جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
99 بازدید

تست بینایی یافتن قورباغه: آیا می توانید در 21 ثانیه قورباغه پنهان شده در حمام را پیدا کنید؟

تست بینایی یافتن قورباغه
خواندن 4 دقیقه
3
(23)

تست بینایی یافتن قورباغه: تنها 5 درصد از مردم می توانند می توانند قورباغه پنهان شده در حمام را در طول 21 ثانیه پیدا کنند. با انجام این تست مهارت های بینایی و قدرت چشمان خود را آزمایش کنید.

حتما برای حل تست بینایی یافتن قورباغه هیجان زده اید، از نظر علمی نیز پازل ها با ترشح دوپامین خلق و خوی شما را بهبود بخشیده و حس هیجان را در شما بیدار می کند. هیجان به چالش کشیدن خود و احساس پیروزی پس از حل موفقیت آمیز آن، هوش فرد را افزایش می دهد و روحیه فرد را بالا می برد. پازل ها، بازی های فکری و تست های تشخیص تفاوت نه تنها باعث باهوش تر شدن شما می شود، بلکه به تمرکز و تیزبینی شما نیز کمک می کند. به یاد داشته باشید که این تمرین ذهنی هیجان انگیز برای ایجاد لحظات شاد شما تهیه شده است.

تست بینایی یافتن قورباغه

قورباغه را پیدا کنید

تصویر بالا به عنوان یک پازل تصویری برای کودکان و بزرگسالان به اشتراک گذاشته شده است. در این تصویر، شما می توانید حمامی را ببینید که در آن یک وان حمام وجود دارد که توسط گیاهان زیادی احاطه شده است. در حمام کمدها و قفسه هایی برای نگهداری وسایل وجود دارد. در کمد، مسواک، نگهدارنده و بطری نگه داشته شده است. یک حوله روی نگهدارنده نزدیک آینه آویزان است.

اما جایی در داخل حمام، قورباغه ای پنهان شده است. تست بینایی یافتن قورباغه بینندگان را به چالش می کشد تا قورباغه پنهان در تصویر را پیدا کنند. ادعا شده است که تنها 5 درصد از مردم می توانند قورباغه مخفی شده در تصویر را پیدا کنند. این تصویر توهم نوری تنها راه سرگرم کننده دیگری برای آزمایش مهارت های بینایی و هوشی شماست.

زمان شما از حالا شروع می شود:

.

.

.

.

توهم نوری

توهمات نوری هرچند تصاویری جذاب هستند، اما از آنچه می بینیم تفاوت دارند. این توهمات نوری همانطوری که ذهن را فریب می دهند اما ارتباط بین سلول های مغز و چشم را تقویت می کنند. قدرت ذهن و مهارت بینایی را تقویت کرده و روشی عالی برای بهبود حافظه کوتاه مدت هستند.

.

تست هوش

یکی از مزایای تست هوش این است که می تواند اطلاعات منحصر به فرد و مهمی را در مورد رشد فکری کودکان خردسال یا بزرگسالان ارائه دهد. در حالی که ممکن است نه خانواده و نه حتی متخصصان قادر به تشخیص و توضیح آن نیستند.

.

.

.

آیا قورباغه پنهان را در 21 ثانیه پیدا کردید؟ چون زمان شما به پایان رسیده است. اگر تشخیص قورباغه پنهان برای شما دشوار است، ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم!

جواب تست بینایی

اگر به تصویر با دقت نگاه کنید، خواهید دید که قورباغه ای روی گیاه روی قفسه نزدیک لامپ نشسته است. برای سهولت شما، جواب تست بینایی یافتن قورباغه در حمام را در تصویر زیر برجسته کرده ایم:

قورباغه پنهان در تصویر

قورباغه به طرز ماهرانه ای با گیاه سبز استتار شده است. این توهم نوری می تواند نشان دهد که بینایی شما چقدر خوب است. این تصویر باعث شده است که هزاران بزرگسال در حالی که سعی می کنند قورباغه را در داخل تصویر تشخیص دهند، سر خود را بخارند.

مطالعات نشان می دهد که هر چه بیشتر مغز خود را با پازل های دشوار تمرین دهید، باهوش تر خواهید شد. توهمات نوری همیشه بینش شگفت انگیزی از نحوه عملکرد مغز ما می دهد. ترکیب خاصی از رنگ، نور و الگوها می تواند مغز ما را فریب دهد تا چیزی را که وجود ندارد به صورت بصری درک کند. پس به ما بگویید، آیا توانستید قورباغه را در طول 21 ثانیه پیدا کنید؟

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از تست بینایی یافتن قورباغه لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می‌توانید به جدیدترین تست‌ها، پازل‌ها، سوالات و معماها دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل حتی می‌توانید این تست‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

مطالب مرتبط:

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3 / 5. تعداد آرا: 23

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان