اگر باهوشی پس بگو صاحب سگ کیست؟

آزمون شناسایی صاحب سگ

آزمون شناسایی صاحب سگ: اگر به دنبال راهی برای محک زدن ضریب هوشی خود هستید پس آزمون شناسایی صاحب سگ را انجام دهید. در این معمای چالش بر انگیز شما باید نظر به نشانه های موجود در تصویر صاحب سگ را تشخیص دهید. در تصویر 3 پسر وجود دارد که به یک سگ زیبا نگاه می کنند. اما فقط یکی از پسر ها صاحب سگ است. اکنون ما ذهن شما را به چالش می کشیم تا صاحب سگ را شناسایی کنید.

ما انسان‌ها عاشق معماها هستیم. دلایل متفاوت و اغلب ناشناخته ما را به سوی حل یک معما سوق می دهد و زمانی که پاسخ را می‌یابیم، در بدن ما آدرنالین ترشح می شود. این برای مغز چالش برانگیز است، و هنگامی که یک معما را حل می کنیم، حس خوبی به ما دست می دهد، انگار که به نتیجه رسیده‌ یم!؟ بازی های فکری و معماهای مانند آزمون شناسایی صاحب سگ، مغز را تمرین می‌دهند و به توسعه و ایجاد روش‌های متفاوت و انعطاف پذیرتر تفکر کمک می کنند. برخی از آن‌ها آسان هستند و برخی دیگر مانند آزمون شناسایی صاحب سگ دشوار هستند. اما همه آن‌ها به مغز شما تمرینی سرگرم کننده و بسیار جذاب می دهد.

آزمون شناسایی صاحب سگ

صاحب سگ کیست؟

آیا می توانید صاحب سگ را تشخیص دهید؟ تصویر یک سگ را در میان سه پسر نشان می دهد. هر سه پسر با شور و اشتیاق زیادی به سگ نگاه می کنند. با این حال فقط یکی از آن‌ها صاحب سگ است. آیا می توانید با یک نگاه به تصویر بگویید جه کسی صاحب سگ است؟ کارشناسان می گویند فقط افراد باهوش می توانند آزمون شناسایی صاحب سگ را حل کنند. شما چطور؟ پس فقط یک راه برای دانستن وجود دارد، شانست را امتحان کن.

برای ساده تر شده آزمون شناسایی صاحب سگ، پیشنهاد می کنیم قبل از این که شروع کنید، لحظه ای چشمان تان را ببندید و خوب تمرکز کنید. بعد با حواس جمع تصویر را بررسی کنید.

.

.

.

.

.

جواب تست هوش

اگر از توانایی های هوشی خوبی برخوردار باشید، مطمئنا آزمون شناسایی صاحب سگ را حل کرده اید. اما اگر تا هنوز موفق نشدید نگران نباشید، برای دیدن جواب به تصویر زیر نگاه کنید:

جواب تست

صاحب سگ پسر وسطی است، کسی که موهای قرمز و پیراهن آبی دارد. اگر دقت کنید متوجه می شوید او تنها کسی است که نمی خواهد سگ را از روی کنجکاوی نوازش کند.

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از آزمون شناسایی صاحب سگ لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می‌توانید به جدیدترین تست‌ها، پازل‌ها، سوالات و معماها دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل حتی می‌توانید این تست‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

تست ضریب هوشی

تست‌های IQ اغلب برای تعیین ضریب هوشی افراد، انجام می‌شود. این آزمون میزان توانایی های شناختی یعنی توانایی حل مسائل و استدلال منطقی را یک فرد را اندازه گیری می کند. این تست ها و بازی های فکری نه تنها راهی عالی برای سنجس هوش، مهارت بینایی و قدرت ذهنی شما است، بلکه روشی سرگرم کننده و هیجان انگیز است که می توانید برای شور و هیجان بخشیدن به جمع دوستانه خود استفاده کنید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.6 / 5. تعداد آرا: 94

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *