جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
خواندن 10 دقیقه
4
(22)

شاید دوست داشته باشید در یک روز خسته کننده به دوستی که احساس بدشانسی و نارحتی می‌کند، دلگرمی ‌بدهید یا شاید سعی کنید فرد مورد علاقه تان را ترغیب به دوست داشتن خودتان کنید. موضوع هر چه که باشد دادن فا به آدم‌ها باعث بهبود روابط می‌شود و انجام دادن آن کار چندان دشواری هم نیست. راه‌های زیادی برای اینکه به آدم‌ها حس خاص بودن بدهید وجود دارد اما بسیاری از آنها به رابطه بین تان بستگی دارد. به هر روی در این نوشتار ما ۳ راه برای خشنود کردن آدم‌های پیرامون‌تان ارائه کرده‌ایم. این راهکارها را بیاموزید و زندگی آرام‌تری را تجربه کنید.

همراه باشید

سعی کنید همیشه او را همراهی کنید. اگر می‌خواهید به فرد مورد علاقه خود یا دوست‌تان حس خاص بودن بدهید، با لبخند به او سلام کنید. لحظاتی که با او هستید، بدون هیچ تظاهری لبخند بزنید. لبخند زدن نه تنها باعث احساس شادی بیشتر شما می‌شود، بلکه احساس مثبت تر و شادتری به فرد همراه شما نیز می‌دهد. همچنین با این کار به او می‌فهمانید که از دیدنش خوشحال هستید و به شنیدن آنچه می‌گوید، علاقه مند هستید.

به حرف‌های او گوش دهید

برای این که به آدم‌ها احساس خاص بودن بدهید، به حرف‌هایشان گوش کنید. به صحبت‌های دوستان یا خانواده‌تان در مورد روزمرگی‌ها، سرگرمی‌ها و کارهای‌شان در محل کار گوش کنید. به کسانی از آن‌ها صحبت می‌کنند، اهمیت بدهید. زیرا این افراد برای او مهم هستند.

وقتی با فرد مورد علاقه‌تان هستید به جای بازی با تلفن و رایانه، تمام حواس خود را به او و حضورش معطوف کنید. توجه به فرد مورد علاقه تان به معنای قدردانی از او است.

احساس خاص بودن

برخی از افراد رابطه نزدیکی با خواهر و برادر، والدین، پدربزرگ و مادربزرگ و دوستانش دارند. سعی کنید با این افراد آشنا شوید و به آن‌ها اهمیت بدهید.

اگر دوست‌تان به مشکل می‌خورد و با شما درد و دل می‌کند، بدون ارائه راه حل فقط به حرف او گوش کنید. گاهی أوقات آدم‌ها تنها نیاز دارند که کسی حرف‌شان را بشنود، فرد مورد علاقه تان را قضاوت نکنید، بلکه فقط به حرف‌هایش گوش دهید.

در مورد زندگی او بیشتر بدانید، از علایقش بپرسید!

سعی کنید از زندگی اش بیشتر بدانید، در مورد اتفاقاتی که اخیرا رخ داده از او بپرسید. پیگیری در مورد اتفاقات پیش آمده نشان می‌دهد که به او اهمیت می‌دهید و به او و زندگی اش توجه دارید.

خاطرات تان را برای هم تعریف کنید

از خاطرات جالب و مشترکتان برای همدیگر صحبت کنید. تعریف کردن خاطره‌ها نه تنها یک روش سرگرم کننده برای شما و فرد مورد علاقه تان است، بلکه به او نشان می‌دهید برای گذراندن زمان با او ارزش قائل هستید. این خاطره می‌تواند از دوران کودکی یا حتی خاطره ای از شب قبل باشد.

مثلا می‌توانید از آخرین شب بیداریتان حرف بزنید، یا انجام کار هیجان انگیز مانند چتربازی که این اواخر با هم انجام داده اید. یادآوری اوقاتی که با هم گذرانده اید، راهی عالی برای نشان دادن اهمیت و ارزشی است که برایش قائل هستید.

گاهی دست او را بگیرید

لازم نیست خیلی با هم صمیمی ‌باشید تا گاهی دست او را بگیرید بلکه وقتی هیجان زده است یا غمگین، برای دلگرمی‌ دستش را بگیرید. هنگام خداحافظی او را در آغوش بگیرید. وقتی از کنارش می‌گذرید نیز روی شانه اش بزنید. با این حال زیاده روی نکنید، به حریم او احترام بگذارید.

به یاد داشته باشید که هر کسی محدودیت‌های خاص خودش را دارد. اگر فرد مورد علاقه شما، یک عضو خانواده یا دوست شما است، باید به اخلاق او اهمیت بدهید.

به هم هدیه بدهید

وقتی به علایق او توجه کنید و در مورد آنچه برایش اهمیت دارد بیشتر بدانید، می‌توانید هدیه ای خاص و درخور برایش تهیه کنید. مثلا می‌توانید، قهوه یا نوشابه مورد علاقه اش را خریده و برایش ارسال کنید.

فکرش را بکنید، یک بعد از ظهر شلوغ وقتی هنوز کارهای زیادی برای انجام دارد، شما قهوه ای خریده و به دستش برسانید، چقدر می‌تواند خوشحال شود! حتی می‌توانید یک آهنگ زیبا به او بفرستید. همه این کارهای کوچک و پیش و پا افتاده هدایایی است که نشان از خاص بودنش برای شما دارد.

سعی کنید به هر آنچه می‌گوید با دقت گوش کنید، مثلا به حرف‌های او مبنی بر شخص خاصی که در زندگی اش حضور دارد، یا مکان‌های خاصی که با آن‌ها خاطره دارد و حتی سرگرمی‌های مورد علاقه اش بیشتر بدانید و یادداشت برداری کنید.

احساس خاص بودن

مثلا باید بدانید او با کدام دوست یا گروه از مردم معاشرت می‌کند؟ یا نحوه برخورد فرد مورد علاقه تان با آن‌ها چگونه است. شما می‌توانید طرز رفتارشان را برای برخورد با این افراد بیاموزید.

باید بدانید که با کدام یکی از اعضای نزدیک خانواده مثل خواهر یا برادر، پدر، مادر یا پدر بزرگ و مادر بزرگش رابطه نزدیکتر و صمیمی‌تری دارد. اگر او همیشه میان صحبت‌هایش به پدرش اشاره می‌کند، باید بدانید که رابطه صمیمی‌با پدرش دارد و هرگز آن را فراموش نکنید.

حتی باید بدانید آیا نوشابه مورد علاقه اش پپسی است یا کوکاکولا؟! آیا غذاهای معمولی می‌خورد یا از رژیم غذایی خاصی پیروی می‌کند. همین چیزهای به ظاهر ساده نشان می‌دهد که چقدر حضور او در زندگی شما ارزشمند است.

غذای مورد علاقه او را به خاطر بسپارید. سعی کنید ببینید چه نوع غذاهایی را دوست دارد و بیشتر به کدام رستوران برای صرف غذا می‌رود.

در مورد سرگرمی‌ها و ورزش مورد علاقه اش بپرسید یا از روی فعالیت‌های روزمره اش به این نکته پی ببرید. آیا دوست شما ساعات زیادی مشغول ورزش است یا درس می‌خواند؟ اگر ورزش می‌کند به کدام رشته علاقه دارد یا دوست دارد در اوقات فراغت چه سرگرمی‌هایی را انجام دهد. سعی کنید نه تنها به سرگرمی‌هایش توجه کنید، بلکه در انجام آن‌ها او را همراهی کنید.

هدیه به شکل سورپرایز

او را با یک هدیه سورپرایز کنید. هدیه ای به فرد مورد علاقه تان بدهید که انتظار گرفتنش را ندارد، با این کار او حس فوق العاده خاص بودن را احساس خواهد کرد. برای مثال، اگر می‌خواهید با او شام بخورید تا لحظه آخر وانمود کنید که جایی کار دارید و باید ابتدا آن را انجام دهید.

هدیه‌ای که دوست دارد…

سعی کنید با این هدیه، احساسات او را برانگیزید. از آنچه تاکنون در مورد او فهمیده اید، استفاده کنید و هدیه زیبا و خاصی تدارک ببینید. لازم نیست هدیه ای گران بخرید، کافی است چیزی به او هدیه دهید که برایش مهم و ارزشمند باشد. حتی طی کردن مسیری طولانی برای خرید آبنبات مورد علاقه اش می‌تواند به او نشان دهد که خاص و با ارزش است. مثلا می‌توانید یکی از این هدایا را به او تقدیم کنید:

دعوت به نوشیدن نوشیدنی یا صرف غذای مورد علاقه اش: این یکی خیلی ساده و آسان است اما همچنان نشان می‌دهد که چقدر دوستش دارید و به هرچه که به او مربوط می‌شود، اهمیت می‌دهید و توجه دارید.

هدیه دادن نماد تیم ورزشی مورد علاقه اش: شما می‌توانید برای او، پیراهن تیم ورزشی مورد علاقه اش را یا یک تی شرت و حتی یک بلیط بازی این تیم را خریداری کنید.

برای او یک کلکسیون بسازید: اکثر افراد دوست دارند کلکسیون چیزی را داشته باشند، شما نیز می‌توانید با خرید لیوان قهوه، کارت‌های هدیه یا دیگر وسایلی که فکر می‌کنید، جمع آوری اش خوشحالش می‌کند، نشان دهید که جایگاه ویژه ای در زندگی شما دارد.

حتی می‌توانید خودتان دست به کار درست کردن چیزی خاص و ویژه برای فرد مورد علاقه تان شوید: او را به خانه تان دعوت کنید و غذای مورد علاقه اش را بپزید یا اگر نقاشی بلد هستید، تصویر چهره اش را نقاشی کنید. از استعداد و خلاقیتتان برای غافلگیری اش استفاده کنید.

از او تعریف کنید

از او تعریف و تمجید کنید. این کار خیلی ساده تر از خرید یک هدیه است، اما یک حرکت جذاب تر برای نشان دادن اهمیت حضور او در زندگی شما است. به عنوان مثال می‌توانید، از لباس جدیدی که پوشیده، یا رنگ موی جدیدش تعریف کنید. دقت به کوچک ترین تغییرات در او و حرف زن در مورد آن‌ها با فرد مورد علاقه تان نشان می‌دهد که برای شما اهمیت دارد و این که شما همیشه به او توجه می‌کنید.

احساس خاص بودن

از ویژگی‌های شخصیتی اش تمجید کنید و از آنچه در شخصیت او دوست دارید حرف بزنید. از این که شما را قبول کرده تشکر کنید، بگویید که چقدر مهربان است. وقتی در مورد ویژگی‌های ذاتی و شخصیتی او صحبت می‌کنید، حتما لبخند بزنید.

او را به مکانی خاص ببرید

او را به مکانی ببرید که برایش اهمیت دارد، مثلا در لا به لای صحبت‌ها و خاطراتش شنیده اید که در یک جنگل خاطره خاصی دارد، پس به طور کاملا غیر منتظره او را به آن جنگل ببرید. این نه تنها فرصت خوبی برای تفریح است بلکه نشان می‌دهید که برایتان خاص است.

همیشه با هم در ارتباط باشید

حتی اگر زندگی شلوغ و پر مشغله ای دارید، سعی کنید وقتی برای صحبت پیدا کنید. به همدیگر ایمیل بزنید، پیامک بفرستید یا تماس تصویری بگیرید.

مطالبی به او ارسال کنید که فکر می‌کنید، از خواندن آن‌ها لذت می‌برد یا متن‌هایی را ارسال کنید که نشان می‌دهد شما را یاد او می‌اندازد. از او بپرسید که اطرافیانش چقدر برای او مهم هستند. با این کار به او نشان می‌دهید که به او و آنچه در زندگی اش وجود دارد اهمیت می‌دهید.

هنگام صحبت سعی کنید در مورد موضوعاتی که در آخرین دیدار درباره شان صحبت کرده اید، یادآوری داشته باشید، و پیگیر اتفاقاتی باشید که افتاده بود. این کار نشان می‌دهد که حرف‌های او را همیشه به خاطر دارید و اتفاقاتی که برای او رخ می‌دهد در زندگی شما مهم هستند.

به حساب‌های صفحات اجتماعی او توجه کنید

به صفحات اجتماعی اش سر بزنید، پست جدیدش را لایک کنید و کامنت دهید. هرچند باید مراقب باشید که زیاده روی نکنید تا با این کار ناراحت شود یا احساس خطر کند. همچنین می‌توانید وقتی با او رو به رو می‌شوید، از عکس پروفایلی که به تازگی به روز رسانی کرده حرف بزنید و از لبخند زیبایی که در آن عکس دارد. حتی می‌توانید بلافاصله بعد از دیدن عکسش برای او پیام بگذارید.

او را به دوستانتان معرفی کنید

اگر نمی‌توانید اغلب او را ببینید، اما می‌دانید که در محل زندگی خود به دنبال یک دوست و آشنا می‌گردد، او را به یکی از دوستان تان که در همان محل زندگی می‌کند، معرفی کنید. این کار بر علاوه این که نشان می‌دهد به او فکر می‌کنید، نشان می‌دهد که حتی خارج از رابطه دو نفره تان، به فکر شاد بودن او هستید.

برای دیدن او از قبل برنامه ریزی کنید

چه بخواهید او را فردا ملاقات کنید یا ماه آینده، تعیین زمان از قبل نشان می‌دهد که اولویت شما دیدن او است. برنامه ریزی از قبل به شما در صرفه جویی در هزینه یا زمان تعطیلات برای دیدن فرد مورد علاقه تان گزینه مناسبی است.

از او بپرسید که می‌خواهد در دیدار بعدی چه کارهایی را با هم انجام دهید، یا این که دوست دارد به کدام مکان‌ها بروید و چه چیزهای جدیدی را تجربه کنید.

اگر دوستان مشترک نیز دارید، سعی کنید در این تفریح آن را نیز دعوت کنید. با این کار می‌توانید با افراد نزدیک به همدیگر بهتر و بیشتر آشنا شوید.

رابطه زن با شوهر احساس خاص بودن

قرار ملاقات تان را فراموش کنید

هیچ وقت قرار ملاقات تان را فراموش نکنید. اگر برای رفتن به جایی برنامه ریزی کرده اید اما در لحظات آخر کاری برایتان پیش می‌آید، نباید قرارتان را به هم بزنید. اگر به دلیل مشغله زیادی نمی‌توانید تاریخ و روز قرار خود را به خاطر داشته باشید، یادداشتی نوشته و رو به روی میز کار خود بچسبانید تا ساعت ملاقاتتان را فراموش نکنید.

وقتی فرد مورد علاقه تان بداند که چقدر برای دیدارش لحظه شماری می‌کنید، مطمئنا احساس خاص بودن خواهد کرد. فرد مورد علاقه تان می‌فهمد که برای شما اهمیت دارد و در هیچ شرایطی فراموشش نمی‌کنید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 4 / 5. تعداد آرا: 22

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان