تست بینایی پرنده مستتر: آیا می توانید در 10 ثانیه پرنده پنهان را پیدا کنید؟

توسطسهراب شهریار

فروردین ۲, ۱۴۰۲ به روز رسانی : فروردین ۱۳, ۱۴۰۲ , , , ,
تست بینایی پرنده مستتر

تست بینایی پرنده مستتر: آیا می توانید پرنده پنهان را در 10 ثانیه پیدا کنید؟ با انجام این چالش بینایی چشمان و مهارت های بصری خود را بیازمایید.

تست های بینایی، معماها و بازی های فکری ترندهای پایان ناپذیر این روزها هستند. در حالی که شاید فکر می کنید این‌ها چیزی جز هدر دادن وقت نیستند، از نظر علمی ثابت شده است که حل آزمون های بینایی و معماهای هوشی به صورت منظم می تواند به بهبود مهارت های بصری و ذهنی شما کمک کند. بنابراین این بار بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه شما را به انجام تست بینایی پرنده مستتر دعوت می کند که در آن شما باید پرنده استتار شده در تصویر را پیدا کنید.

تست بینایی پرنده مستتر

پرندگان فرشتگانی هستند که خداوند برای ما فرستاده تا صبح با صدای زیبای شان از خواب بیدار شویم. به هر حال، در این تست بینایی جایی در میان گله آهوها یک پرده به خوبی استتار شده است. چالش این است که پرنده را در طول 10 ثانیه یا کمتر پیدا کنید. اگر می خواهید بینایی خود را محک بزنید پس تست بینایی پرنده مستتر را حل کنید.

پرنده را پیدا کنید

.

.

بازی فکری

به هر فعالیت ذهنی هدفدار که باعث درگیر کردن ذهن و مغز شما شود و به صورت گروهی یا تک نفری انجام شود، بازی فکری می‌گویند. بازی‌های فکری بدون در نظر گرفتن سن، جنس، نژاد یا وضعیت جسمانی می‌توانند تاثیرات مثبتی بر ذهن، روحیه، شخصیت، رفتار و زندگی هر انسانی بگذارد. این تغییرات باعث تمرکز و تقویت قدرت ذهنی شما می‌شوند.

آیا پرنده را پیدا کردید؟

.

.

سرنخ: به دنبال پرنده در سمت راست تصویر نباشید.

.

تست هوش

یکی از مزایای تست هوش این است که می تواند اطلاعات منحصر به فرد و مهمی را در مورد رشد فکری کودکان خردسال یا بزرگسالان ارائه دهد. در حالی که ممکن است نه خانواده و نه حتی متخصصان قادر به تشخیص و توضیح آن نیستند.

هوش چیست؟

هوش قابل مشاهده یا حس کردنی نیست، بلکه یک مفهوم ذهنی و انتزاعی و صفت فرضی است که باید در مورد آن تحقیق و مطالعه بیشتری صورت بگیرد. برای تعریف هوش سه نکته مدنظر گرفته می‌شود که عبارت اند از:

  • استعداد و توانایی کافی برای یادگیری و درک امور
  • همراهی، هماهنگی و سازگاری با محیط
  • قضاوت و استدلال صحیح و پیدا کردن راهی منطقی با توجه به تجربیات گذشته

قدرت بینایی و مهارت جزئی نگری

قدرت بینایی پیچیده‌تر از چیزی است که فکرش را بکنید. مسیر انتقال سیگنال‌های حس بینایی به قشر بینایی مغز، فرایندی فوق العاده پیچیده است. به همین دلیل اطلاعات بصری از چشم تا رسیدن به مغز مسیر طولانی را طی می‌کند تا مغز و ذهن شما بتواند روی درک و تشخیص آن تمرکز کند. بسته به عکس و مشاهدات چشم، لایه‌های تصویر ممکن است متفاوت نمایش داده شوند. به همین دلیل شما آنچه را در توهمات فیزیولوژیکی می‌بینید، خیلی متفاوت‌تر از خود واقعی‌اش است. این تصاویر حاوی چندین نمونه از یک الگو یا تصویر هستند. آنچه هم سرگرم کننده است هم گیج کننده.

.

عجله کنید!

.

.

10 ثانیه شما تمام شد.

جواب تست بینایی

اگر موفق شدید پرنده پنهان شده در تصویر را پیدا کنید به شما تبریک می گوییم. اما اگر تا هنوز به دنبال پرنده هستید، نگران نباشید، زیرا ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم. برای دیدن پرنده به تصویر زیر نگاه کنید:

پرنده پنهان در تصویر

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از تست بینایی دایره لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می‌توانید به جدیدترین تست‌ها، پازل‌ها، سوالات و معماها دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل حتی می‌توانید این تست‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

توهم نوری

توهمات نوری هرچند تصاویری جذاب هستند، اما از آنچه می بینیم تفاوت دارند. این توهمات نوری همانطوری که ذهن را فریب می دهند اما ارتباط بین سلول های مغز و چشم را تقویت می کنند. قدرت ذهن و مهارت بینایی را تقویت کرده و روشی عالی برای بهبود حافظه کوتاه مدت هستند. توهمات نوری همیشه بینش شگفت انگیزی از نحوه عملکرد مغز ما می دهد. ترکیب خاصی از رنگ، نور و الگوها می تواند مغز ما را فریب دهد تا چیزی را که وجود ندارد به صورت بصری درک کند. پس به ما بگویید، آیا توانستید پرنده را در طول 10 ثانیه پیدا کنید؟

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 4.1 / 5. تعداد آرا: 11

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *