آزمون شناسایی دزد فروشگاه: آیا می توانید در 4 ثانیه بگویید که دزد چه کسی است؟

آزمون شناسایی دزد فروشگاه

در آزمون شناسایی دزد فروشگاه از شما می خواهیم، از بین این افراد، دزد را تشیخص دهید. این بازی فکری ذهن شما را به چالش می کشد و وادراتان می کند تا با استفاده از مهارت بینایی و قدرت ذهنی تان به مسئله نگاه کنید و پاسخ را دریابید.

آزمون شناسایی دزد فروشگاه

دزد را شناسایی کنید

این تست ضریب هوشی راهی سرگرم کننده برای تشخیص میزان ضریب هوشی شماست. در حین حل این معماهای فکری، باید مسئله را بررسی کنید و با استفاده از مهارت های استدلال منطقی به پاسخ برسید.

برای حل آزمون شناسایی دزد فروشگاه، 4 ثانیه زمان دارید. بهتر است از حالا شروع کنیم!

4 ثانیه شما از حالا شروع شد!

.

.

.

همانطور که در تصویر آزمون شناسایی دزد فروشگاه می بینید، تعداد از افراد در حال خرید در فروشگاه هستند. در میان خریداران یک دزد نیز وجود دارد که می خواهد از مرکز خرید دزدی کند.

.

.

عجله کنید

.

خوب زمان شما در حال تمام شدن است!

تیک تاک ساعت!

3

2

1

زمان به پایان رسید!

پاسخ آزمون

آیا توانستید دزد را پیدا کنید؟ حتما برخی از شما به راحتی دزد را پیدا کرده اید. بابت این موفقیت به شما تبریک می گوییم. اما شاید تعدادی هنوز نتوانسته اند دزد را تشخیص دهند. نگران نباشید ما به شما در پیدا کردن دزد کمک می کنیم.

به تصویر زیر نگاه کنید:

دزد فروشگاه

جواب آزمون شناسایی دزد فروشگاه: بله، دزد مرد سمت راست تصویر است، به عینکی که روی یقه خود آویزان کرده نگاه کنید، اگر دقت کنید حتما اتیکت عینک را خواهید دهید.

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از آزمون شناسایی دزد فروشگاه لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می‌توانید به جدیدترین تست‌ها، پازل‌ها، سوالات و معماها دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل حتی می‌توانید این تست‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

سنجش ضریب هوشی

تست‌های IQ اغلب برای تعیین ضریب هوشی افراد، انجام می‌شود. این آزمون میزان توانایی های شناختی یعنی توانایی حل مسائل و استدلال منطقی را یک فرد را اندازه گیری می کند. این تست ها و بازی های فکری نه تنها راهی عالی برای سنجس هوش، مهارت بینایی و قدرت ذهنی شما است، بلکه روشی سرگرم کننده و هیجان انگیز است که می توانید برای شور و هیجان بخشیدن به جمع دوستانه خود استفاده کنید.

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند.
با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.9 / 5. تعداد آرا: 41

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *