جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
8 بازدید

آزمون شناسایی دزد میان کارمندان: آیا 7 ثانیه کافی است تا دزد را در بین 3 کارمند پیدا کنید؟

آزمون شناسایی دزد میان کارمندان
خواندن 5 دقیقه
2.9
(74)

وقتی صحبت از گذراندن اوقات فراغت می شود، اینترنت مکان مناسبی برای گذراندن زمان است. زیرا محتوای آنلاین مملو از موسیقی و بازی های هیجان انگیز مانند همین آزمون شناسایی دزد میان کارمندان است که هرگز از تماشا و حل آن ها خسته نمی شوید.

بازی های فکری یا تصاویر توهمات نوری از همان سرگرمی هایی است که همیشه و همه جا می توانید انجامش دهید. این سرگرمی ها نه تنها راه خوبی برای سپری کردن اوقات فراغت است بلکه به تقویت ضریب هوشی، تقویت مهارت بینایی و قدرت ذهنی نیز کمک می کند.

آزمون شناسایی دزد میان کارمندان

آزمون شناسایی دزد میان کارمندان

تصاویر با عناصر پنهان و چالش یافتن آن ها در زمانی معین همان به شما کمک می کند تا هیجان نیز چاشنی تفریح شما باشد. درست مثل آزمون شناسایی دزد میان کارمندان، در این آزمون باید به تصویر نگاه کنید و از میان سه کارمندان حاضر دزد را تشخیص دهید.

تحلیل وضعیت تصویر توهم نوری

به تصویر نگاه کنید و جزئیات آن را بررسی کنید. این تصویر سه کارمند و یک اتاق اداری را نشان می دهد که توسط یک افسر پلیس به دلیل سرقت مورد بررسی قرار می گیرد. کارمندان این دفتر کاری شامل دو زن و یک مرد می شود. دو زن دارای لباس های رسمی هستند و یک مرد نیز لباس غیر رسمی به تن دارد. در حالی که زنان کفش پاشنه بلند پوشیده اند، مرد یک جفت کفش ورزشی به پا دارد.

خوب این هم از جزئیات آزمون شناسایی دزد میان کارمندان، برای شناسایی دزد فقط 7 ثانیه فرصت دارید. بهتر است از حالا شروع کنید.

7 ثانیه شما از حالا شروع شد!

.

.

سرنخ تصویر:

اگر به تصویر نگاه کنید، چند رد پا روی سطح اتاق دیده می شود. همچنین داخل اتاق کنار درب یک گلدان قرار دارد. کنار پنجره نیز یک گلدان کوچک گذاشته شده است. همچنین یک میز کمپیوتر که روی آن یک کمپیوتر، یک چراغ مطالعه وجود دارد. به همراه یک صندلی و یک تخته سفید. حالا اما در این اتاق یک دزدی صورت گرفته و پولیس در حال بررسی صحنه جنایت است. شما نیز باید به پولیس کمک کنید. برای این کمک به پولیس در شناسایی دزد نیز 7 ثانیه زمان داشتید که حالا وقت زیادی هم نمانده است.

.

.

برای حل آزمون شناسایی دزد میان کارمندان عجله کنید!

.

آزمون شناسایی دزد میان کارمندان

زمان شما به پایان رسید!

پاسخ آزمون شناسایی دزد میان کارمندان

خوب اگر موفق به شناسایی دزد شده اید، پس از شما متشکریم. شما کمک بزرگی به پولیس کرده اید. اما اگر همچنان به دنبال دزد می گردید، بهتر است این بار ما هم به شما کمک کنیم.

اگر دقت کرده باشید، بزرگترین سرنخ برای یافتن پاسخ ردپاهای مختلفی بود که روی اتاق دیده می شد. شما می توانستید از طریق ردپاها به دزد برسید.

دزد در میان این سه کارمند، مردی است که کفش ورزشی به پا دارد و لباس غیر رسمی پوشیده است. همانطور که می دانید، افراد در محل کار لباس رسمی می پوشند، بنابراین بین این دو زن و یک مرد، تنها آن مرد است که لباس غیر رسمی دارد. همچنین ردپای کفش های ورزشی او نیز روی اتاق دیده می شود.

آزمون شناسایی دزد میان کارمندان

با حل چنین آزمون هایی می توانید به تقویت مهارت بینایی، قدرت ذهنی و بالا بردن ضریب هوشی تان کمک کنید.

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از آزمون شناسایی دزد میان کارمندان لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می‌توانید به جدیدترین تست‌ها، پازل‌ها، سوالات و معماها دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل حتی می‌توانید این تست‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

.

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند.
با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 2.9 / 5. تعداد آرا: 74

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان