معمای تشخیص آدم فضایی: کدام یک آدم فضایی است؟

توسطسهراب شهریار

بهمن ۱۵, ۱۴۰۱ به روز رسانی : اسفند ۸, ۱۴۰۱ , , , , ,
معمای تشخیص آدم فضایی

معمای تشخیص آدم فضایی؛ آیا می توانید آدم را در این تصویر شناسایی کنید؟ تصویر صحنه ای خطرناکی را نمایش می دهد. هواپیمای آتش گرفته و در حال سقوط است اما 5 نفر موفق شده اند قبل از سقوط از هواپیما خارج شوند. یکی از این افراد یک آدم فضایی است که خود را به شکل یک انسان تغییر شکل داده است. چالش این است تا در این تصویر آدم فضایی را تشخیص دهید. حالا با انجام این آزمون هم سرگرم شوید و هم مغز خود را به چالش بکشید.

تفریح و سرگرمی تنها مزیت تست های هوش نیست! کارشناسان می گویند معماها و سلامت روان، رابطه مستقیمی باهم دارند. برخی از آن ها، در حوزه روانکاوی کاربرد دارند و برخی دیگر در درک مهارت های بینایی، دقت و هوش. زیرا مغز ما انسان ها از زوایایی مختلف، تصاویر را به گونه‌ی متفاوت برداشت و درک می کند.

برای شما: معمای زندانی دروغگو: چه کسی راست می گوید؟

معمای تشخیص آدم فضایی

کدامیک آدم فضایی است؟

معمای امروز شما را به چالش می کشد تا در این تصویر آدم فضایی را شناسایی کنید. در تصویر شما می توانید هواپیمایی را ببینید که در حال سقوط است و 5 نفر موفق شده اند از هواپیما خارج شوند. یکی از این افراد یک آدم فضایی است. اکنون ما از شما می خواهیم تا به تصویر نگاه کرده و نظر به شواهد موجود در تصویر بگویید چه کسی آدم فضایی است و چرا!

این معما آن قدر ها هم فکر می کنید دشوار نیست، فقط کافی است خوب حواس تان را جمع کنید. اما اگر موفق نشدید، جواب در آخر مطلب قرار دارد.

جذاب: آزمون تشخیص پدر کودک: کدام یک پدر کودک است؟

.

.

.

تست هوش

تست‌های هوش اغلب برای تعیین ضریب هوشی افراد، انجام می‌شود. این آزمون میزان توانایی های شناختی یعنی توانایی استدلال منطقی و حل مسائل یک فرد را اندازه گیری می کند. این پازل ها و معماهای فکری نه تنها راهی عالی برای سنجس هوش، مهارت بینایی و قدرت ذهنی شما است، بلکه روشی سرگرم کننده و هیجان انگیز است که می توانید برای شور و هیجان بخشیدن به جمع دوستانه خود استفاده کنید.

.

تست هوش: آزمون تشخیص مردی از آینده: چه کسی از آینده آمده است؟

اگر خستگی روحی دارید، آن را نادیده نگیرید! زیرا بر قابلیت های شناختی شما تاثیر خیلی منفی دارد. اگر این روند ادامه یابد، بر سلامت روحی و همچنین جسمی شما نیز تاثیر می گذارد. پیشنهاد می کنیم در چنین مواقع دمی تازه کنید. می توانید بیرون از خانه بروید، به موسیقی گوش دهید، دوش بگیرید یا پیاده روی بروید، با دوستان نزدیک یا خانواده خود صحبت کنید، یا پازل ها و معماهای چون معمای تشخیص آدم فضایی را حل کنید.

جواب

جواب معما

معماها روش های آزمایش شده و مطمئن برای بهبود خلق و خو و ایجاد شادابی مورد نیاز به مغز شما هستند. مطالعات ثابت کرده است که حل معماها و آزمون ها به‌طور منظم، تفکر جانبی و توانایی های مغز را تا حد زیادی بهبود می بخشد. به هر حال، آیا موفق شدید آدم فضایی را تشخیص دهید؟ اگر دقت کنید همه افراد موجود در تصویر چتر نجات دارند الی یک نفر، مردی که لباس سیاه پوشیده و موهای زرد دارد. او اعتماد به نفس خیلی بالایی دارد، انگار دارد در هوا قدم می زند.

برای باهوش: تست دقت زوج متفاوت: اگر دقت عالی دارید پس در 9 ثانیه زوج متفاوت را تشخیص دهید!

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از معمای تشخیص آدم فضایی لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می‌توانید به جدیدترین تست‌ها، پازل‌ها، سوالات و معماها دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل حتی می‌توانید این تست‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.1 / 5. تعداد آرا: 27

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *