جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
225 بازدید

تست بینایی گاو پنهان: اگر بینایی خوبی دارید پس گاو را در 9 ثانیه پیدا کنید!

تست بینایی گاو پنهان
خواندن 5 دقیقه
3.8
(29)

تست بینایی گاو پنهان: در این تصویر توهم نوری، یک گاو در میان سگ ها پنهان شده است. فقط افراد تیزبین می توانند گاو مخفی شده را در طول 9 ثانیه پیدا کنند. اکنون با انجام تست بینایی گاو پنهان، مهارت های بصری و چشمان خود را بیازمایید!

توهمات نوری تصاویری هستند که ذهن و درک شما را نسبت به چیزی که می بینید به چالش می کشند. امروزه کارشناسان از این تصاویر برای سنجیدن میزان دقت بینایی، هوش و حتی شخصیت شناسی استفاده می کنند. توهمات نوری منبع خوبی برای سرگرمی کاربران اینترنتی و همچنین رسانه ای است. شما می توانید این بازی های چالش بر انگیز  مانند تست بینایی گاو پنهان را با دوستان و همسالان خود حل کنید و از آن‌ها لذت ببرید.

آیا اکنون آماده هستید تا مهارت های مشاهده خود را آزمایش کنید؟ پس، بیایید شروع کنیم.

تست بینایی گاو پنهان در میان سگ ها

گاو را پیدا کنید

این تصویر گله ای از سگ ها را نشان می دهد که در آن نژادهای مختلف سگ دیده می شود. اما به جز سگ ها حیوان دیگری نیز در این تصویر وجود دارد، یک گاو. در میان سگ ها یک گاو پنهان شده است و شما باید گاو را در طول 9 ثانیه یا کمتر پیدا کنید. تست بینایی گاو پنهان یک راه خوب برای آزمایش مهارت های بینایی شما است.

حالا چشمان عقابی خود را باز کنید و سعی کنید گاو مخفی شده در میان سگ ها را تشخیص دهید. اما نگران نباشید، زیرا جواب تست بینایی گاو پنهان در آخر صفحه قرار دارد.

9 ثانیه شما از حالا شروع می شود:

.

.

آیا گاو را پیدا کردید؟

.

.

افرادی که مهارت های بینایی استثنایی دارند می توانند گاو را در مدت زمان تعیین شده پیدا کنند.

.

.

کسانی که برای اولین بار است یک چالش توهم نوری را حل می کنند برای یافتن گاو به زمان بیشتری گاو نیاز دارند.

.

.

این گاو به طرز ماهرانه ای در میان سگ ها استتار یافته است که در نگاه اول تشخیص آن را دشوار می کند. گاو می تواند در هر جایی از این تصویر باشد، تصویر را بزرگ و کوچک کنید تا همه قسمت ها را به خوبی بررسی بتوانید.

زمان به پایان رسیده است.

به کسانی که گاو را دیده اند تبریک می گویم. کسانی که هنوز جستجو می کنند می توانند پاسخ را در بخش زیر بررسی کنند!

پاسخ تست بینایی

گاو در سمت راست تصویر پنهان شده است، ما محل آن با دایره قرمز مشخص کرده ایم، لطفا به تصویر زیر نگاه کنید:

جواب تست گاو پنهان

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از تست بینایی گاو پنهان لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می‌توانید به جدیدترین تست‌ها، پازل‌ها، سوالات و معماها دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل حتی می‌توانید این تست‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند.
با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.8 / 5. تعداد آرا: 29

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان