تست بینایی خفاش پنهان: آیا می توانید خفاش را در 10 ثانیه پیدا کنید؟

توسطسهراب شهریار

اسفند ۲۷, ۱۴۰۱ به روز رسانی : فروردین ۳, ۱۴۰۲ , , ,
تست بینایی خفاش پنهان

تست بینایی خفاش پنهان: به تصویر نگاه کنید و خفاش پنهان شده در میان کدو تنبل ها را پیدا کنید. با انجام این تست میزان دقت چشمان خود را محک بزنید. با این حال ادعا شده است که تنها 3 درصد از مردم می توانند خفاش را در طول 10 ثانیه پیدا کنند. شما چطور؟

توهمات نوری تصاویری عمیقا جذاب هستند، اما متفاوت از آنچه ما می بینم. آن ها در فریب دادن ذهن ما عالی عمل می کنند. به ویژه تست بینایی خفاش پنهان ارتباطات بین سلول های مغز و چشم را تقویت می کند، سرعت ذهن و چشم ها را بهبود می بخشد و راهی موثر برای بهبود حافظه کوتاه مدت هست. توهم نوری می تواند پرتره ای از یک شی، نقاشی یا افراد باشند. این تصاویر جذاب انواع زیادی دارد. مانند: توهمات فیزیکی، فیزیولوژیکی، تست های شخصیت شناسی… .

تست بینایی خفاش پنهان

در تصویر شما می توانید سه کدو حلوایی نسبتا ترسناک را مشاهده کنید. با این حال، این تنها چیزی نیست که در تصویر وجود دارد. جایی در این تصویر یک خفاش به خوبی مخفی شده است. چالش این است که خفاش را در طول 10 ثانیه پیدا کنید. اکنون تصویر زیر را با دقت بررسی کنید و چشمان خود را بیازمایید.

حواس تان را جمع کنید، زیرا جواب دقیقا در مقابل چشمان شما قرار دارد. اما به یاد داشته باشید جواب تست بینایی خفاش پنهان در آخر صفحه قرار دارد.

خفاش را پیدا کنید

زمان شما از خالا شروع می شود:

.

.

.

توهم نوری

توهمات نوری هرچند تصاویری جذاب هستند، اما از آنچه می بینیم تفاوت دارند. این توهمات نوری همانطوری که ذهن را فریب می دهند اما ارتباط بین سلول های مغز و چشم را تقویت می کنند. قدرت ذهن و مهارت بینایی را تقویت کرده و روشی عالی برای بهبود حافظه کوتاه مدت هستند.

.

.

.

تست هوش

یکی از مزایای تست هوش این است که می تواند اطلاعات منحصر به فرد و مهمی را در مورد رشد فکری کودکان خردسال یا بزرگسالان ارائه دهد. در حالی که ممکن است نه خانواده و نه حتی متخصصان قادر به تشخیص و توضیح آن نیستند.

.

.

اگر فکر می کنید خستگی روحی دارید، آن را نادیده نگیرید. زیرا بر قابلیت های شناختی شما تاثیر خیلی منفی دارد. اگر این روند ادامه یابد، بر سلامت روحی و همچنین جسمی شما نیز تاثیر می گذارد. پیشنهاد می کنیم در چنین مواقع دمی تازه کنید. می توانید بیرون از خانه بروید، به موسیقی گوش دهید، به دویدن یا پیاده روی بروید، با دوستان نزدیک یا خانواده خود صحبت کنید یا بازی های فکری و پازل های چون تست بینایی خفاش پنهان را حل کنید.

شاید فکر کنید چرا پازل ها و بازی های فکری؟

این‌ها روشی آزمایش شده و مطمئن برای بهبود خلق و خو و ایجاد شادابی مورد نیاز به مغز شما هستند. مطالعات ثابت کرده است که حل پازل ها و بازی‌های فکری به‌طور منظم، تفکر جانبی و توانایی‌های حل مسئله را تا حد زیادی بهبود می‌بخشد.

جواب

اگر دقت کنید متوجه می شوید که خفاش در دهان کدو حلوایی اولی از سمت چپ تصویر است. برای سهولت شما ما آن را در تصویر زیر مشخص کرده ایم:

خفاش پنهان

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از تست بینایی خفاش پنهان لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می‌توانید به جدیدترین تست‌ها، پازل‌ها، سوالات و معماها دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل حتی می‌توانید این تست‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.4 / 5. تعداد آرا: 44

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *