جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
خواندن 8 دقیقه
3.5
(53)

تست روانشناسی رنگ ها: طبق مطالعات، «رنگ داخلی خانه شما بازتابی از شخصیت شماست». در ادامه بخوانید تا بدانید رنگ مورد علاقه شما در مورد شخصیت شما چه می گوید. رنگ ها در زندگی روزمره ما نقش بسزایی دارند. هر کس رنگ های مورد علاقه خود را دارد، که طبق مطالعات، بازتابی از شخصیت فرد است. باور نمی کنید؟ از خود بپرسید، آیا تا به حال احساس کرده اید که وقتی وارد خانه کسی می شوید، خلق و خوی شما تغییر می کند؟ گاهی اوقات، شما بلافاصله آرام می شوید، در حالی که برخی اوقات برعکس. چرا برخی از اتاق ها باعث خواب آلودگی شما می شوند در حالی که برخی دیگر شما را می ترسانند؟

جواب تمام سوالات بالا به رنگ ها بستگی دارد. سایه هایی که دوست دارید ممکن است مورد تنفر دیگران قرار گیرند و برعکس. شخصیت و رنگ ها ارتباط تنگاتنگی با هم دارند. مطمئنا، اشیاء درون اتاق‌ها نیز مهم است، اما عمدتا رنگ دیوار است که توجه شما را به خود جلب می‌کند و بر روحیه انسان تاثیر می‌گذارد.

تست روانشناسی رنگ ها: برخی از افراد علاقه‌مند رنگ ها سرد یا خنثی هستند. در حالی که برخی دیگر رنگ های گرم و شوخ را ترجیح می دهند. اما آیا تا به حال فکر کرده اید که چرا اینطور است؟ پاسخ، باز هم شخصیت شما است! رنگ مورد علاقه شما، چه پیراهن، ماشین یا دیوار اتاق خواب شما، می تواند چیزهای زیادی را در مورد جنبه های پنهان و ویژگی های شخصیتی شما آشکار کند. پس منتظر چه هستید؟ تست روانشناسی رنگ ها منتظر شما است!

تست روانشناسی رنگ ها؛ رنگ دیوار های تان در مورد شما چه می گوید؟

رنگ های گرم

رنگ های گرم

تست روانشناسی رنگ ها: رنگ هایی که در مرکز رنگین کمان قرار دارند، رنگ های گرم نامیده می شوند. این‌ها عمدتا قرمز، نارنجی، زرد، صورتی و تمام سایه های آن‌ها هستند. رنگ های گرم مانند اسم خود نماد گرما و شور هستند. آن‌ها احساس خوشی و دوستی را برمی انگیزند.

رنگ های گرم نشان می دهد که اتاق پر از انرژی مثبت است. افرادی که رنگ های قرمز، نارنجی و زرد را ترجیح می دهند طبیعتی مهربان دارند و عاشق تعامل اجتماعی هستند. آن‌ها دوست دارند با افراد جدید ملاقات کنند، پیوند برقرار کنند و روابط صمیمی برقرار کنند. شما همچنین به احتمال زیاد یک فرد برونگرا هستید اما می توانید یک درون گرای پر جنب و جوش نیز باشید.

در تست روانشناسی رنگ ها سایه‌های تیره‌تر رنگ‌های گرم نشان‌دهنده این است که شما ماجراجو هستید و دوست دارید در زندگی ریسک کنید، در حالی که رنگ‌های ملایم‌تر نشان می‌دهد که شما جاه‌طلب هستید.

تست روانشناسی رنگ ها؛ رنگ های سرد

دیوار با رنگ سرد

رنگ هایی که در انتهای دیگر طیف رنگین کمان قرار دارند، رنگ های سرد نامیده می شوند. این‌ها عبارتند از آبی، بنفش، سبز و سایه های مربوط به آن‌ها. رنگ های سرد نماد آرامش و راحتی است.

اتاق هایی با دیوارهای رنگ آمیزی شده با رنگ های سرد، به خصوص آبی، آرامش بخش و فضای آرامی دارند. اگر چنین رنگ‌های سرد را به دیگران ترجیح می‌دهید، به احتمال زیاد درون‌گرا هستید. شما فردی اجتماعی نیستید، اما هر از گاهی از همراهی دیگران لذت می برید. همه چیز به روحیه شما بستگی دارد. با این حال، وقتی مشکلاتی پیش می‌آیند، تمایل دارید به سمت تنهایی بروید.

شما تنهایی را بیشتر از هر چیزی دوست دارید. ترجیح می دهید در خانه تنها بمانید و کتاب بخوانید تا اینکه برای مهمانی بیرون بروید. بیشتر اوقات آرام می مانید و دوست دارید روی افکار فلسفی تمرکز کنید. شما عاشق کاوش در معنای زندگی و سایر نظریه های انتزاعی هستید.

رنگ های خنثی

رنگ خنثی

تست روانشناسی رنگ ها: رنگ های خنثی آن‌هایی هستند که خیلی چشم نواز نیستند، مانند قهوه ای، خاکستری یا سیاه. این رنگ ها انعکاس چندانی ندارند و کاملا کم رنگ هستند. اگر رنگ های خنثی را دوست دارید، پس فردی عملگرا هستید و همه چیز را ایمن بازی می کنید.

شما از چیزی طرفداری نمی کنید، بحث برانگیز نیستید و منطق را بر احساسات ترجیح می دهید. شما بسیار تحلیل گر هستید و همیشه به پیامدهای آینده تصمیمات خود فکر می کنید. رفتار شما به طور قابل توجهی متفاوت است. شما می توانید در اطراف برخی از افراد برون گرا، خوشایند و بیگانه ها محتاط یا ساکت باشید. شما همچنین دوست دارید فهرست ها را سازماندهی و تهیه کنید. دوست دارید برنامه ریزی کنید و به آنها پایبند باشید.

تست روانشناسی رنگ ها؛ رنگ سفید

رنگ سفید

تست روانشناسی رنگ ها: رنگ سفید یکی از منحصر به فرد ترین رنگ هاست. اما در اینجا یک واقعیت جالب برای شما وجود دارد: سفید و سیاه واقعا رنگ نیستند و در طیف رنگین کمان نیز وجود ندارند. سفید به عنوان رنگ نور یا مجموع کل رنگ ها تعریف می شود، در حالی که سیاه دقیقا برعکس، عدم وجود نور است. در هر صورت، در حالی که رنگ سفید معمولا یک رنگ خنثی در نظر گرفته می شود، لیاقت دسته بندی خاص خود را دارد.

رنگ سفید نماد صلح، خلوص و آرامش است. اکثر بیمارستان ها، زیارتگاه ها و مراکز تمرکز حواس دارای دیوارهای سفید هستند. اگر شما هم یکی از علاقه‌مندان رنگ سفید هستید، یعنی برای آرامش در زندگی خود ارزش قائل هستید. شما طبیعتی آرام دارید و ترجیح می دهید از مشکل دوری کنید. شما همچنین دوست دارید اوقات خود را در فضای باز سازماندهی کنید و از آن لذت ببرید، به خصوص در زیر نور خورشید. افرادی که رنگ سفید را دوست دارند نیز شخصیتی جذاب و مثبت دارند.

آیا این تست روانشناسی رنگ ها را دوست داشتید؟ فراموش نکنید که در بخش کامنت ها به ما بگویید.

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از تست روانشناسی رنگ ها لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می‌توانید به جدیدترین تست‌ها، پازل‌ها، سوالات و معماها دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل حتی می‌توانید این تست‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

سنجش ضریب هوشی

تست‌های IQ اغلب برای تعیین ضریب هوشی افراد، انجام می‌شود. این آزمون میزان توانایی های شناختی یعنی توانایی حل مسائل و استدلال منطقی را یک فرد را اندازه گیری می کند. این تست ها و بازی های فکری نه تنها راهی عالی برای سنجس هوش، مهارت بینایی و قدرت ذهنی شما است، بلکه روشی سرگرم کننده و هیجان انگیز است که می توانید برای شور و هیجان بخشیدن به جمع دوستانه خود استفاده کنید.

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند.
با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.5 / 5. تعداد آرا: 53

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان