جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
7 بازدید

آزمون بینایی انسان پنهان: آیا می توانید در 11 ثانیه انسان مخفی شده در بین خرس ها را پیدا کنید؟

خواندن 5 دقیقه
4.3
(24)

آزمون بینایی انسان پنهان: تنها افراد با چشمان تیزبین می توانند این تست بینایی را حل کنند.چالش این است تا در طول 11 ثانیه انسان پنهان شده در میان خرس ها را تشخیص دهید.

داشتن چشم های تیزبین یکی از بهترین نعمت های است که هر فردی می خواهد داشته باشد. برخی ها ذاتا دارای چنین ویژگی هستند و برخی دیگر با تمرین زیاد آن را بدست می آورند. توهمات نوری و آزمون های مانند تست بینایی چتر پنهان نیز از جمله شیوه های است که می توانند به بهبود مهارت بینایی شما کمک کند. این تست بینایی بسیار ساده است، تنها کاری که باید انجام دهید این است که انسان مخفی شده در تصویر را شناسایی کنید.

آزمون بینایی انسان پنهان

این تست بینایی به عنوان یک پازل تصویری برای کودکان و بزرگسالان به اشتراک گذاشته شده است. در تصویر می توانید خرس ها را در جنگل ببینید. برخی از خرس ها در جنگل پرسه می زنند و برخی از درختان بالا می روند. با این حال، یک انسان در میان خرس های تصویر پنهان شده است.

این آزمون بینندگان را با پرسیدن «کدام یک از اینها خرس نیست؟» به چالش می کشد تا انسان درون عکس را بیابند. ادعا شده است که تنها 1٪ از مردم می توانند انسان پنهان را در این تصویر پیدا کنند. زمان شما از حالا شروع می شود:

انسان کجاست

.

.

.

.

.

.

.

.

آیا انسان را پیدا کردید؟ چون 11 ثانیه شما به پایان رسید. اگر تشخیص انسان پنهان برای شما دشوار است، ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم.

جواب آزمون بینایی

اگر با دقت به سمت راست بالای تصویر نگاه کنید، انسانی را خواهید دید که در لباس خرس از درخت بالا می رود. این توهم نوری می تواند نشان دهد که بینایی شما چقدر خوب است. برای سهولت شما، انسان پنهان داخل تصویر را برجسته کرده ایم:

انسان پنهان

جواب آزمون بینایی انسان پنهان: بنابراین، انسان لباس یک خرس را پوشیده است. لباس را می توان با زیپ روی آن تشخیص داد. این تصویر باعث شده است که هزاران بزرگسال در حالی که تلاش می کنند انسان پنهان شده در تصویر را تشخیص دهند، سر خود را بخارند.

مطالعات نشان می دهد که هر چه بیشتر مغز خود را با پازل های دشوار تمرین دهید، باهوش تر خواهید شد. توهمات نوری همیشه بینش شگفت انگیزی از نحوه عملکرد مغز ما می دهد. ترکیب خاصی از رنگ، نور و الگوها می تواند مغز ما را فریب دهد تا چیزی را که وجود ندارد به صورت بصری درک کند. پس به ما بگویید، آیا توانستید انسان پنهان شده در این تصویر توهم نوری را تشخیص دهید؟

غذای مغز

فراموش نکنید با بازی های فکری، شما نه تنها اوقات خوشی را تجربه می کنید بلکه به قدرت تمرکزتان نیز کمک می کنید. بازی های فکری یا تست های هوش همه غذای مغز هستند که می توانند شما را از زوال عقل و آلزایمر دور نگهدارند.

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از آزمون بینایی انسان پنهان لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می‌توانید به جدیدترین تست‌ها، پازل‌ها، سوالات و معماها دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل حتی می‌توانید این تست‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند.
با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 4.3 / 5. تعداد آرا: 24

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان