معمای تشخیص خواهر و برادر: کدام یک از پسر ها برادر دختر است؟

توسطسهراب شهریار

اسفند ۲۹, ۱۴۰۱ به روز رسانی : فروردین ۱۳, ۱۴۰۲ , , ,
معمای تشخیص خواهر و برادر

به معمای تشخیص خواهر و برادر از بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه خوش آمدید. در این تست هوش چالش این است: تصویر را با دقت بررسی کنید و با کمک هوش و مهارت های ذهنی خود برادر دختر را تشخیص دهید. تصویر دختری را نشان می دهد که در یک بیمارستان بستری است. بالای سر دختر سه پسر ایستاده است که هر یکی ادعا می کنند برادر دختر هستند. ظاهرا دختر حافظه اش را از دست داده است و گیج و مات به طرف آن‌ها نگاه می کند. آیا می توانید در تصویر تشخیص دهید کدامیک از پسرها برادر دختر است؟

تفریح و سرگرمی از جمله نیاز های اساسی برای روح و درون ما انسان ها است. بازی های فکری و تست های هوش مانند معمای تشخیص خواهر و برادر تقویت‌کننده عالی برای خلق و خو هستند. همچنین از نظر علمی ثابت شده‌ است که انجام این تست ها ظرفیت‌های شناختی و مهارت‌های استدلال منطقی شما را بهبود می بخشند. در مجموع، بازی های فکری شما را باهوش‌تر و ریزبین‌تر می کنند. بنابراین، روزانه از حل کردن آن‌ها غافل نشوید.

معمای تشخیص خواهر و برادر

معمای تشخیص خواهر و برادر سناریوی عجیبی را نشان می دهد. سه پسر بالای سر یک دختر که ظاهرا تازه به هوش آمده، ایستاده اند. هر 3 پسر ادعا می کنند که برادر دختر هستند. پسر اولی که لباس سبز رنگی به تن دارد می گوید «من برادر تو هستم»، در حالی که پسر دومی می گوید «ما دوقلو هستیم»، اما پسر سومی ادعا می کند که آن‌ها دروغ می گویند. با این حال، دختر حافظه اش را از دست داده است و نمی داند چه کسی واقعا برادر او است. اکنون ما از شما می خواهیم تا با توجه به تصویر بگویید کدام یک از پسر ها برادر دختر است!

برای رسیدن به جواب پیشنهاد می کنیم از ذهن خلاق و چشمان تیزبین خود استفاده کنید تا سرنخی را جا نگذارید. به هر حال، فراموش نکنید جواب معما در پایان صفحه قرار دارد، اما اگر می خواهید هوش خود را بیازمایید تقلب نکنید. آیا می توانید به دختر کمک کنید تا برادرش را شناسایی کند؟

برادر دختر را تشخیص دهید

.

.

.

تست هوش

یکی از مزایای تست هوش این است که می تواند اطلاعات منحصر به فرد و مهمی را در مورد رشد فکری کودکان خردسال یا بزرگسالان ارائه دهد. در حالی که ممکن است نه خانواده و نه حتی متخصصان قادر به تشخیص و توضیح آن نیستند.

قدرت بینایی و مهارت جزئی نگری

قدرت بینایی پیچیده‌تر از چیزی است که فکرش را بکنید. مسیر انتقال سیگنال‌های حس بینایی به قشر بینایی مغز، فرایندی فوق العاده پیچیده است. به همین دلیل اطلاعات بصری از چشم تا رسیدن به مغز مسیر طولانی را طی می‌کند تا مغز و ذهن شما بتواند روی درک و تشخیص آن تمرکز کند. بسته به عکس و مشاهدات چشم، لایه‌های تصویر ممکن است متفاوت نمایش داده شوند. به همین دلیل شما آنچه را در توهمات فیزیولوژیکی می‌بینید، خیلی متفاوت‌تر از خود واقعی‌اش است. این تصاویر حاوی چندین نمونه از یک الگو یا تصویر هستند. آنچه هم سرگرم کننده است هم گیج کننده.

.

.

.

بازی فکری

به هر فعالیت ذهنی هدفدار که باعث درگیر کردن ذهن و مغز شما شود و به صورت گروهی یا تک نفری انجام شود، بازی فکری می‌گویند. بازی‌های فکری بدون در نظر گرفتن سن، جنس، نژاد یا وضعیت جسمانی می‌توانند تاثیرات مثبتی بر ذهن، روحیه، شخصیت، رفتار و زندگی هر انسانی بگذارد. این تغییرات باعث تمرکز و تقویت قدرت ذهنی شما می‌شوند.

.

.

جواب

آیا توانستید برادر دختر را شناسایی کنید؟ کدام یک از پسرها برادر دختر است؟ ادعا شده است فقط اشخاص باهوش و تیزبین می توانند معمای تشخیص خواهر و برادر را حل کنند. شما چطور؟ خوب به هر حال، اگر موفق شدید پاسخ این معمای جذاب را بدست آورید، به شما تبریک می گوییم. این نشانه ضریب هوشی و قدرت ذهنی بالای شما است. اما اگر تا هنوز موفق نشدید، پیشنهاد می کنیم یکبار دیگر به تصویر نگاه کنید، شاید نکته ای را از دست داده باشید:

برادر دختر را تشخیص دهید

.

.

.

.

توهم نوری

توهمات نوری هرچند تصاویری جذاب هستند، اما از آنچه می بینیم تفاوت دارند. این توهمات نوری همانطوری که ذهن را فریب می دهند اما ارتباط بین سلول های مغز و چشم را تقویت می کنند. قدرت ذهن و مهارت بینایی را تقویت کرده و روشی عالی برای بهبود حافظه کوتاه مدت هستند.

محققان می گویند تفریح و سرگرمی تنها مزیت بازی های فکری نیست! کارشناسان می گویند بازی های فکری و سلامت روان، رابطه مستقیمی باهم دارند. برخی از آن ها، در حوزه روانکاوی کاربرد دارند و برخی دیگر در درک مهارت های بینایی، دقت و هوش. زیرا مغز ما انسان ها از زوایایی مختلف، تصاویر را به گونه‌ی متفاوت برداشت و درک می کند.

ما مطئنیم این دفعه پاسخ معما را پیدا کردید! به هر حال، برای دیدن پاسخ معمای تشخیص خواهر و برادر درست به تصویر زیر نگاه کنید:

پاسخ معمای تشخیص خواهر و برادر

بله همان گونه که در تصویر بالا مشاهده کردید، پسری که پیراهن آبی به تن دارد برادر دختر است. به دو دلیل، رنگ موها و رنگ چشم های مشابه. جدای از این او غمگین نیز به نظر می رسد.

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از معمای تشخیص خواهر و برادر لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می‌توانید به جدیدترین تست‌ها، پازل‌ها، سوالات و معماها دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل حتی می‌توانید این تست‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

مطالب مرتبط:

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.6 / 5. تعداد آرا: 179

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *