7 ثانیه زمان برای حل بازی فکری کلمات پنهان داخل تصویر!

توسطسهراب شهریار

فروردین ۵, ۱۴۰۲ به روز رسانی : فروردین ۱۳, ۱۴۰۲ , ,
بازی فکری کلمات پنهان

به بازی فکری کلمات پنهان نگاه کنید و 3 کلمه را در طول 7 ثانیه پیدا کنید. در این تصویر بهاری که با باران همراه است سه کلمه نهفته است که شما باید با قدرت تیزبینی و جزئی نگری‌تان تشخیص دهید.

بازی فکری کلمات پنهان

بازی فکری کلمات پنهان

بیایید یک بار با دقت تصویر را از نظر بگذرانیم، تصویر تعداد از مردم را نشان می‌دهند که دو نفری یک چتر پناه گرفته‌اند، باران بهاری با شدت زیاد در حال باریدن است. داخل تصویر به جزء افرادی که در حال عبور هستند، یک ماشین، یک درخت سبز و یک جوی آب هم دیده می‌شود. حتما آن قایق کاغذی را هم دیده‌اید؟! بله همان که پسر داخل تصویر نیز به آن اشاره کرده است. این همه جزئیات تصویری است که شما باید میان آن 3 کلمه را که به انگلیسی نوشته شده است را پیدا کنید. برای این کار نیز تنها 9 ثانیه فرصت دارید. پس با توجه به هوش بالایی که دارید، باید خیلی زود هر سه کلمه را پیدا کنید!

بیایید از حالا شروع کنیم!

.

هوش چیست؟

هوش قابل مشاهده یا حس کردنی نیست، بلکه یک مفهوم ذهنی و انتزاعی و صفت فرضی است که باید در مورد آن تحقیق و مطالعه بیشتری صورت بگیرد. برای تعریف هوش سه نکته مدنظر گرفته می‌شود که عبارت اند از:

  • استعداد و توانایی کافی برای یادگیری و درک امور
  • همراهی، هماهنگی و سازگاری با محیط
  • قضاوت و استدلال صحیح و پیدا کردن راهی منطقی با توجه به تجربیات گذشته

.

بازی فکری

به هر فعالیت ذهنی هدفدار که باعث درگیر کردن ذهن و مغز شما شود و به صورت گروهی یا تک نفری انجام شود، بازی فکری می‌گویند. بازی‌های فکری بدون در نظر گرفتن سن، جنس، نژاد یا وضعیت جسمانی می‌توانند تاثیرات مثبتی بر ذهن، روحیه، شخصیت، رفتار و زندگی هر انسانی بگذارد. این تغییرات باعث تمرکز و تقویت قدرت ذهنی شما می‌شوند.

.

سرنخ تصویر

ما این جا هستیم تا شما را کمک کنیم، پس بر علاوه بازگو کردن جزئیات تصویر یک سرنخ دیگر هم به شما می دهیم، و آن این که تمام کلمات با پس زمینه تصویر استتار شده‌اند.

.

.

بهتر از این نمی‌شود، حالا شما یک سرنخ بزرگ دارید!

بازی فکری کلمات پنهان

.

.

برای حل بازی فکری کلمات پنهان، عجله کنید!

.

.

.

7 ثانیه شما به پایان رسید!

پاسخ بازی فکری

در این بازی فکری کلمات پنهان، شما باید هر 3 کلمه پنهان داخل تصویر بارانی زیبا را پیدا می‌کردید. شاید ابتدا هر سه کلمه را در اولین نگاه تشخیص ندهید اما اگر با دقت به تصویر و جزئیات آن مثل ابرها، زمین، درخت، جوی آب و حتی لباس مردم نگاه کنید، حتما کلمات را تشخیص خواهید داد.

اگر موفق شده اید که کلمات را پیدا کنید، به شما به خاطر داشتن چشمانی تیزبین و مهارت جزئی نگری تبریک می‌گوییم. اما اگر هنوز به دنبال آن ها هستید، بیایید تا با هم هر سه کلمه را تماشا کنیم.

  • به ابرها نگاه کنید – کلمه “ابرها” یا “Clouds” روی ابرهای سفید نوشته شده است.
  • به درخت نگاه کنید – کلمه “طوفان” یا “Storm” روی درخت نوشته شده است.
  • به جوی آب نگاه کنید – کلمه “نمناک” یا “Damp” روی آب جاری کنار خیابان نوشته شده است.

بنابراین، سه کلمه بازی فکری کلمات پنهان در تصویر بارانی امروز، عبارت اند از ابرها، طوفان و نمناک! اگر به تصویر زیر نگاه کنید، آن ها را مشاهده خواهید کرد:

بازی فکری کلمات پنهان

تقویت تمرکز و مهارت جزئی نگری

فراموش نکنید که زندگی امروزی، راه هر گونه فعالیت بیشتر مغز را گرفته و قدرت تمرکز و جزئی نگری را به شدت کاهش داده است. همین موضوع باعث می شود که اشتباهات در کارها افزایش پیدا کند. تست ها، معماهای تصویری و … هر یک می توانند در گذر زمان سبب افزایش فعالیت مغز و در نهایت رشد تمرکز و جزئی نگری در شما شوند. ما با درک این مسئله، علاوه بر فراهم نمودن زمینه ای برای سرگرمی، تلاش می کنیم تا زمینه افزایش قدرت تمرکز مخاطبان مان فراهم کنیم.

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از بازی فکری کلمات پنهان لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می‌توانید به جدیدترین تست‌ها، پازل‌ها، سوالات و معماها دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل حتی می‌توانید این تست‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.6 / 5. تعداد آرا: 89

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *