آزمون شناسایی زن دزد؛ اگر باهوشی در 7 ثانیه بگو دزد کیست؟

توسطسهراب شهریار

اسفند ۱۷, ۱۴۰۱ به روز رسانی : اسفند ۱۷, ۱۴۰۱ , , , ,
آزمون شناسایی زن دزد

آزمون شناسایی زن دزد یک راه سرگرم کننده دیگر برای محک زدن قدرت مغز و مهارت های هوشی شما است. در این تست هوش شما باید در طول 7 ثانیه نظر به شواهد موجود در تصویر دزد یا دزد ها را تشخیص دهید! اکنون با انجام این آزمون شناسایی زن دزد ثابت کنید که فرد باهوشی هستید.

ما انسان‌ها عاشق معماها هستیم. دلایل متفاوت و اغلب ناشناخته ما را به سوی حل یک معما سوق می دهد و زمانی که پاسخ را می‌یابیم، در بدن ما آدرنالین ترشح می شود و هنگامی که یک معما را حل می کنیم، حس خوبی به ما دست می دهد، انگار که به نتیجه رسیده‌ یم!؟ بازی های فکری و معماهای مانند آزمون شناسایی زن دزد مغز را تمرین می‌دهند و به توسعه و ایجاد روش‌های متفاوت و انعطاف پذیرتر تفکر کمک می کنند. برخی از آن‌ها آسان هستند و برخی دشوار. اما همه آن‌ها به مغز شما تمرینی سرگرم کننده و بسیار جذاب می‌دهد.

آزمون شناسایی زن دزد

دزد ها را تشخیص دهید

تصویر آزمون شناسایی زن دزد سناریوی جالبی را نشان می دهد. ادعا شده است از این لباس فروشی دزدی شده است و سه خانم در حالی که لباس های در دست دارند می خواهند از فروشگاه خارج شوند. اکنون ما از شما می خواهیم تا ذهن کارآگاهی خود را فعال کرده و دزد را قبل این که فرار کند شناسایی کنید. اما به یاد داشته باشید فقط 7 ثانیه زمان دارید وگرنه دزد فرار خواهد! آیا می توانید تشخیص دهید چه کسی یا چه کسانی دزد هستند؟

برای رسیدن به جواب باید از ذهن خلاق و مهارت های هوشی خود استفاده کنید. زیرا شواهد دقیقا جلوی چشمان شما قرار دارد. تنها کاری که باید بکنید این است که خوب حواس تان را جمع کنید و تصویر را با دقت بررسی کنید. اما محدودیت زمانی را فراموش نکنید!

7 ثانیه شما از حالا شروع می شود:

.

.

.

.

.

.

.

.

7 ثانیه شما تمام شد.

خوب، آیا توانستید آزمون شناسایی زن دزد را حل کنید؟ اگر بله به شما تبریک می گوییم. کارشناسان می گویند فقط افراد باهوش می توانند این تست هوش را حل کنند. اما اگر تا هنوز موفق نشده اید، جواب را در بخش زیر بررسی کنید.

جواب تست هوش

معماها و تست های هوش روشی آزمایش شده و مطمئن برای بهبود خلق و خو و ایجاد شادابی مورد نیاز به مغز شما هستند. مطالعات ثابت کرده که حل تست ها و بازی‌های فکری به‌طور منظم، تفکر جانبی و توانایی‌های حل مسئله را تا حد زیادی بهبود می‌بخشد. خوب به هر حال، اکنون بیایید تصویر را با هم بررسی کنیم. خوب حالا یکبار دیگر به تصویر نگاه کنید تا نکته ای را جا نگذارید:

دوباره به تصویر نگاه کنید

پاسخ آزمون شناسایی زن دزد: اگر دقت کنید متوجه می شوید که خانم طلایی و مو قرمز دزد هستند. می پرسید چرا؟ شواهد نشان می دهد که زن مو قرمز لباسی را زیر پیراهنش پنهان کرده است تا باردار به نظر برسد. همچنین به بالاپوش خانم مو طلایی دقت کنید، برچسپ لباس سر جایش است. بنابراین جواب آزمون شناسایی زن دزد، خانم مو قرمز و طلایی است. به این نکته توجه کنید: خانمی که 2 کیف دارد دزد نیست، چون کیف های او از برند دیگری است و از این فروشگاه خریده نشده است.

جواب آزمون شناسایی زن دزد

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از آزمون شناسایی زن دزد لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می‌توانید به جدیدترین تست‌ها، پازل‌ها، سوالات و معماها دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل حتی می‌توانید این تست‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند.
با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.7 / 5. تعداد آرا: 107

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *