جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
14 بازدید

آزمون تشخیص سیب متفاوت؛ آیا می توانید در 7 ثانیه سیب متفاوت را پیدا کنید؟

آنچه که در این مطلب میخوانید
آزمون تشخیص سیب متفاوت
خواندن 4 دقیقه
3.7
(18)

آزمون تشخیص سیب متفاوت: آیا می توانید در طول 7 ثانیه سیب متفاوت در تصویر را تشخیص دهید؟ با انجام این چالش سرگرم کننده مهارت های بینایی و قدرت چشمان خود را بیازمایید. کارشناسان می گویند تنها اشخاص تیزبین می توانند این تست بینایی را در مدت زمان تعیین شده حل کنند. شما چطور؟ شانست را امتحان کن.

اگر برای انجام کارهای خود به تمرکز نیاز دارید اما آن قدر ذهنتان خسته است که نمی توانید هیچ کاری انجام دهید، راه حل این جا است. بله شروع به حل معما و تست های مختلف کنید. آن وقت ذهن شما آرام شده و بهتر می توانید کارهای خود را انجام دهید.

آزمون تشخیص سیب متفاوت

سیب متفاوت را پیدا کنید

تصویر فوق 8 ستون و 4 ردیف از سیب های یکسان و مشابه را نشان می دهد. اما یکی از سیب های موجود در تصویر متفاوت از بقیه است. اکنون ما شما را به چالش می کشیم تا آزمون تشخیص سیب متفاوت را در طول 7 ثانیه حل کنید! ادعا شده است که فقط افراد تیزبین می توانند این چالش بینایی را در مدت زمان تعیین شده حل کنند. شما چطور، آیا می توانید سیب متفاوت در تصویر را تشخیص دهید؟

زمان شما از حالا شروع می شود:

.

.

.

.

.

.

زمان شما به پایان رسید، آیا توانستید سیب متفاوت را پیدا کنید؟

ما معتقدیم افراد چشم عقابی توانسته اند سیب متفاوت را به سرعت شناسایی کنند. برخی ها ممکن است هنوز به دنبال سیب متفاوت باشند. حالا جستجو را متوقف کنید، جواب در بخش زیر قرار دارد.

جواب تست بینایی

خستگی روحی واقعا آزار دهنده است، زیرا بر قابلیت های ذهنی تاثیر خیلی منفی دارد. اگر این وضعیت ادامه پیدا کند، بر سلامت روحی و همچنین جسمی شما نیز تاثیر می گذارد. پیشنهاد می کنیم در چنین مواقع دمی تازه کنید. می توانید بیرون از خانه بروید، به موسیقی گوش دهید، دوش بگیرید یا به پیاده روی بروید، با دوستان نزدیک یا خانواده خود صحبت کنید، یا هم پازل ها و تست های مانند آزمون تشخیص سیب متفاوت را حل کنید.

خوب به هر حال، برای دیدن جواب به تصویر زیر نگاه کنید:

سیب متفاوت

پاسخ آزمون تشخیص سیب متفاوت: سیب متفاوت در ردیف دوم و ستوت دوم از سمت راست تصویر قرار دارد.

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از آزمون تشخیص سیب متفاوت لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می‌توانید به جدیدترین تست‌ها، پازل‌ها، سوالات و معماها دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل حتی می‌توانید این تست‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند.
با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.7 / 5. تعداد آرا: 18

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان