جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
3 بازدید

چه فکر می‌کنید آیا 21 ثانیه زمان برای تشخیص طوطی در این جنگل سبز کافی است؟

تشخیص طوطی در این جنگل سبز
خواندن 5 دقیقه
3
(7)

تصاویر یا عکس‌هایی مانند تصویر تشخیص طوطی در این جنگل سبز، که در حال تماشایش هستید، خیلی متفاوت‌تر از آن چیزی است که به نظر می‌رسند، توهم نوری یعنی همین. بهتر است توهم نوری را اینگونه برایتان تعریف کنیم، توهم نوری یعنی تصاویر، عکس‌ها، نقاشی‌ها یا حتی اشیاء ای که چشم و مغز شما را فریب می‌دهند.

قدرت بینایی پیچیده‌تر از چیزی است که فکرش را بکنید. مسیر انتقال سیگنال‌های حس بینایی به قشر بینایی مغز، فرایندی فوق العاده پیچیده است. به همین دلیل اطلاعات بصری از چشم تا رسیدن به مغز مسیر طولانی را طی می‌کند تا مغز و ذهن شما بتواند روی درک و تشخیص آن تمرکز کند. بسته به عکس و مشاهدات چشم، لایه‌های تصویر ممکن است متفاوت نمایش داده شوند. به همین دلیل شما آنچه را در توهمات فیزیولوژیکی می‌بینید، خیلی متفاوت‌تر از خود واقعی‌اش است. این تصاویر حاوی چندین نمونه از یک الگو یا تصویر هستند. آنچه هم سرگرم کننده است هم گیج کننده.

تشیخص طوطی در این جنگل سبز

تشخیص طوطی در این جنگل سبز

به هر صورت ما امروز اینجا هستیم، تا با این تصویر زیبای بهاری، مهارت ذهنی و بینایی شما را به چالش بکشیم. البته که می‌خواهیم کمی هم بازی کنیم و یک سرگرمی چند دقیقه‌‌ای داشته باشیم. شما چطور؟ آیا موافق این بازی هستید؟ مطمئنا خسته نخواهید شد. چند دقیقه از وقت خود را به ما بدهید و در آخر با احساس بهتری صفحه را ببندید. بیایید شروع کنیم، کاری که شما باید انجام دهید تشخیص طوطی در این جنگل سبز است.

توهمات نوری و تاثیر آن‌ها بر مغز

حتما تا کنون فهمیده‌اید که توهمات نوری راهی عالی برای توسعه توانایی ذهنی و بصری شما برای تماشای چیزهایی است که فراتر از مفاهیم ظاهری و چارچوب ذهنی شما ترسیم شده و شکل گرفته‌اند. با حل توهمات نوری می توانید مهارت‌های شناختی و مشاهده‌ای تان را بهبود ببخشید.

افراد با مهارت بینایی و هوش بالا می‌توانند این تست توهم نوری را با موفقیت به پایان برسانند. اما خوب بیایید کمی چالش برانگیزترش کنیم، برای یافتن طوطی تنها 21 ثانیه زمان دارید، حالا در تشخیص طوطی در این جنگل سبز توانایی‌هایتان را محک بزنید. مطمئنم از این آزمون سربلند بیرون می‌آیید. به خود شک نکنید.

بیایید شروع کنیم!

21 ثانیه شما از حالا شروع شد!

.

.

تشخیص طوطی در این جنگل سبز

.

معماهای متعددی وجود دارند که نه تنها منجر به گیج شدن افراد می‌شود، بلکه مغز و ذهن آن‌ها را نیز در معرض آزمایش قرار می‌دهد، از جمله بازی های فکری و توهمات نوری درست مانند توهم نوری امروز برای تشخیص طوطی در این جنگل سبز که احتمالا همین حالا از بررسی تصویر و نیافتن طوطی گیج شده‌اید. اما خوب بیایید کمی متفاوت‌تر فکر کنید، اینگونه زودتر به جواب خواهید رسید!

.

.

بازی فکری

به هر فعالیت ذهنی هدفدار که باعث درگیر کردن ذهن و مغز شما شود و به صورت گروهی یا تک نفری انجام شود، بازی فکری می‌گویند. بازی‌های فکری بدون در نظر گرفتن سن، جنس، نژاد یا وضعیت جسمانی می‌توانند تاثیرات مثبتی بر ذهن، روحیه، شخصیت، رفتار و زندگی هر انسانی بگذارد. این تغییرات باعث تمرکز و تقویت قدرت ذهنی شما می‌شوند.

.

عجله کنید، چیزی به پایان زمان نمانده!

.

.

زمان شما به پایان رسید!

پاسخ برای تشخیص طوطی در این جنگل سبز

شاید فکر کنید، این چالش می‌خواهد شما را سرکار بگذارد و هیچ خبری از طوطی نیست. اما اگر خوب به تصویر نگاه کنید، حتما او را خواهید دید. صرف نظر از سن‌تان، سعی کنید راه حلی برای یافتن پاسخ پیدا کنید و اگر کمی سریع تر عمل کنید، حتما خودتان را تحسین خواهید کرد.

اگر طوطی را در کمتر از 21 ثانیه پیدا کردید، یا حتی اگر بیشتر طول کشیده، اما در نهایت موفق شدید، می توانید به هوش و شهودتان افتخار کنید. اما اگر هنوز به دنبال این طوطی بازیگوش می‌گردید، بیایید با هم او را تماشا کنیم. به تصویر زیر نگاه کنید:

تشخیص طوطی در این جنگل سبز

بله، همانطور که گفتم باید برای دیدن طوطی کمی خلاقیت به خرج می‌دادید، طوطی‌ها رنگ‌های مختلفی دارند، و این بار در این تصویر، طوطی به راحتی قابل تشخیص نبود، زیرا رنگ آن شبیه به رنگ درختان سبز بود.

طوطی در قسمت بالای سمت چپ تصویر، روی یک شاخه نشسته است.

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از تست توهم نوری تشخیص طوطی در این جنگل سبز لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می‌توانید به جدیدترین تست‌ هوش، پازل‌ها، سوالات و معماها دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل حتی می‌توانید این تست‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

هوش چیست؟

هوش قابل مشاهده یا حس کردنی نیست، بلکه یک مفهوم ذهنی و انتزاعی و صفت فرضی است که باید در مورد آن تحقیق و مطالعه بیشتری صورت بگیرد. برای تعریف هوش سه نکته مدنظر گرفته می‌شود که عبارت اند از:

  • استعداد و توانایی کافی برای یادگیری و درک امور
  • همراهی، هماهنگی و سازگاری با محیط
  • قضاوت و استدلال صحیح و پیدا کردن راهی منطقی با توجه به تجربیات گذشته

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3 / 5. تعداد آرا: 7

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان