جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
27 بازدید

آزمون شناسایی قاتل قاضی: اگر باهوشی بگو چه کسی قاضی را کشته؟!

خواندن 5 دقیقه
4.1
(72)

سال نو خود را با آزمون شناسایی قاتل قاضی شروع کنید! این تست هوش سرگرم کننده شما را به چالش می کشد تا تشخیص دهید چه کسی قاضی را به قتل رسانده است. با حل آزمون شناسایی قاتل قاضی مهارت های هوشی و ذهنی خود را محک بزنید. به هر حال، ادعا شده است فقط افراد باهوش می توانند این معمای تصویری را حل کنند. آیا می توانید به پلیس کمک کنید قاتل قاضی را شناسایی کند؟ به نظر شما قاتل کیست؟ مرد یا زن؟

بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه امروز شما را به حل آزمون شناسایی قاتل قاضی به چالش می کشد. با انجام این تست هوش 2 دقیقه ای شما می توانید هم سرگرم شوید و هم قدرت مغز و دقت چشمان خود را بیازمایید.

آزمون شناسایی قاتل قاضی

اگر به حس کارآگاهی خود اعتماد دارید پس حتما می توانید قاتل قاضی را تشخیص دهید! تصویر سناریوی وحشتناکی را نشان می دهد، یک قاضی به طور مرموزی به قتل رسیده است. زمانی که قتل صورت گرفته یک مرد و یک زن در صحنه حضور داشته اند. پلیس می گوید یکی از آن‌ها قاضی را کشته است. اما چه کسی؟ اکنون ما از شما می خواهیم تا ذهن کارآگاهی خود را فعال کرده و آزمون شناسایی قاتل قاضی را حل کنید.

قبل اینکه به تصویر زیر نگاه کنید، پیشنهاد می کنیم ابتدا خوب حواس تان را جمع کنید بعد به عکس نگاه کنید. پاسخ بسیار ساده و درست در مقابل چشمان شما قرار دارد. با این حال، جواب در پایان صفحه گذاشته شده است، اما تقلب نکنید.

قاتل قاضی کیست؟

.

.

.

تست هوش

یکی از مزایای تست هوش این است که می تواند اطلاعات منحصر به فرد و مهمی را در مورد رشد فکری کودکان خردسال یا بزرگسالان ارائه دهد. در حالی که ممکن است نه خانواده و نه حتی متخصصان قادر به تشخیص و توضیح آن نیستند.

هوش چیست؟

هوش قابل مشاهده یا حس کردنی نیست، بلکه یک مفهوم ذهنی و انتزاعی و صفت فرضی است که باید در مورد آن تحقیق و مطالعه بیشتری صورت بگیرد. برای تعریف هوش سه نکته مدنظر گرفته می‌شود که عبارت اند از:

  • استعداد و توانایی کافی برای یادگیری و درک امور
  • همراهی، هماهنگی و سازگاری با محیط
  • قضاوت و استدلال صحیح و پیدا کردن راهی منطقی با توجه به تجربیات گذشته

قدرت بینایی و مهارت جزئی نگری

قدرت بینایی پیچیده‌تر از چیزی است که فکرش را بکنید. مسیر انتقال سیگنال‌های حس بینایی به قشر بینایی مغز، فرایندی فوق العاده پیچیده است. به همین دلیل اطلاعات بصری از چشم تا رسیدن به مغز مسیر طولانی را طی می‌کند تا مغز و ذهن شما بتواند روی درک و تشخیص آن تمرکز کند. بسته به عکس و مشاهدات چشم، لایه‌های تصویر ممکن است متفاوت نمایش داده شوند. به همین دلیل شما آنچه را در توهمات فیزیولوژیکی می‌بینید، خیلی متفاوت‌تر از خود واقعی‌اش است. این تصاویر حاوی چندین نمونه از یک الگو یا تصویر هستند. آنچه هم سرگرم کننده است هم گیج کننده.

.

.

.

بازی فکری

به هر فعالیت ذهنی هدفدار که باعث درگیر کردن ذهن و مغز شما شود و به صورت گروهی یا تک نفری انجام شود، بازی فکری می‌گویند. بازی‌های فکری بدون در نظر گرفتن سن، جنس، نژاد یا وضعیت جسمانی می‌توانند تاثیرات مثبتی بر ذهن، روحیه، شخصیت، رفتار و زندگی هر انسانی بگذارد. این تغییرات باعث تمرکز و تقویت قدرت ذهنی شما می‌شوند.

.

.

اگر خستگی روحی دارید، آن را نادیده نگیرید! زیرا بر قابلیت های شناختی شما تاثیر خیلی منفی دارد. اگر این روند ادامه پیدا کند، بر سلامت روحی و همچنین جسمی شما نیز تاثیر می گذارد. پیشنهاد می کنیم در چنین مواقع دمی تازه کنید. می توانید بیرون از خانه بروید، به موسیقی گوش دهید، دوش بگیرید، با دوستان نزدیک یا خانواده خود صحبت کنید، یا هم معماها و آزمون های چون آزمون شناسایی قاتل قاضی را انجام دهید.

خوب به هر حال، آیا موفق شدید قاتل قاضی را تشخیص دهید؟ چه کسی قاضی را کشته است؟

جواب

حل یک پازل ها و معماها باعث تقویت اتصالات بین سلولهای مغزی می شود، سرعت ذهن را بهبود می بخشد و روشی مؤثر برای بهبود حافظه کوتاه مدت است. معماها باعث افزایش تولید دوپامین، هرمونی که خلق و خو، حافظه و تمرکز را تنظیم می کند، می شود.

اگر به این بخش مطلب رسیده اید یا به پاسخ خود شک دارید و یا هم هنوز به دنبال جواب سرگردان هستید. به هر حال، جواب آزمون شناسایی قاتل قاضی، مرد است. بله مرد قاضی را به قتل رسانده است. به آستین های او نگاه کنید، لکه های خون روی آن‌ها وجود دارد.

جواب آزمون شناسایی قاتل قاضی

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از آزمون شناسایی قاتل قاضی لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می‌توانید به جدیدترین تست‌ها، پازل‌ها، سوالات و معماها دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل حتی می‌توانید این تست‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

فواید حل معماها

معماها و تست های هوش روش های آزمایش شده و مطمئن برای بهبود خلق و خو و ایجاد شادابی مورد نیاز به مغز شما هستند. مطالعات ثابت کرده است که حل معماها و بازی‌های فکری به‌طور منظم، تفکر جانبی و توانایی‌های حل مسئله را تا حد زیادی بهبود می‌بخشد. ادعا شده است اگر بتوانید آزمون شناسایی قاتل قاضی را حل کنید، می تواند نشانه ذهن و هوش فوق العاده شما باشد.

توهم نوری

توهمات نوری هرچند تصاویری جذاب هستند، اما از آنچه می بینیم تفاوت دارند. این توهمات نوری همانطوری که ذهن را فریب می دهند اما ارتباط بین سلول های مغز و چشم را تقویت می کنند. قدرت ذهن و مهارت بینایی را تقویت کرده و روشی عالی برای بهبود حافظه کوتاه مدت هستند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 4.1 / 5. تعداد آرا: 72

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان