جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
خواندن 6 دقیقه
3.5
(2)

ابروهای کمانی جذابیت منحصر به فردی دارند. اما، همه ما ژن‌های طبیعی برای ابروهای کمانی نداریم. صادقانه بگوییم سالن‌های آرایشی همیشه نمی‌توانند ابروهای کمانی و جذاب ایجاد کنند. به همین دلیل باید برای داشتن ابروهای کمانی برخی نکات را رعایت کنید. فراموش نکنید که یک جفت ابروی کمانی و مرتب می‌تواند ظاهر آرایش شما را زیباتر یا زشت‌تر کند. در حالی که برخی ترجیح می‌دهند ابروهای خود را با نخ مرتب و کمانی کنند یا از اپیلاسیون استفاده کنند، موچین بهترین و موثرترین راه برای داشتن ابروهای کمانی و جذاب است. در این مطلب ما به شما داشتن ابروهای کمانی با موچین را در 6 مرحله آموزش می‌دهیم.

چگونه ابروهای کمانی داشته باشیم؟

ایجاد ابروهای کمانی خیره کننده کار ساده‌ای نیست. برای آسانی کار می توانید با استفاده از این نکات به ابروهای زیبای کمانی دست پیدا کنید. چه به طور طبیعی ابرو با موهای کم پشتی داشته باشید و چه دارای ابروهای پر پشت هستید – برای دانستن این که چگونه ابروهای کمانی رویاهای داشته باشید این مطلب به شما کمک خواهد کرد.

چگونه با موچین ابروها را کمانی کنیم؟

این 6 مرحله به شما در داشتن ابروهای کمانی فوق العاده جذاب کمک می‌کند.

همچنین اگر به دنبال سلامت پوست و زیبایی طبیعی هستید مطلب 6 راز زیبایی پوست زنان چینی را بخوانید.

مرحله 1: از مکعب‌های یخ برای کاهش درد استفاده کنید

داشتن ابروهای کمانی با موچین

برای این که درد کمتری را حس کنید دو راه وجود دارد که می‌توانید امتحان کنید:

  • روش اول: می‌توانید با یک پارچه مرطوب، روی ابروی خود بکشید تا منافذ باز شده و موها به راحتی بیرون بیایند.
  • روش دوم: همچنین می‌توانید از یک تکه یخ برای بی حس کردن پوست اطراف ابروهای خود استفاده کنید. با این دو روش هنگام مرتب کردن آبروها درد کمتری را احساس خواهید کرد.

مرحله 2: مطابق تصویر نگاه کنید و روی ابروهای خود خط بکشید

داشتن ابروهای کمانی

مسلما این تصویر شما را گیج کرده است. بهترین راه برای این کار این است که با مداد ابرو، ابروهای خود را بکشید، شکل ابروی خود را با مداد روی ابروها بکشید و سپس با استفاده از موچین موهای اضافی خارج از خط را بچینید.

مرحله 3: از موچین برای برداشتن موهای ابرو استفاده کنید

داشتن ابروهای کمانی با موچین

تمام موهای پراکنده که از ابروها به سمت گوش امتداد دارند و همچنین موهای بین دو ابرو را با موچین بردارید. برای کندن موهای زیر ابرو در جهت رشد حرکت کنید.

مرحله 4: ابرو را به خوبی بکشید

داشتن ابروهای کمانی با مداد ابرو

در این مرحله، یک آینه بردارید و ببینید آیا شکل ابروهای شما مطابق به شکلی است که دلتان می‌خواهد یا خیر. پس دوباره ابروهای خود با یک مداد بکشید و اگر مویی اطراف ابروی شما باقی مانده، آن را بچینید.

مرحله 5: بیش از حد از موچین استفاده نکنید

موچین برای داشتن ابروهای کمانی

برای داشتن ابروهای کمانی نباید بیش از حد از موچین استفاده کنید، بلکه سعی کنید با دقت موهای اطراف خط ابرو را بچینید و نزدیک به قوس ابروها موچین را آهسته تر حرکت دهید. برای صورت گرد نیاز به ابروهای کمانی دارید، نه هشتی، پس سعی کنید زیاد قوس ابروها را خراب نکنید.

مرحله 6: با مداد ابرو قهوه ای تیره ابروهای خود را بکشید

مداد قهوه ای برای داشتن ابروهای کمانی

اگر تصادفا مقدار زیادی از موها کنده شد، با استفاده از مداد ابروی قهوه ای تیره بین ابروهای خود را پر کنید. شاید بعضی از شما ابروهای مشکی داشته باشید، اما بهتر است برای پر کردن ابروها از مداد قهوه ای تیره استفاده کنید. مداد مشکی ابروها را غیرطبیعی نشان می‌دهد که جلوه زیبایی نخواهد داشت.

فراموش نکنید که نکاتی ساده برای شکل دادن ابروها و برجسته کردن بهترین ویژگی های صورت مهم هستند. اگر به دنبال فرم ابروی مناسب برای صورت خود می گردید، ابتدا باید شکل صورت خود را مشخص کنید. این کار کمک می کند تا بدانید چه شکل ابرو به صورت شما می آید. برای این که در طول روز زیبا و مرتب به نظر برسید، باید از آرایش ابروها شروع کنید و برای شروع بهتر است یک بار این روش را امتحان کنید.

از طرفی فرم های مختلف ابرو وجود دارد که می توانید برای شکل صورت خود استفاده کنید. تنها کاری که باید انجام دهید انتخاب یکی از آن ها است و سپس روی ابروهای خود تمرین کنید تا مهارت پیدا کنید. می توانید با تغییر شکل ابروی خود به ظاهر و صورت خود نیز زیبایی ببخشید.

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند.
با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.5 / 5. تعداد آرا: 2

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان