جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
خواندن 3 دقیقه
5
(1)

خرید سیلیکات سدیم به منظور استفاده از آن در زمینه های مختلف انجام می شود. البته سیلیکات ها انواع مختلفی دارند و تنها سیلیکات سدیم نیست که در صنایع مختلف اعم از صنعت ساخت و ساز مورد استفاده قرار می گیرد. انواع سیلیکات لیتیوم، پتاسیم و سدیم خود دارای ویژگی های مجزایی هستند و چند ترکیب را در زیر مجموعه شامل می شوند.

هر کسی که به دنبال سیلیکات با کیفیت بالا و همه جانبه است، به آب شیشه لیتیومی متکی می شود. این نوع سیلیکات به عمق بیشتری در سطوح نفوذ می کند و به طور یکنواخت در حفره ها توزیع می شود. در برابر ترک مقاوم تر است و حلالیت آن در آب ضعیف­تر می باشد. بنابراین، آب شیشه لیتیومی بسیار گرانتر از آب شیشه پتاسیم است که می تواند برای اهداف مشابه استفاده شود، اما اثر کاملاً یکسانی ندارد. از طرف دیگر، سیلیکات سدیم نسبتاً ارزان است و عملکرد قابل قبولی را در مورد میزان نفوذ و توزیع در حفره ها از خود نشان می دهد. عیب بزرگ در مورد استفاده از این نوع سیلیکات نیز آن است که با گذشت زمان حل می شود و بنابراین محافظت طولانی مدتی را در برابر رطوبت ارائه نمی دهد.

معتبرترین برند برای خرید سیلیکات سدیم
معتبرترین برند برای خرید سیلیکات سدیم

خرید سیلیکات سدیم به منظور استفاده از آن به عنوان درزگیر

نه تنها در صنعت، بلکه در ساخت خانه های خصوصی و شخصی نیز از سیلیکات سدیم یا آب شیشه برای درزگیری سنگ تراشی و گچ کاری استفاده می کنند. سطوح بتنی را نیز می توان با شیشه آب در برابر رطوبت محافظت کرد. اگر آب شیشه را روی سطوح متخلخل بمالید، آب با خشک شدن تبخیر می شود. در حین “سیلیس کردن” سیلیکات سدیم در حفره ها ته نشین می شود و بنابراین مقاومت در برابر رطوبت افزایش می­یابد. البته در اغلب منابع توصیه شده است که برای این کار از سیلیکات پتاسیم یا سیلیکات لیتیومی استفاده کنید. سیلیکات سودا یا سیلیکات سدیم برای آب بندی در برابر رطوبت چندان مناسب نیست.

استفاده از سیلیکات سدیم به عنوان پر کننده

خرید سیلیکات سدیم برای استفاده از آن به عنوان پر کننده نیز انجام می شود. هنگام بازسازی یا نوسازی یک خانه، اغلب باید به سنگ تراشی بروید. شاید اکنون فقط متوجه مفاصل فرو ریخته، ترک های کوچک و لکه­ها شوید اما این مشکل رفته رفته بزرگتر و هزینه­برتر می شود. به منظور پایداری بیشتر دیوارها در آینده پس از هر گونه تعمیر و مقاومت بیشتر در دراز مدت، استفاده از سیلیکات سدیم راهکار بسیار مناسبی است. البته سیلیکات های پتاسیم یا انواع سیلیکات لیتیومی نیز برای این منظور توصیه می شوند. با این حال به سبب هزینه مناسب­تر سیلیکات سدیم اغلب افراد استفاده از آن را در این مورد بر سایر سیلیکات­ها ترجیح می دهند.

خرید سیلیکات سدیم و حفاظت در برابر آتش

خرید سیلیکات سدیم را همچنین به عنوان کاربرد در لایه میانی شیشه های ضد حریق انجام می دهند. این ماده در گذشته، اغلب به عنوان یک اقدام حفاظتی در برابر آتش برای نسوز کردن چوب استفاده می شد. با این حال، آب شیشه برای محافظت در برابر آتش ایده آل نیست. چوب را سنگین تر و گاهی شکننده تر می کند. با این وجود، بسیاری از علاقه مندان به این کار دوست دارند از آن استفاده کنند.

خرید سیلیکات سدیم با معتبرترین برند

خرید سیلیکات سدیم
خرید سیلیکات سدیم با معتبرترین برند

جهت خرید سیلیکات سدیم با برند صنایع سیلیکات ایران به عنوان معتبرترین برند فعال در این زمینه کافی است به وب سایت این مجموعه به آدرس https://iransilicate.com/ مراجعه کنید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد آرا: 1

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان