تست شخصیت شناسی اعتماد: چهره خندان یا ماه؟ اول چه دیدی؟

توسطسهراب شهریار

اسفند ۱۹, ۱۴۰۱ به روز رسانی : اسفند ۲۲, ۱۴۰۱
تست شخصیت شناسی اعتماد

تست شخصیت شناسی اعتماد: ابتدا در تصویر چه دیدی؟ ماه یا چهره خندان؟ آنچه ابتدا در تصویر می بینید آشکار می کنید که آیا شما خیلی بخشنده هستید یا مشکل اعتماد دارید!

به گفته کارشناسان این توهم نوری زیبا می تواند جنبه های پنهان شخصیت شما را اشکار کند. آیا شما خیلی بخشنده هستید یا با مشکلات اعتماد دست و پنجه نرم می کنید؟ با این حال، همه چیز به تصویری بستگی دارد که ابتدا چی را می بینید! توهمات نوری تصاویری عمیقا جذاب هستند، اما متفاوت از آنچه ما می بینم.

آن ها در فریب دادن ذهن ما عالی عمل می کنند. توهم نوری می تواند پرتره ای از یک شی، نقاشی یا افراد باشند. این تصاویر جذاب انواع زیادی دارد. مانند: توهمات فیزیکی، فیزیولوژیکی، تست های شخصیت شناسی… . توهمات نوری علاوه بر فراهم کردن زمینه برای تحقیقات علمی، به رهایی موقت استرس از زندگی روزمره ما نیز کمک می کند و همچنین ورزش سالمی را برای مغز ما فراهم می کند.

تست شخصیت شناسی اعتماد

تست شخصیت شناسی اعتماد

این توهم نوری توسط یکی از کاربران برنامه تیک تاک به اشتراک گذاشته شده است. تصویر یک شب سرد و مهتابی را نشان می دهد. همچنین یک درخت و چند پرنده نیز در جلوی ماه وجود دارد. برخی از بینندگان ممکن است متوجه پرندگان و شاخه ها شوند که یک چهره خندان را تشکیل می دهد. اما دیگران فقط ماه درخشان را می بینند.

به هر حال، شما ابتدا کدام را دیدید؟

تست شخصیت شناسی اعتماد

چهره خندان

اگر ابتدا چهره خندان را دیدید، یعنی شما فردی فوق العاده مهربان و با ملاحظه هستد”. شما همیشه سعی می‌کنید بهترین فکر را در مورد دیگران داشته باشید و به آن‌ها کمک کنید. چیزی که شما را ناراحت می کند زمانی است که دیگران شما را به کاری که انجام نداده اید متهم می کنند و یکی از بزرگترین ترس های شما این است که نتوانید کسی را پیدا کنید که واقعا شما را درک کند.

ماه

اگر در تست شخصیت شناسی اعتماد ابتدا ماه را دیدید، یعنی شما فردی رمانتیک اما درونگرا هستید. نه تنها این، بلکه شما در زندگی احساسات بسیار عمیقی به خانواده و دوستان خود دارید. اما شما می ترسید خود را در میان موج سنگین احساسات به طور کامل از دست دهید.

زیرا مطمئن نیستید که بتوانید با قلب آسیب پذیر خود به دیگری اعتماد کنید. وقتی خوشحال هستید، می توانید آنقدر احساس خوبی داشته باشید که نمی توانید یک جا بنشینید، اما زمانی که غمگین هستید، خود را در چنان حالت افسردگی غمگینی فرو می برید که فکر می کنید آیا هرگز بهبود خواهید یافت!

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از تست شخصیت شناسی اعتماد لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می‌توانید به جدیدترین تست‌ها، پازل‌ها، سوالات و معماها دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل حتی می‌توانید این تست‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند.
با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 4.2 / 5. تعداد آرا: 39

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *