تست بینایی اسب پنهان: آیا می توانیددر 15 ثانیه اسب مرد را پیدا کنید؟

تست بینایی اسب پنهان

تست بینایی اسب پنهان: فقط افراد تیزبین می توانند تست بینایی اسب پنهان را حل کنند. شما چطور؟ چالش این است تا در طول 15 ثانیه یا کمتر اسب مرد را در این تصویر پیدا کنید. اما کارشناسان ادعا می کنند که فقط 2 درصد از بینندگان می توانند این تست بینایی را حل کنند. اکنون با انجام این تست مهارت های بینایی خود را محک بزنید.

حتما انواع مختلفی از توهمات نوری مانند تست های بینایی و شخصیت شناسی را دیده اید. توهم نوری تصویری است که ذهن را فریب می دهد. این تصاویر می توانند از یک شی یا نقاشی، یا حتی افراد باشند. مطالعات نشان می دهد که توهمات نوری بخشی از حوزه روانکاوی هستند که نحوه درک شما از چیزها را روشن می کند. یک مغز انسان معمولی می تواند اشیا یا تصاویر را از زاویه های مختلف به گونه ای متفاوت درک کند. یکی از این تصاویر هوشمندانه را می توان در تصویر تست بینایی اسب پنهان مشاهده کرد که در آن اسب مرد جایی درون تصویر پنهان شده است.

برای شما: آزمون تشخیص پدر کودک: کدام یک پدر کودک است؟

تست بینایی اسب پنهان

اسب را تشخیص دهید

این تصویر یک نقاشی قدیمی سیاه و سفید است که در آن شما می توانید مردی را ببینید که زیر سایه درخت استراحت کرده است. با این حال، مرد اسب خود را در جایی در جنگل گم کرده است. آیا می توانید اسب مرد را در این تصویر پیدا کنید؟ ادعا شده است که تنها 2 درصد از مردم می توانند اسب پنهان شده را در این پازل قدیمی پیدا کنند. شما چطور؟

جذاب: آزمون تشخیص مردی از آینده: چه کسی از آینده آمده است؟

.

.

.

برای تیزبین ها: آزمون هویج متفاوت: کدام هویج با بقیه متفاوت است؟

.

.

.

سرنخ: اگر تشخیص اسب برای‌تان دشوار است، به فضای بین مرد و درخت پشت سر او نگاه کنید.

.

.

.

تست هوش: آزمون شناسایی دزد؛ فقط یک نابغه می تواند دزد را در این تصویر تشخیص دهد

زمان شما به پایان رسیده است. آیا موفق شدید اسب را پیدا کنید؟

جواب

طرح سیاه و سفید تصویر، اسب را در پس زمینه به خوبی مستتر کرده است. چشمان اسب شبیه پرنده است. به هر حال، برای دیدن جواب به تصویر زیر نگاه کنید:

برای شما: تست بینایی پرنده پنهان: 10 ثانیه فرصت دارید، پرنده را پیدا کنید!

اسب پنهان

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از تست بینایی اسب پنهان لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می‌توانید به جدیدترین تست‌ها، پازل‌ها، سوالات و معماها دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل حتی می‌توانید این تست‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

تست هوش

تست‌های هوش اغلب برای تعیین ضریب هوشی افراد، انجام می‌شود. این آزمون میزان توانایی های شناختی یعنی توانایی استدلال منطقی و حل مسائل یک فرد را اندازه گیری می کند. این پازل ها و معماهای فکری نه تنها راهی عالی برای سنجس هوش، مهارت بینایی و قدرت ذهنی شما است، بلکه روشی سرگرم کننده و هیجان انگیز است که می توانید برای شور و هیجان بخشیدن به جمع دوستانه خود استفاده کنید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.8 / 5. تعداد آرا: 19

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *