یا وضعیت جسمانی می‌توانند تاثیرات مثبتی بر ذهن، روحیه، شخصیت، رفتار و زندگی هر انسانی بگذارد. این تغییرات باعث تمرکز و تقویت قدرت ذهنی شما می‌شوند.

.

پاسخ توهم نوری امروز

اگر نگاه دقیق‌تری به تصویر بیندازید، متوجه می شوید که این دو تکه چوب در واقع یکسان هستند. اگر آن‌ها را روی هم قرار دهید، اندازه آن‌ها کاملا با هم برابر خواهند بود.

توهم نوری امروز

آیا شما نیز به چشمانتان شک کرده اید و ذهن تان چیز دیگری می‌گوید؟ حق دارید، این شرایط، یکی از ویژگی‌های توهمات نوری است که تجربه اش کردید.

اکنون خیلی ها فهمیده اند که توهمات نوری واقعا چشم ها و قدرت بینایی آن‌ها را به چالش می کشد.

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از تست توهم نوری لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می‌توانید به جدیدترین تست‌ها، پازل‌ها، سوالات و معماها دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل حتی می‌توانید این تست‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.9 / 5. تعداد آرا: 15

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *