جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
خواندن 7 دقیقه
3.7
(60)

تست شخصیت جنبه تاریک: آیا می خواهید تاریک ترین جنبه شخصیت خود را بدانید؟ پس به تصویر نگاه کرده و حیوانی را انتخاب کنید. کارشناسان می گویند حیوانی که شما انتخاب می کنید می تواند تاریک ترین جنبه شخصیت شما را آشکار کند.

هر انسان واکنش متفاوتی به حبوانات دارد. برخی آن‌ها را تحقیر می کنند، برخی از آن‌ها می ترسند و برخی دیگر به آن‌ها علاقه دارند و حتی آن‌ها را می پرستند. انتخاب شما نیز به شخصیت شما بستگی دارد. به هر حال در تست شخصیت جنبه تاریک انتخاب حیوان مورد علاقه شما می تواند چیزهای زیادی در مورد شخصیت شما بگوید، از جمله بزرگترین نقاط قوت و جنبه تاریک پنهان شما.

امروز بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه تست شخصیت جنبه تاریک را برای شما آماده کرده است. در تصویر 8 حیوان وجود دارد و شما باید یکی از آن‌ها را انتخاب کنید. حیوانی که انتخاب می کنید ویژگی های شخصیتی تاریک شما را آشکار می کند. به خاطر داشته باشید، این‌ها حیوانات معمولی نیستند، باید با آن‌ها ارتباط برقرار کنید. پس مراقب باشید. اکنون ذهن خود را آرام کنید و یکی از حیوانات زیر را انتخاب کنید تا جنبه تاریک خود را کشف کنید.

تست شخصیت جنبه تاریک

حیوان را انتخاب کنید

خوب حالا که حیوانی را انتخاب کردید پس بیایید ببینیم در مورد شما چه می گویید.

پلنگ سیاه

تست شخصیت جنبه تاریک پلنگ سیاه: تصور کنید شب هنگام در جنگل گم شده اید و با یک جفت چشم زرد روشن روبرو می شوید که به شما خیره شده اند. پلنگ سیاه با پوست تاریک و چشمان درخشان خود وحشت را به دل انسان می اندازد. اگر این انتخاب شماست، شخصیتی مرموز و در عین حال خشن دارید. شما همیشه مرموز به نظر می رسید و این باعث می شود تا دیگران مجذوب شما شوند. شما صبور هستید و با دقت منتظر حرکت خود هستید. شما ظاهر بیرونی سختی دارید اما از درون ملایم هستید. با این حال، هنگامی که عصبانی می شوید، سنگدل و بی رحم می شوید.

تست شحصیت جنبه تاریک؛ کرکس

اگر کرکس را انتخاب کردید، یعنی شما فردی فرصت طلبی هستید. شما همیشه تمایل دارید به دنبال نقاط ضعف دیگران باشید تا جلوتر بروید. شما همچنین صبور و بیش از حد محتاط هستید. شما به هر قیمتی از خطر کردن جلوگیری می کنید و سعی می کنید از جامعه دور باشید. شما از آن دسته افرادی هستید که در سکوت به اینکه چگونه می شود از شخصی به بدترین شکل ممکن انتقام گرفت می اندیشد.

خرس

خرس یکی از بدفهم ترین حیوانات در طبیعت است، و اگر او انتخاب شما است، یعنی مانند یک خرس، شما تمایل دارید از مشکلات دور بمانید و به کار خود فکر کنید. اما وقتی تحریک می‌شوید، با عصبانیت شدید پاسخ می‌دهید و به دیگران یادآوری می‌کنید که چرا نباید با شما درگیر شوند. شما همچنین در زمانی که موقعیت ایجاب می کند روی موضع خود می ایستید و بدون جنگ تسلیم نمی شوید. شما ساکت، با اعتماد به نفس و نترس هستید، اما گاهی اوقات ممکن است از قدرت خود برای رسیدن به نتایج سوء استفاده کنید.

تست شخصیت جنبه تاریک؛ عنکبوت بیوه سیاه

کسانی که عنکبوت بیوه سیاه را انتخاب می کنند، فریبکاران چیره دست هستند. شما می توانید مدام دیگران را درگیر دروغ های خود کنید و از نردبان بالا بروید. شما به احساسات دیگران اهمیت زیادی نمی دهید و همیشه خود را بالاتر از دیگران قرار می دهید. شما در برنامه ریزی مهارت دارید و همیشه دو قدم در زندگی جلوتر هستید.

کلاغ

تست شخصیت جنبه تاریک کلاغ: کلاغ ها موجوداتی کاملا مرموز هستند. با این حال، آن‌ها بسیار باهوش اند. اگر شما نیز کلاغ را انتخاب کرده اید، شما فردی کسل کننده، عبوس و ساکت هستید. تاریکی را در درون خود پنهان کرده اید. در زندگی با احتیاط پیش می روید و به راحتی به افراد اعتماد نمی کنید، چه در روابط شخصی، چه در کار و چه در دوستی ها. شما بیش از حد درونگرا هستید و به ندرت اجازه می دهید دیگران نگاهی اجمالی به ذهن شما داشته باشند.

گرگ

اگر گرگ را انتخاب کردید، پس برتری بزرگترین و تاریک ترین جنبه شخصیت شماست. شما فردی قوی، وفادار هستید و به شدت از عزیزان و دارایی های خود محافظت می کنید. شما اغلب اوقات ترجیح می دهید تنها باشید، اما یک دایره نزدیک از افرادی دارید که شما را به بهترین شکل درک می کنند. شما همچنین تمایل دارید کمی تعلل کنید و تا آخرین لحظه منتظر بمانید تا کار را انجام دهید. شما ذاتا فردی آرام هستید، اما وقتی تحریک می شوید یا زمانی که ذهن خود را به چیزی معطوف می کنید، هیچ مسیری وجود ندارد که از آن عبور نکنید.

خفاش

تست شخصیت جنبه تاریک خفاش: اگر در تست شخصیت جنبه تاریک خفاش را انتخاب کردید یعنی شخصیت بسیار پیچیده ای دارید. شما با عزم و هدف زندگی می کنید. دیدگاه منحصر به فردی در مورد موضوعات دارید و به گونه ای به جهان نگاه می کنید که هیچ کس دیگری نمی بیند. شما زندگی تنهایی و در عین حال کاملی دارید. شما با هنجارهای اجتماعی مطابقت ندارید و به راحتی به مردم اعتماد نمی کنید.

تست شخصیت جنبه تاریک؛ گربه سیاه

گربه ها احتمالا بیش از هر حیوان دیگری باعث ایجاد خرافات شده اند. اگر گربه سیاه را انتخاب کردید، به احتمال زیاد درونگرا و تنها هستید. شما انزوا را ترجیح می دهید و دوست ندارید با دیگران اختلاط کنید. شما از بودن در اجتماع اجتناب می کنید زیرا برای زمان تنهایی خود بیش از همه چیز ارزش قائل هستید. بزرگترین نقاط قوت شما صبر، تمرکز و مهارت های سازمانی شماست.

تست هوش خود را محک بزنید

تست‌های IQ اغلب برای تعیین ضریب هوشی افراد، انجام می‌شود. این آزمون میزان توانایی های شناختی یعنی توانایی حل مسائل و استدلال منطقی را یک فرد را اندازه گیری می کند. این تست ها و بازی های فکری نه تنها راهی عالی برای سنجس هوش، مهارت بینایی و قدرت ذهنی شما است، بلکه روشی سرگرم کننده و هیجان انگیز است که می توانید برای شور و هیجان بخشیدن به جمع دوستانه خود استفاده کنید.

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از تست شخصیت جنبه تاریک لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می‌توانید به جدیدترین تست‌ها، پازل‌ها، سوالات و معماها دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل حتی می‌توانید این تست‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.7 / 5. تعداد آرا: 60

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان