جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
خواندن 7 دقیقه
5
(2)

عطر زارا مردانه و زنانه  به‌ وسیله یک شرکت اسپانیایی تولید شده است زارا تا به امروز مدل‌های متنوع‌ ادکلن­های زنانه و مردانه زارا را به بازار عرضه نموده است.

خوشبختانه امروزه در کشور ما نیز امکان دسترسی به بهترین عطر های زارا اصل مردانه و زنانه به ‌راحتی امکان‌پذیر است.

کیفیت انواع عطر و ادکلن های تولید شده توسط کمپانی زارا به‌قدری بالا است که محصولات تولید شده توسط این شرکت به بسیاری از کشورها در جهان صادر می‌گردد و معروفیت فوق‌العاده بالایی در بین زنان و مردانه شیک پسند پیدا کرده است.

اگر شما هم جزو کسانی هستید که به استایل خود اهمیت میدهید و به دنبال بهترین عطر و ادکلن­های زنانه و مردانه اصل می‌گردید، در این حالت بهتر است تا انتهای مطلب همراه ما باشید. در طول مقاله بهترین و معروف‌ترین ادکلن­های زارا زنانه و مردانه را که فوق‌العاده باکیفیت هستند و می‌توانند باعث متفاوت بودن در محافل مختلف گردند را معرفی خواهیم کرد.

بهترین عطر های مردانه و زنانه زارا

عطر و ادکلن زارا با تنوع فوق‌العاده بالا برای سلیقه‌های مختلف تولید شده است و به دلیل اینکه کیفیت تمام محصولات عرضه شده توسط کمپانی زارا دارای رایحه‌های فوق‌العاده خاص و جذاب است به همین دلیل بسیاری از افراد خاص پسند هنگام خرید این محصولات دچار سردرگمی می‌شوند، چون امکان انتخاب بهترین گزینه از تمام محصولات عرضه شده به‌وسیله شرکت زارا کاری بسیار دشوار می‌باشد.

تمام عطر و ادکلن های عرضه شده به‌وسیله زارا فوق‌العاده خاص بوده و طرفداران فوق‌العاده زیادی را در دنیا دارد

که در لیست زیر به چند نمونه از پرطرفدارترین پرفروش‌ترین عطر و ادکلن های زارا که برای بانوان و آقایان شیک پسند مناسب هستند معرفی شده است:

عطر و ادکلن زارا اسپرت زنانه و مردانه

عطر و ادکلن زارا اسپرت یکی از پرطرفدارترین و پرفروش‌ترین محصولات تولید شده توسط برند زارا می‌باشد، که این محصول برای بانوان و آقایان شیک پسند بسیار مناسب بوده و دارای رایحه‌ای فوق‌العاده لاکچری است.

عطر زارا اسپرت مردانه از ترکیب اسانس‌های مرکبات، چوبی، پودری، آبی، معطر، ادویه‌ای و چرم تشکیل شده است، همچنین در داخل عطر مردانه اسپرت زارا از رایحه گل بنفشه استفاده گردیده و این مورد سبب شده است تا بویی فوق‌العاده جذاب و خاص داشته باشد که این محصول در سال ۲۰۲۰ به بازار عرضه شده و بهترین گزینه جهت استفاده در فصل‌های بهار، تابستان و پاییز می‌باشد.

مدت ماندگاری این عطر فوق‌العاده بالا بوده و باعث می‌شود تا آقایان شیک پسند و لاکچری که به استایل خود اهمیت می‌دهند بسیار خاص و متفاوت دیده شوند و در محل‌های مختلف توجه تمام افراد را به خود جلب نمایند.

عطر زارا مردانه

عطر زارای مردانه

عطر زارا مردانه تنوع زیادی دارد اما در اینجا دو نمونه از بهترین مردا های عطر زارا مردانه را به شما معرفی میکنیم. البتع عطر های زارا مردانه در پک های دو قلو و تکی موجود میباشد که در حجم های متفاوتی میباشند. عطر زارا مردانه با توجه به قیمت مناسب و کیفیت خوبی که دارد یک انتخاب مناسب برای آقایان میباشد. در لینک زیر عطر های زارای مردانه قرار گرفته اسن و در این مطلب 2 نمونه از بهترین های عطر زارا مردانه معرفی شده است.

عطر و ادکلن زارا دوقلو اصل

 

عطر و ادکلن دوقلو زارا برای آقایان فوق‌العاده مناسب بوده و دارای رایحه‌ای بسیار خاص می‌باشد که ماندگاری بسیار بالایی هم دارد این محصول بی‌نظیر دارای شیشه‌های فوق‌العاده خاص و لاکچری است.

عطر و ادکلن زارا دوقلو اصل

ست عطر و ادکلن مردانه زارا نایت پور هوم 3-2 Zara Night Pour Homme II-III EDP For Men نیز از بهترین های عطر زارا مردانه دقلو میباشد.

ست عطر نایت پور هوم محصولی است اورجینال و ریلکس با طبعی تند و بویی دلپذیر که بعد از هر بار استفاده شخص را مجذوب خود ساخته و رایحه ای که دارد دائمی و اعتیادآور است.

ساختار رایحه عطر زارا نایت ترکیبی از ادویه جات ، مرکبات ، صمغ و گیاهان معطر است و برای آقایان خوشتیپ و جنتلمن عطری فوق العاده عالی و پر جذبه می باشد. رایحه غالب پور هوم بهار نارنج و هل می باشد و برای کل فصول سال عطر مناسبی می باشد.

ست عطر نایت پور هوم 3-2 از دو عطر متفاوت با رایحه های دلنشین است که با خرید پک ست عطر ، بجای خرید یک محصول از دو عطر متفاوت بهره مند شوید

عطر و ادکلن مردانه زارا سئول

عطر مردانه زارا سئول دارای طبع خنک بوده و بهترین گزینه برای مردان شیک پسند می­باشد که دارای گروه بویایی معطر ادویه است.

ادکلن زارا سئول بهترین گزینه جهت استفاده در فصول گرم می‌باشد و از ماندگاری بالایی برخوردار است.

ادکلن زارا سئول در سال ۲۰۱۵ به بازار عرضه شده است، شیشه این عطر به گونه­ای طراحی شده که در مرحله اول می‌تواند توجه بسیاری از افراد خاص و متفاوت را به خود جلب نماید. هنگام ساخت عطر مردانه سئول زارا از نت‌های فندق، فلفل و انبر استفاده شده و دارای رایحه‌ای بسیار آروماتیک می باشد.

عطر زارا زنانه

عطر و ادکلن زارا زنانه با توجه به قیمت و کیفیت که دارد یک انخاب خوب برای خانم های میباشد. عطر زارا زنانه نیز مانند عطر زارای مردانه در پک های اصلی دوقلو و تکی با حجم متفاوت وجود دارد. البته پک های دوقلو عطر زارا مقرون به صرفه تر از عطر های تکی با توجه به قیمت ادکلن های میباشد.

عطر زارا زنانه

 

عطر و ادکلن زنانه زارا ارکید اصل

عطر زنانه ارکید زارا دارای نت‌های قوی و ظریف بوده و بیانگر جذابیت و ظرافت بانوان می­باشد.

ادکلن زارا ارکید زنانه در تمام فصول سال قابل استفاده است.

عطر زنانه ارکید دارای ماندگاری بالایی بوده و در هنگام ساخت ادکلن زارا مدل ارکید زنانه از اسانس اولیه سیب و گلابی استفاده شده است.

عطر و ادکلن زنانه زارا ارکید اصل

همچنین اسانس میانی ادکلن زارا ارکید برگرفته از نمونه‌های چوبی می باشد و درنهایت اسانس پایه ادکلن زارا زنانه مدل ارکید شامل کهربا و مشک بوده و امکان خرید این محصول بی‌نظیر برای تمام بانوان شیک پسند و جذاب از طریق مرکز فروش ارشاکو قابل ممکن می‌باشد.

عطر و ادکلن زارا گاردنیا

ادکلن زارا گاردنیا زنان بهترین گزینه جهت استفاده در تمام فصول سال می­باشد، این محصول بی‌نظیر دارای ماندگاری فوق‌العاده بالایی بوده و برای بانوانی که به دنبال متفاوت بودن و جلب‌توجه هستند بهترین گزینه به حساب می­آید.

رایحه‌ خاص ادکلن زارا گاردنیا زنانه، در محافل مختلف می‌تواند باعث جلب‌توجه تمام افراد گردد

و تمام بانوانی که دارای استایلی شیک و لاکچری هستند، همیشه یکی از انواع عطر و ادکلن­های زارا زنانه را ترجیح می‌دهند که در این میان ادکلن زارا انگار دنیا جزو پرفروش‌ترین و پرطرفدارترین گزینه‌ها می­باشد.

هنگام ساخت عطر زارا گاردنیا از اسانس اولیه تمشک، لیموترش، ترنج، نارنگی و هلو استفاده شده است.

همچنین اسانس میانی ادکلن زارا گاردنیا شامل گل­های سفید یاس و گل یاسمنی می‌باشد

و درنهایت اساس پایه ادکلن زارا شامل وانیل، مشک، سدر، نعناع هندی و چوب کشمیر است که تمام اسانس‌ها در کنار هم سبب خلق یک محصول بی‌نظیر شده است.

خوشبختانه امکان خرید ادکلن زارا گاردنیا اصل باقیمت مناسب از طریق فروشگاه ارشاکو امکان‌پذیر می‌باشد.

و از پرطرفدارترین و پشت فروش­ترین عطر و ادکلن­های زارا اصل می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • عطر و ادکلن زارا امبر
  • عطر و ادکلن زارا فم
  • عطر و ادکلن زارا واندر
  • و…

در این مطلب سعی بر معرفی چند نمونه از بهترین ادکلن های زارا شد. اما شما میتوانید با مراجعه به سایت ارشاکو نمونه های دیگر عطر و ادکلن زارا را ملاحظه نمایید

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد آرا: 2

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان