جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
خواندن 5 دقیقه
3.5
(195)

آزمون بینایی بستنی متفاوت؛ اگر فکر می کنید چشمان تیزبینی دارید پس چالش سرگرم کننده امروز را حل کنید. چالش خیلی ساده است، تنها کاری که باید بکنید این است که بستنی متفاوت را در تصویر شناسایی کنید. با این حال، ادعا شده است فقط 5 درصد از مردم می توانند در این تست بینایی موفق شوند. آیا فکر می کنید می توانید جز 5 درصد برتر باشید؟ بیایید ببینیم!

توهمات نوری همیشه بینش شگفت انگیزی از نحوه عملکرد مغز ما می دهند. ترکیب خاصی از رنگ، نور و الگوها می تواند مغز ما را فریب دهد تا چیزی را که وجود ندارد به صورت بصری درک کنیم. به هر حال، در آزمون بینایی بستنی متفاوت چالش این است تا بستنی متفاوت تصویر را تشخیص دهید! آیا آماده هستید تا بینایی خود را محک بزنید و کمی سرگرم شوید؟

آزمون بینایی بستنی متفاوت را پیدا کنید

تصویر ستون ها و ردیف های از بستنی های خوشمزه نشان می دهد. همه بستنی ها مانند هم هستند، به جز یکی. یکی از بستنی ها با تفوت اندکی از سایر بستنی ها متفاوت است. چالش این است: به تصویر نگاه کنید و بستنی متفاوت را تشخیص دهید. اگر می خواهید چشمان خود را بیازمایید حل آزمون بینایی بستنی متفاوت فرصت خوبی برای انجام این کار است، چون ادعا شده است فقط 5 درصد از مردم می توانند در این تست بینایی موفق شوند!

حالا با دقت به تصویر زیر نگاه کنید و بگویید در این عکس کدام بستنی از بقیه متفاوت است. پیشنهاد می کنیم با دقت و حواس جمع ردیف ها و ستون ها را بررسی کنید. زیرا پیدا کردن بستنی متفاوت کاری دشوار است.

بستنی متفاوت را پیدا کنید

.

.

.

تست هوش

یکی از مزایای تست هوش این است که می تواند اطلاعات منحصر به فرد و مهمی را در مورد رشد فکری کودکان خردسال یا بزرگسالان ارائه دهد. در حالی که ممکن است نه خانواده و نه حتی متخصصان قادر به تشخیص و توضیح آن نیستند.

هوش چیست؟

هوش قابل مشاهده یا حس کردنی نیست، بلکه یک مفهوم ذهنی و انتزاعی و صفت فرضی است که باید در مورد آن تحقیق و مطالعه بیشتری صورت بگیرد. برای تعریف هوش سه نکته مدنظر گرفته می‌شود که عبارت اند از:

  • استعداد و توانایی کافی برای یادگیری و درک امور
  • همراهی، هماهنگی و سازگاری با محیط
  • قضاوت و استدلال صحیح و پیدا کردن راهی منطقی با توجه به تجربیات گذشته

قدرت بینایی و مهارت جزئی نگری

قدرت بینایی پیچیده‌تر از چیزی است که فکرش را بکنید. مسیر انتقال سیگنال‌های حس بینایی به قشر بینایی مغز، فرایندی فوق العاده پیچیده است. به همین دلیل اطلاعات بصری از چشم تا رسیدن به مغز مسیر طولانی را طی می‌کند تا مغز و ذهن شما بتواند روی درک و تشخیص آن تمرکز کند. بسته به عکس و مشاهدات چشم، لایه‌های تصویر ممکن است متفاوت نمایش داده شوند. به همین دلیل شما آنچه را در توهمات فیزیولوژیکی می‌بینید، خیلی متفاوت‌تر از خود واقعی‌اش است. این تصاویر حاوی چندین نمونه از یک الگو یا تصویر هستند. آنچه هم سرگرم کننده است هم گیج کننده.

 

.

جواب در آخر، اما تقلب نکنید!

.

.

.

بازی فکری

به هر فعالیت ذهنی هدفدار که باعث درگیر کردن ذهن و مغز شما شود و به صورت گروهی یا تک نفری انجام شود، بازی فکری می‌گویند. بازی‌های فکری بدون در نظر گرفتن سن، جنس، نژاد یا وضعیت جسمانی می‌توانند تاثیرات مثبتی بر ذهن، روحیه، شخصیت، رفتار و زندگی هر انسانی بگذارد. این تغییرات باعث تمرکز و تقویت قدرت ذهنی شما می‌شوند.

.

جواب آزمون بینایی بستنی متفاوت

آیا موفق شدید بستنی متفاوت در تصویر را پیدا کنید؟ اگر بله، یعنی شما از چشمان تیزبینی برخوردارید و ما به شما تبریک می گوییم. اما اگر تا حالا موفق نشده اید، نگران نباشید زیرا ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم. برای دیدن جواب آزمون بینایی بستنی متفاوت به تصویر زیر نگاه کنید:

جواب - بستنی متفاوت

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از آزمون شناسایی قاتل قاضی لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می‌توانید به جدیدترین تست‌ها، پازل‌ها، سوالات و معماها دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل حتی می‌توانید این تست‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

توهم نوری و فواید آن

توهمات نوری تصاویری عمیقا جذاب هستند، اما متفاوت از آنچه ما می بینم. آن ها در فریب دادن ذهن ما عالی عمل می کنند. خصوصا آزمون بینایی چهره های پنهان ارتباطات بین سلول های مغز و چشم را تقویت می کند، سرعت ذهن و چشم ها را بهبود می بخشد و راهی موثر برای بهبود حافظه کوتاه مدت هست.

توهم نوری می تواند پرتره ای از یک شی، نقاشی یا افراد باشند. این تصاویر جذاب انواع زیادی دارد. مانند: توهمات فیزیکی، فیزیولوژیکی، تست های شخصیت شناسی… . توهمات نوری علاوه بر فراهم کردن زمینه برای تحقیقات علمی، به رهایی موقت استرس از زندگی روزمره ما نیز کمک می کند و همچنین ورزش سالمی را برای مغز ما فراهم می کند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.5 / 5. تعداد آرا: 195

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها
  1. ولی‌الله رحمانی نیم‌رخ
    ولی‌الله رحمانی

    خیلی جالب بود

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان