رژ لب برای پوست روشن: اگر در انتخاب رژ لب مشکل دارید این 5 رنگ را امتحان کنید!

توسطفاطمه عزیزی

اسفند ۱۳, ۱۴۰۱ به روز رسانی : اسفند ۱۴, ۱۴۰۱ , ,
رژ لب برای پوست روشن قسمت های جذاب بدن زن برای مردها

به زن ها رژ لب با رنگ مناسب بدهید تا دنیا را تسخیر کند. با این حال، پیدا کردن رنگ رژ لب مناسب اغلب یک کار سختی است. سایه های رژ لب برای پوست روشن ممکن است برای افراد با پوست تیره مناسب نباشد و بالعکس یک زن با پوست روشن نباید از رنگ رژ لب هایی استفاده کند که زنی با پوست تیره استفاده می کند. هرچند زن ها زمان زیادی را صرف انتخاب سایه مناسب برای پوست شان می کنند، اما اغلب ناراضی هستند و نه تنها این فرایند باعث آزار آن ها می شود، بلکه زمان و پولشان را نیز هدر می دهند.

رنگ پوست نقش مهمی در انتخاب سایه مناسب رژ لب دارد. همانطور که قبلا اشاره کردیم، یک رنگ رژ لب برای همه مناسب نیست. رنگ پوست روشن، تیره و متوسط با سایه های متفاوتی همخوانی پیدا می کنند. نکته مهم بعدی این که باید بدانید آیا رنگی که انتخاب می کنید مناسب شما هست یا خیر. رژ لبی که برای رفتن به خرید استفاده می کنید با رنگی که در مجالس رسمی استفاده می کنید، از هم کاملا متفاوت است. همچنین بافت رژ لب، رنگ های مات، براق نیز فرق می کنند. پس هنگام انتخاب رژ لب دقت کنید.

اگر در انتخاب رنگ رژ لب گیج می شوید، با خواندن این مطلب می توانید انتخاب بهتری داشته باشید.

رژ لب برای پوست روشن

5 رژ لب برای پوست روشن

این رنگ ها به شما در انتخاب سایه مناسب برای پوست روشن کمک می کنند.

قرمز تیره

رژ لب برای زنان با پوست روشن

قرمز رنگ محبوبی است و برای پوست های روشن خیلی زیبا به نظر می رسد. اگر زنان پوست روشن از رنگ رژ لب قرمز تیره استفاده کنند، آرایش خیره کننده ای خواهند داشت. برای جلوه زیباتر آرایش تان از خط لب قرمز کار بگیرید.

قرمز با ته رنگ بنفش رژ لب برای پوست روشن

رژ لب برای پوست روشن

این یکی از سایه های دیگر رژ لب و مورد علاقه زنان با پوست روشن است. این رنگ قرمز با ته رنگ بنفش برای رفتن به مراسم شب زیبا و مناسب است. اگر نمی خواهید رژ لب قرمزتان زیاد به چشم بیایید، این رژ بهترین گزینه برای شما است.

این رنگ کاملا زیبا است و نیاز به هیچ رنگ رژ اضافه ای ندارد. کافی است رژ را روی لب هایتان بکشید. همچنین روی آن برق لب بی رنگ بزنید، تا آرایش درخشانی داشته باشید.

نارنجی

رژ لب برای پوست روشن

نارنجی رنگی بی نهایت زیبا و در عین حال روشن است که بیشتر دختران جوان جذب آن می شوند. هر چند وقت یکبار، خوب است از این رنگ زیبا استفاده کنید تا متفاوت تر از روزهای معمولی دیده شوید. نارنجی رنگ ترند رژ لب امسال نیز است. برای داشتن ظاهری جذاب و خیره کننده، آن را با آرایش چشم مات و کمرنگ ست کنید. با این حال اگر لباس مناسبی انتخاب نکنید، آرایشان را خراب خواهید کرد. بنابراین در مورد رژ لب نارنجی کمتر بیشتر دقت کنید.

هلویی بهترین رژ لب برای پوست روشن

 

رژ لب برای پوست روشن

هلویی یک رنگ عالی برای استفاده روزمره است. می‌توانید آن را برای آرایشتان در محل کار استفاده کنید، یا یک مهمانی عصرانه ساده با کمی برق لب ترکیب کنید. همچنین رنگ فوق العاده جذاب برای تابستان‌ است. این رنگ را با آرایش چشم کمرنگ ترکیب کنید. این آرایش برای روزهای تابستان مناسب است. از طرفی آنقدر پررنگ نیست که توجه ها را به خود جلب کند.

صورتی مرجانی مات

رژ لب برای پوست روشن

پنجمین بهترین رنگ رژ لب که می توانید از آن برای پوست روشن استفاده کنید، صورتی مرجانی مات است. این رنگ نیز برای آرایش روزمره شما مناسب است. رنگ پررنگی ندارد و بیشتر آرایش چشمان شما را برجسته می کند. این رنگ صورت شما را به طور طبیعی زیبا جلوه می دهد.

این سایه ها برای زنان با پوست روشن مناسب است. بنابراین اگر پوست روشنی دارید، یکی از این 5 رنگ را انتخاب و امتحان کنید.

همچنین به این نکات توجه کنید:

  • رژ لب را زیر نور زیاد و حتی در روز زیر نور آفتاب امتحان کنید.
  • آرایش چشم ساده را با رنگ های روشن رژ لب ست کنید. آرایش چشم غلیظ با رژ لب روشن مناسب نیست.
  • اگر نتوانستید، سایه مناسب رنگ پوستتان را پیدا کنید، می توانید دو رنگ را با هم ترکیب کنید.

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند.
با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 2.8 / 5. تعداد آرا: 4

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *