جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
386 بازدید

آزمون تشخیص فرد متقلب: چه کسی تقلب کرده است؟

آزمون تشخیص فرد متقلب
خواندن 4 دقیقه
3.5
(129)

آزمون تشخیص فرد متقلب: به تصویر نگاه کنید و به این سوال پاسخ دهید: آیا می توانید تشخیص دهید کدام یک از شرکت کننده ها تقلب کرده است؟ این تست هوش جالب برای محک زدن مهارت های هوشی و میزان دقت و توجه شما ساخته شده است. ادعا شده است که تنها افراد باهوش می توانند آزمون تشخیص فرد متقلب را حل کنند. پس با انجام این معما ثابت کنید ضریب هوشی بالایی دارید.

خبرنامه تلاش دارد هر روز با پازل ها و معماهای جدید ذهن مخاطبان خود را به چالش بکشد. این معماها و پازل ها مغز را به فعالیت بیشتر وا می دارد. فعالیت مغز سبب می شود که قدرت تمرکز و دقت شما افزایش پیدا کند. جدای از این، مغز شما هم نیاز به ورزش دارد و ورزش مغز حل سوالات هوش، معماها، پازل ها و … است. امروز با آزمون تشخیص فرد متقلب در خدمت شما هستیم.

آزمون تشخیص فرد متقلب در مسابقه

در تصویر شما می توانید سه فرد را در یک مسابقه دو و میدانی ببینید. شرکت کننده ها با هم رقابت تنگاتنگی دارند. ظاهرا همه چیز طبق برنامه و عالی پیش می رود، اما چنین نیست. باید بگوییم یکی از شرکت کننده ها تقلب کرده است! اما چه کسی؟ حالا ما شما را به چالش می کشیم تا نظر به شواهد موجود در تصویر با یک دلیل منطقی بگویید چه کسی تقلب کرده است.

قبل این که شروع به حل آزمون تشخیص فرد متقلب کنید، پیشنهاد می کنیم از ذهن خلاق خود استفاده کرده و با دقت تصویر را بررسی کنید. زیرا سرنخ ها و جواب دقیقا در مقابل چشمان شما قرار دارند.

چه کسی تقلب کرده است

.

.

.

.

چه کسی تقلب کرده است

.

.

تست هوش

یکی از مزایای تست هوش این است که می تواند اطلاعات منحصر به فرد و مهمی را در مورد رشد فکری کودکان خردسال یا بزرگسالان ارائه دهد. در حالی که ممکن است نه خانواده و نه حتی متخصصان قادر به تشخیص و توضیح آن نیستند.

.

.

جواب

پازل ها و معماها مغز را تمرین می دهند و به توسعه و ایجاد روش های متفاوت و انعطاف پذیرتر تفکر کمک می کنند. برخی از آن‌ها آسان هستند و برخی دشوار، اما همه آن‌ها به مغز شما تمرینی سرگرم کننده و بسیار جذاب می دهند. خوب به هر حال، برای دیدن جواب آزمون تشخیص فرد متقلب به تصویر زیر نگاه کنید:

فرد متقلب

فرد سمت راست، کسی که پیراهن آبی دارد تقلب کرده است. همگی عرق کرده اند، اما او عرق نکرده است، چون او دوپین کرده است.

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از آزمون تشخیص فرد متقلب لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می‌توانید به جدیدترین تست‌ها، پازل‌ها، سوالات و معماها دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل حتی می‌توانید این تست‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

فواید حل معماها

کارشناسان می گویند اگر خستگی روحی دارید، آن را نادیده نگیرید. زیرا بر قابلیت های شناختی شما تاثیر خیلی منفی دارد. اگر این روند ادامه یابد، بر سلامت روحی و همچنین جسمی شما نیز تاثیر می گذارد. پیشنهاد می کنیم در چنین مواقع دمی تازه کنید. می توانید بیرون از خانه بروید، به موسیقی گوش دهید، به دوش یا پیاده روی بروید، با دوستان نزدیک یا خانواده خود صحبت کنید، یا بازی های فکری و آزمون های چون آزمون تشخیص فرد متقلب را حل کنید. شاید فکر کنید چرا؟

در واقع، این‌ها روشی آزمایش شده و مطمئن برای بهبود خلق و خو و ایجاد شادابی مورد نیاز به مغز شما هستند. مطالعات ثابت کرده است که حل معماها و بازی‌های فکری به‌طور منظم، تفکر جانبی و توانایی‌های حل مسئله را تا حد زیادی بهبود می‌بخشد.

توهم نوری

توهمات نوری هرچند تصاویری جذاب هستند، اما از آنچه می بینیم تفاوت دارند. این توهمات نوری همانطوری که ذهن را فریب می دهند اما ارتباط بین سلول های مغز و چشم را تقویت می کنند. قدرت ذهن و مهارت بینایی را تقویت کرده و روشی عالی برای بهبود حافظه کوتاه مدت هستند.

مطالب مرتبط:

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.5 / 5. تعداد آرا: 129

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان