جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
9 بازدید

با تشخیص اشتباه تصویر سنجاقک در طول 5 ثانیه، ضریب هوشی تان را محک بزنید!

تشخص اشتباه تصویر سنجاقک
خواندن 5 دقیقه
3
(6)

آیا می‌توانید با تشخیص اشتباه تصویر سنجاقک، ضریب هوش تان را محک بزنید؟ به نظر شما چه چیزی ممکن است در این تصویر زیبا اشتباه باشد؟ تشخیص اشتباه کار سختی به نظر می‌رسد اما مطمئنم شما از پسش بر می‌آیید. کافی است به قدرت ذهنی و مهارت بینایی تان ایمان داشته باشید.

امروز ما شما را به چالش می کشیم تا در این معمای جذاب تشخیص اشتباه تصویر سنجاقک هوش خود را سنجش کنید. این معمای تصویری راهی ساده و عالی برای آزمایش میزان دقت و توجه مغز شما است. کسانی در حل این معماها برنده می‌شوند که نه تنها از حضور ذهن خوبی برخوردار باشند، بلکه معلومات عمومی خوبی نیز داشته باشند. مثلا در همین تصویر شما چند شاخه و گل و گلبرگ می‌بینید که از قضا روی یکی از برگ ها یک سنجاقک نیز نشسته است. آنچه از شما خواسته شده تشخیص اشتباه تصویر است. از توانایی ذهنی تان برای یافتن پاسخ استفاده کنید.

تشخیص اشتباه تصویر سنجاقک

تشخیص اشتباه تصویر سنجاقک

به نظر من برای به دست آورد جواب به سرنخ تصویر توجه کنید. همانطور که گفتیم در تصویر، سنجاقکی را می بینید که روی شاخه‌ای از گل های سفید نشسته است. اما خوب اشتباه این کار کجا است؟ قبل از پاسخ دادن به سوال باید به دقت به تصویر نگاه کنید، به گل‌ها، شاخه‌ها، برگ‌ها و در نهایت به سنجاقک، به شکل بدن سنجاقک نگاه کنید. اینگونه بهتر می‌توانید اشتباه را پیدا کنید.

.

.

.

ما به شما مهمترین سرنخ را دادیم، اما اگر هنوز در یافتن پاسخ مشکل دارید، واضح تر راهنمایی تان می‌کنیم، اشتباه تصویر را روی ویژگی‌های ظاهری سنجاقک جستجو کنید.

.

تشخیص اشتباه تصویر سنجاقک

تست هوش

تست‌های IQ درست مثل تشخیص اشتباه تصویر سنجاقک، اغلب برای تعیین ضریب هوشی افراد، انجام می‌شود. این آزمون میزان توانایی های شناختی یعنی توانایی حل مسائل و استدلال منطقی یک فرد را اندازه گیری می‌کند. تست ها و بازی های فکری نه تنها راهی عالی برای سنجس هوش، مهارت بینایی و قدرت ذهنی شما است، بلکه روشی سرگرم کننده و هیجان انگیز است که می توانید برای شور و هیجان بخشیدن به جمع دوستانه تان از آن‌ها استفاده کنید.

هوش چیست؟

هوش قابل مشاهده یا حس کردنی نیست، بلکه یک مفهوم ذهنی و انتزاعی و صفت فرضی است که باید در مورد آن تحقیق و مطالعه بیشتری صورت بگیرد. برای تعریف هوش سه نکته مدنظر گرفته می‌شود که عبارت اند از:

  • استعداد و توانایی کافی برای یادگیری و درک امور
  • همراهی، هماهنگی و سازگاری با محیط
  • قضاوت و استدلال صحیح و پیدا کردن راهی منطقی با توجه به تجربیات گذشته

.

ما پاسخ را با شما به اشتراک گذاشته ایم، اما اگر می‌خواهید توانایی ذهنی و قدرت بینایی تان را محک بزنید، سعی کنید با تلاش خودتان به پاسخ برسید. ما هنوز هم به موفقیت شما امیدواریم!

پاسخ و تشخیص اشتباه تصویر سنجاقک

در این بازی و معمای ذهنی، باید تشیخص می دادید که چه چیزی در تصویر اشتباه است. شاید ابتدا فکر کنید، نشستن سنجاقک روی برگ اشتباه است و او باید روی یک شاخه می‌نشست اما خوب این جواب نادرست است. اگر به خوبی دقت کرده باشید و به حیات وحش علاقه داشته باشید، مطمئنا در مورد سنجاقک‌ها نیز مطالعه کرده اید و می‌دانید که سنجاقک‌ها 4 بال دارند نه 2 بال!

پاسخ تشخیص اشتباه تصویر سنجاقک

بنابراین، تشخیص اشتباه تصویر سنجاقک این است: سنجاقک درون تصویر فقط 2 بال دارد در حالی که سنجاقک‌ها معمولا 4 بال دارند.

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از تشخیص اشتباه تصویر سنجاقک لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می‌توانید به جدیدترین تست‌ها، پازل‌ها، سوالات و معماها دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل حتی می‌توانید این تست‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

مغزتان را تقویت کنید

زندگی امروزی، راه هر گونه فعالیت بیشتر مغز را گرفته و قدرت تمرکز و جزئی نگری را به شدت کاهش داده است. همین موضوع باعث می شود که اشتباهات در کارها افزایش پیدا کند. تست ها، معماهای تصویری و … هر یک می توانند در گذر زمان سبب افزایش فعالیت مغز و در نهایت رشد تمرکز و جزئی نگری در شما شوند. ما با درک این مسئله، علاوه بر فراهم نمودن زمینه ای برای سرگرمی، تلاش می کنیم تا زمینه افزایش قدرت تمرکز مخاطبان مان فراهم کنیم.

بازی فکری

به هر فعالیت ذهنی هدفدار که باعث درگیر کردن ذهن و مغز شما شود و به صورت گروهی یا تک نفری انجام شود، بازی فکری می‌گویند. بازی‌های فکری بدون در نظر گرفتن سن، جنس، نژاد یا وضعیت جسمانی می‌توانند تاثیرات مثبتی بر ذهن، روحیه، شخصیت، رفتار و زندگی هر انسانی بگذارد. این تغییرات باعث تمرکز و تقویت قدرت ذهنی شما می‌شوند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3 / 5. تعداد آرا: 6

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان